Rozvody M20
Rozvody M20
Omlouvám se za dotaz, hledal jsem, ale nenašel, byť jsem si jistej, že to tady někde musí být.
Po kolika km, případně letech se mají měnít rozvody na M20? Já mám na svejch odjeto cca 90000 km a 7 let, teď jsem někde zahlídnul informaci, že by se měli měnit po 50000 km nebo 5 letech, ale to se mi zda zbytečně brzo ...
Po kolika km, případně letech se mají měnít rozvody na M20? Já mám na svejch odjeto cca 90000 km a 7 let, teď jsem někde zahlídnul informaci, že by se měli měnit po 50000 km nebo 5 letech, ale to se mi zda zbytečně brzo ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Re: Rozvody M20
5 let a 50tis je málo. 100tis a nebo pět let zní už rozumněji, potom je otázkou zda po těch 5 letech máš najeto dostatek KM na to, aby byly vůbec v prdeli, nebo aby ti zpuchřel řemen.
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Re: Rozvody M20
Rozvody = ventily s pružinama, vačkový hřídel, vahadla.
Rozvodový náhon = řemen, ozubená kola, napínací ústrojí.
Řemen u motoru M20 se má měnit na 90 - 100 tisících km.
.
Rozvodový náhon = řemen, ozubená kola, napínací ústrojí.
Řemen u motoru M20 se má měnit na 90 - 100 tisících km.
.
Re: Rozvody M20
Pardon za použití nevhodné terminologie. Rozvodama jsem myslel pohon rozvodoveho ustroji.
A propos - setkal se už někdo z vás opotřebením rozvodových kol, ať už na vaččce nebo klice, takovým, že by bylo potřeba je měnit?
Muj motor ma podle budiku najeto 300000, ale v realu typuju minimalne 1/2 miliona. Přece si někdo nepřekopal auto na LPG, aby s nim jezdil kolem komína
A propos - setkal se už někdo z vás opotřebením rozvodových kol, ať už na vaččce nebo klice, takovým, že by bylo potřeba je měnit?
Muj motor ma podle budiku najeto 300000, ale v realu typuju minimalne 1/2 miliona. Přece si někdo nepřekopal auto na LPG, aby s nim jezdil kolem komína
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Re: Rozvody M20
Je dost malá pravděpodobnost, že gumový řemen poškodí tvrdokov např. řemenice na klice U řemenu jsem se s tím nikdy nesetkal, že by bylo nutné měnit kola někdy...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Re: Rozvody M20
Pro řemen doporučená doba je: 4 roky nebo 50 000 km.
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody M20
Jen pro upřesnění, tvrdokov je lidový název pro slinutý karbid, materiál pro výrobu řezných nástrojů metodou spékání, nejčastěji z karbidu wolframu a kobaltu. Z tohoto materálu jsou vyráběny jen destičky, které jsou pak připevněny pájením na tělo řezného nástroje.
Z tohoto materiálu ozubené kolo s největší pravděpodobností vyrobeno nebude.
Z tohoto materiálu ozubené kolo s největší pravděpodobností vyrobeno nebude.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: Rozvody M20
Bentley uvádí 60 000 mil, Haynes taky.Frank píše:Pro řemen doporučená doba je: 4 roky nebo 50 000 km.
.
Re: Rozvody M20
Francis napsal definici víceméně přesně, jen dnes je ze slinutých karbidů, prakticky každý nástroj, monolitní frézy, a i vyměnitelné destičky:), z tohoto materiálu určitě rozvodová kola nejsou, naposledy jsem obráběl vačkové kolo m20, a to je nějaká ocelolitina, obrábět to šlo víceméně docela dobře, a hodně to "prášilo", každopádně řemen rozvodové kolo určitě nepoškodí
Re: Rozvody M20
No, 60 000 mil to je necelejch 96 000 km, takze to mám tak akorát na výměnu
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Re: Rozvody M20
Nazdar, vedeli by ste mi poradit co moze sposobovat "chrčanie" motora v otackach od 1500 - 2000? Akonahle pridam nad 2tis. tak ten zvuk okamzite prestane. Na volnobehu ho tiez nepocut. Zvuk vychadza z prednej casti motora - visco spojka, kladky, rozvod... Nieco z toho to asi pravdepodobne bude. Nestretli ste sa s tým? DIky za odpoved ;)
Re: Rozvody M20
Zhod dole nachvilku klinak a ked to prestane tak je to bud altik/vodna pumpa/servocerpadlo :-)
Re: Rozvody M20
Diky! dam vediet ze co a jak lebo bohuzial som sa este k tomu nedostal, nemam cas :( ale diky :)