Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
-
BOOST
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 4835
- Registrován: 07. 09. 2003 20:55
- Bydliště: Někde kolem středu
Příspěvek
od BOOST » 16. 12. 2004 21:18
Sice ten vnitřek bych až tolik takhle nemusel, ale jinak bomba.
http://www.schwarzone.de/e30/fotost/f01171/f01171.htm
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
-
Dix
- Příspěvky: 2807
- Registrován: 25. 10. 2004 15:03
- Bydliště: Opava/Zlaté Hory
Příspěvek
od Dix » 16. 12. 2004 22:04
Z venku to je do pohody, no ale zevnitř...

HOTENTOT 
e30 318i cupé (R.I.P.) & e36 318i touring ALPINA (NA PRODEJ)

-
Ivo
- Příspěvky: 4284
- Registrován: 20. 02. 2003 08:05
- Bydliště: Kousek od Ml Boule
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Ivo » 16. 12. 2004 22:05
to je fakt rarita krásná E21
Život je jen náhoda .....
-
tomik
- Příspěvky: 2313
- Registrován: 04. 04. 2004 10:14
- Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od tomik » 16. 12. 2004 22:40
Kola a lak.víc takový auta nepotřebujou.
-
DC
- Příspěvky: 9364
- Registrován: 26. 08. 2003 06:10
- Bydliště: Řáholec
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od DC » 16. 12. 2004 23:27
mě na tom spíš zajímá motor
jestli tam má bez turba 303 koní tak je docela machr
máte někdo info o zapalování bez rozdělovače pro M20?
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
-
Ace
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 13. 04. 2003 14:36
- Bydliště: Praha 4 (Kamýk)
Příspěvek
od Ace » 17. 12. 2004 09:12
DC píše:mě na tom spíš zajímá motor
jestli tam má bez turba 303 koní tak je docela machr
máte někdo info o zapalování bez rozdělovače pro M20?
Dc, se podivej pri kolika to ma otackach


///M Power

-
DC
- Příspěvky: 9364
- Registrován: 26. 08. 2003 06:10
- Bydliště: Řáholec
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od DC » 17. 12. 2004 09:24
Ace píše:DC píše:mě na tom spíš zajímá motor
jestli tam má bez turba 303 koní tak je docela machr
máte někdo info o zapalování bez rozdělovače pro M20?
Dc, se podivej pri kolika to ma otackach

jj videl jsem
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
-
Albert
- Příspěvky: 5307
- Registrován: 26. 02. 2004 20:27
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Albert » 17. 12. 2004 09:39
Zvenku krasa, ale vnitrek..
Nevim no, volant jak od pocitace a anglicky napisy u ovladacu.. nejak mi to do Bawa nesedi

-
Zave
- Příspěvky: 4512
- Registrován: 23. 06. 2004 06:16
- Bydliště: Starobrno/Charlie's
Příspěvek
od Zave » 17. 12. 2004 12:34
Albert píše:Zvenku krasa, ale vnitrek..
Nevim no, volant jak od pocitace a anglicky napisy u ovladacu.. nejak mi to do Bawa nesedi

tak tak, ale kdyby to byla klasika vevnit tak je to vazne bonbonek jak prase!!!

moooc pekny..
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd

-
antik
- Příspěvky: 212
- Registrován: 12. 08. 2004 11:25
- Bydliště: Kadaň
Příspěvek
od antik » 17. 12. 2004 16:10
ufff, vonavka! A muzu rict, ze bych si i na ten vnitrek zvyknul

splnil jsem si sen...
OO=[][]=OO in da house...
www.jansvehla.cz - Školení řidičů a kondiční jízdy
-
allda
- Příspěvky: 337
- Registrován: 18. 02. 2003 17:29
Příspěvek
od allda » 17. 12. 2004 22:34
jj zvenku vypadá parádně, ale vnitřek je fakt zprznění

...seru na to, že mě to sere...
...já prostě chci, teda bych rád, teda vlastně prosím...
-
Reno...
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 28. 09. 2004 19:50
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Reno... » 18. 12. 2004 02:46
antik píše:ufff, vonavka! A muzu rict, ze bych si i na ten vnitrek zvyknul

No já bych si taky nestěžoval
a na denní ježdění e30
-
Raon
- Příspěvky: 1572
- Registrován: 18. 10. 2003 10:54
- Bydliště: Shark's not Dead !!!
Příspěvek
od Raon » 18. 12. 2004 13:01
Zave píše:Albert píše:Zvenku krasa, ale vnitrek..
Nevim no, volant jak od pocitace a anglicky napisy u ovladacu.. nejak mi to do Bawa nesedi

tak tak, ale kdyby to byla klasika vevnit tak je to vazne bonbonek jak prase!!!

moooc pekny..
nezbyva nez souhlasit

([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,

535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30
-
BOOST
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 4835
- Registrován: 07. 09. 2003 20:55
- Bydliště: Někde kolem středu
Příspěvek
od BOOST » 18. 12. 2004 13:26
DC napsal:
máte někdo info o zapalování bez rozdělovače pro M20?
Jo věděl bych, výměna m20 za m50, eventuelně m52.

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
-
And
- Všechno vím, všechno znám... ;-)
- Příspěvky: 1707
- Registrován: 14. 03. 2004 00:28
Příspěvek
od And » 18. 12. 2004 13:51
vymazlena je pekne ale me nejvic uchvati E21 v originalnim stavu

a to tam ma nitro nebo co?

----------------------:)
-
DC
- Příspěvky: 9364
- Registrován: 26. 08. 2003 06:10
- Bydliště: Řáholec
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od DC » 18. 12. 2004 15:28
BOOST píše:DC napsal:
máte někdo info o zapalování bez rozdělovače pro M20?
Jo věděl bych, výměna m20 za m50, eventuelně m52.

to samý do mě včera hustil Francis

Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
-
BOOST
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 4835
- Registrován: 07. 09. 2003 20:55
- Bydliště: Někde kolem středu
Příspěvek
od BOOST » 18. 12. 2004 18:45
Jo ale něco na tom je.

A a ni to není tak složitý, teda aspoň co jsem koukal na
www.e30.de. Stačí motor s elektrikou a pak přebastlit jeden konektor a vyměnit vanu a olej čerpadlo za ty E34 a použít držáky motoru z E36. Převodovka, kardan atd, vše jde použít z m20. A má to už v základu o dost víc koní a krouťák a mělo by to taky o něco míň žrát, ne? Ale jak je to s přestavbou o tom nic nevím. Neví někdo na kolik by to přišlo a jestli by to v týhle naší zkurv.ný republice vůbec šlo?
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
-
DC
- Příspěvky: 9364
- Registrován: 26. 08. 2003 06:10
- Bydliště: Řáholec
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od DC » 18. 12. 2004 19:29
BOOST píše:Jo ale něco na tom je.

A a ni to není tak složitý, teda aspoň co jsem koukal na
www.e30.de. Stačí motor s elektrikou a pak přebastlit jeden konektor a vyměnit vanu a olej čerpadlo za ty E34 a použít držáky motoru z E36. Převodovka, kardan atd, vše jde použít z m20. A má to už v základu o dost víc koní a krouťák a mělo by to taky o něco míň žrát, ne? Ale jak je to s přestavbou o tom nic nevím. Neví někdo na kolik by to přišlo a jestli by to v týhle naší zkurv.ný republice vůbec šlo?
no legálně ani náhodou
jinak to opravdu nejni tak problematický
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
-
BOOST
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 4835
- Registrován: 07. 09. 2003 20:55
- Bydliště: Někde kolem středu
Příspěvek
od BOOST » 19. 12. 2004 12:11
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
-
DC
- Příspěvky: 9364
- Registrován: 26. 08. 2003 06:10
- Bydliště: Řáholec
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od DC » 19. 12. 2004 12:15
no vono to vázne na tom, že to neschválí nikdo z BMW - bavil jsem se o tom se Stehlíkem a řek mi zcela jednoduše, že si takovýdle přestavby na triko nevezme

což je ale celkem pochopitelný

Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry