Pane BozeAnd píše:no to ne ale mohl sem se ho aspon trochu drzet, prece jen na jednu stranu 750 ale na druhou 2 tuny s automatem a ja shovanej s 320 v aerodynamickym pytluDan td píše:Škoda, žes tam tu jedničku v tý dojebaný převodovce nedostal - to bys mu tak natrhl prdel, že by prodal sedmsetpade a šel si koupit oktávku ( nebo E21 ) ....And píše:narvat tam dvojku a vystrelit to je dilem okamziku
ale chapu co myslis a me treba vadilo kdyz sem zavodil s E38 750 tak sem ji dojel na krizovatce ale nezastavili sme uplne, porad sme jeli asi 20kmh a najednou pred nama volno tak sedmicka vystrelila a ja sem tam jednicku nenarval ale mel sem tam dvojku a nakejch 2 tisice otacek a nez se me to podarilo roztocit tak sedmicka za obzorem
nafta X benzin
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
nerikam ze bych se ji drzel.. akorat sem tam mel nakvaltovanou dvojku v nizkych otackach a proto me tak ujel, kdybych tam vrazil jednicku tak by me taky ujel ale ne tolik - je to pointa k tomuhle tematu, diesel vs benzin a okamzity zrychleni v otackach
a k tomu odporu vzduchu. myslim ze E21 ma odpor vzduchu znacnej, odpor vzduchu roste kvadraticky s rychlosti - tj pri dvojnasobne rychlosti bude ctyrnasobny odpor vzduchu a 924 mel kamos a valili sme po dalnici a davali zavod, jel sem prvni ale on me dojel a zacal predjizdet a kdyz me predjel tak se zaradil prede me a v tu chvili bych rekl ze sem jel bez odporu vzduchu a taky to byla nejvetsi rychlost ktere sem kdy dosahl, 4.rychlost, lehce pres 6 tisic otacek a on rikal ze mel na tachu pres 190 takze tech 180 (realnejch) me to dat mohlo
a k tomu odporu vzduchu. myslim ze E21 ma odpor vzduchu znacnej, odpor vzduchu roste kvadraticky s rychlosti - tj pri dvojnasobne rychlosti bude ctyrnasobny odpor vzduchu a 924 mel kamos a valili sme po dalnici a davali zavod, jel sem prvni ale on me dojel a zacal predjizdet a kdyz me predjel tak se zaradil prede me a v tu chvili bych rekl ze sem jel bez odporu vzduchu a taky to byla nejvetsi rychlost ktere sem kdy dosahl, 4.rychlost, lehce pres 6 tisic otacek a on rikal ze mel na tachu pres 190 takze tech 180 (realnejch) me to dat mohlo
----------------------:)
2 Tweety: Tak to trochu poupravím, když srovnáš motory ze stejnýho roku a podobným stupni vyladění. Takže bych to spíš viděl Fabia RS vs. Octavia RS a myslím, že se s tou fábií může jít tak akorát vysrat.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
hele byls tam? nebyl.. rikam co vidim.. kdyz sem tam obcas zkousel maximalku jen tak sam tak to nikdy nedalo pres 170, je to mirny stoupaniFx píše:S tim souhlasim, ale aerodynamickej pytel je fakt oblast celkem kratka za autem, proste bys na nem musel jet nalepenej, coz je ptakovinaAnd píše:E21 ma odpor vzduchu znacnej, odpor vzduchu roste kvadraticky s rychlosti
----------------------:)
proc to furt prekrucujete?
to ze bych se ji drzel ste rekli vy ! a né já.
akorat sem tu situaci uvadel jako priklad pro bmwm3 kdy kvuli nizkym otackam to tak nevystrelilo ale pomalu se to roztacelo a pak uz ste zacali perlit vy
akorat sem tu situaci uvadel jako priklad pro bmwm3 kdy kvuli nizkym otackam to tak nevystrelilo ale pomalu se to roztacelo a pak uz ste zacali perlit vy
a pak se do me jeste zacali navazetDan td píše:Škoda, žes tam tu jedničku v tý dojebaný převodovce nedostal - to bys mu tak natrhl prdel, že by prodal sedmsetpade a šel si koupit oktávku ( nebo E21 ) ....
achjo proc to furt proti me vsechno obracite?Radek_750iA píše:Pane BozeUrcite by ses ji drzel
Dyt je to prece blbej automat
v aute ktery ma sotva 330koni... Kurnik zkus aspon trochu myslet
Takovyhle "zavodniky" fakt zboznuju-porad si na neco hraji a kolikrat ani ten s kym "zavodi" nevi nic o tom, ze by mel teda jako "zavodit" taky, pac si jede na pohodu.... a magory co se schovavaji v "aerodynamickym pytlu", bych rovnou do nejakyho pytle strcil
Kvuli takovymu cur**** sem malem nedovezl 850 debil furt chtel zavodit a mel Clio, tolikrat jsem ho poustel radsi pred sebe,ale debil ne a ne predjet, radsi jel v "tunelu" az me pak na prechodu malem naboril,chybelo cca 20cm.
----------------------:)
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Vy tomu rozumíte jak koza petrželi. And se ho přece držel, protože to chtěl v příští zatáčce zcela úmyslně a vědomě rozstřelit, což se mu celkem zadařilo. Kdybyste sledovali starší příspěvky, tak to víte a takhle blbě se neptáte 
And : Proč se do tebe všichni navážej ? Zkus si někdy po sobě přečíst, co píšeš, než klikneš na Odeslat - no i když nevím, jestli to bude co platný....
Holt tu není každýmu 17, aby ti to baštil, prostě jsme už na pohádky starý ...

And : Proč se do tebe všichni navážej ? Zkus si někdy po sobě přečíst, co píšeš, než klikneš na Odeslat - no i když nevím, jestli to bude co platný....
Holt tu není každýmu 17, aby ti to baštil, prostě jsme už na pohádky starý ...
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem to dneska sledoval, ve 40km/h mam 2700 rpm a kdyz slapnu "podlahu" tak to docela jede. 325iX Touring.bmwm3 píše:Mně jede dvojka těsně pod kilo a točím tam fousek nad 6000. Můj 2,0 benzín má max krouták ve 2500 rpm 170 Nm, ale tam zase není výkon. Když jedu 40 točím pod tři a abych zabral tak jako TDI, musím točit okolo 4000. Jak říkal AND přes prokluz spojky.. Není to špatný, ale v Pze jsou tyhle situace ceklem častý a pokaždý to brát přes spojku, tak si můžem spočítat, jak dlouho to měkká Ford spojka vydrží.. Už se těším až přijdeš od zákazníka a pochlubíš se..Francis píše: Jak nebere? Kolik mas otacek? Pokud dvojka jede max 80-85, ma ve 40 nejakych 3000 rpm a tam to jede. Obycejne ve 40 mivam trojku i ctyrku, takze podradim na dve a vyrazim vpred. Za chvili jedu za zakznikem, tak to vyzkousima pak podam zpravu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
2 And: ja myslim,ze tady pises o dieslacich,ale zajimalo by me,jestli jsi v nejakym dobrym dieslu jel-myslim moderni motor.To co popisujes mi pripadne docela zvlastni.Podle tabulek ma 318 z r.1991 0-100 za 10.8s a 2.0TDCi zminene Mondeo ma Hanis prosim te kolik?-10s? Stary Toledo 1.9TDi 66kW melo asi 12.1 (jestli je to blbe,tak me nebijte) Chtel bych te videt,jak ve 20let starym autu, ukazes nekterymu z nich zadni svetla.
Myslim,ze Mondeo te ve 120kmh zarve do sedacky takovou silou,jakou jsi v nejaky stary benzinovy 1800ccm nezazil.Pokud nekdo dava na rychly rozjezd v TD petku v 80kmh, tak je lama-i to Toledo melo v 80kmh nejlepsi zatah tak na trojku.
Nafta nam za dobrych 8let v aute nikdy nazamrzla-v Zelezny Rude staly auta tyden v mrazech i ke 30 pod nulou-Oktavie,Felicie s benzinem se ani nehnuly-Toledo zavrkalo po 10vterinach zhaveni na 2.otoceni.
Vezl jsem prave za tim Toledem na "lehce prelozenem" voziku kameni z lomu-1270Kg podle vahy(jen ten sutr)-myslim,ze by ses u benzina z razeni pos**l.Tohle se i na 4.v 70kmh rozjizdelo do kopce(vic jsem nedal,protoze auto se nedalo zabrzdit-vozik ho tlacil pred sebou
Vim,ze stary diesly jsou tragicky-ale dneska uz jsou ty motory hodne srovnatelny.Fabie RS si dala na okruhu benzinovyho Coopera-jeste si stezovali,ze Fabka hur brzdi!
Myslim,ze Mondeo te ve 120kmh zarve do sedacky takovou silou,jakou jsi v nejaky stary benzinovy 1800ccm nezazil.Pokud nekdo dava na rychly rozjezd v TD petku v 80kmh, tak je lama-i to Toledo melo v 80kmh nejlepsi zatah tak na trojku.
Nafta nam za dobrych 8let v aute nikdy nazamrzla-v Zelezny Rude staly auta tyden v mrazech i ke 30 pod nulou-Oktavie,Felicie s benzinem se ani nehnuly-Toledo zavrkalo po 10vterinach zhaveni na 2.otoceni.
Vezl jsem prave za tim Toledem na "lehce prelozenem" voziku kameni z lomu-1270Kg podle vahy(jen ten sutr)-myslim,ze by ses u benzina z razeni pos**l.Tohle se i na 4.v 70kmh rozjizdelo do kopce(vic jsem nedal,protoze auto se nedalo zabrzdit-vozik ho tlacil pred sebou
Vim,ze stary diesly jsou tragicky-ale dneska uz jsou ty motory hodne srovnatelny.Fabie RS si dala na okruhu benzinovyho Coopera-jeste si stezovali,ze Fabka hur brzdi!
kuaja - na to pozor, ja vykladam pohadky
jak nekdo psal neda se srovnavat novy TDI se starym benzinem
jen sme se tady bavili o principu, diesel jede na kroutak a benzin na vykon a co je lepsi po jezdeni po meste a ja s tim souhlasim ze v tomhle ten diesel vyhodu ma. ale dnesni motory sou zase trochu jinde, co sem jezdil s passatem tim predposlednim to byla 1.8 a taky docela slusne zabirala od spodu a verim ze novej diesel je zase o necem jinym. ja jezdim s 2.2 HDI ale to je v dodavce takze je to mozna trochu pozmeneny ale nejvetsi zaber tam je od 1800 do 2500 a pak uz nic a kdyz sem jezdil s 1.9 SDI tak to bylo jeste horsi, strasne jednoduse se clovek necha unest pocitem ze na to slape jen zlehounka a toci jen 2 tisice otacek a jak krasne a svizne to jede ale pak kdyz potrebuje jeste vic tak uz nic a musi preradit
jak nekdo psal neda se srovnavat novy TDI se starym benzinem
jen sme se tady bavili o principu, diesel jede na kroutak a benzin na vykon a co je lepsi po jezdeni po meste a ja s tim souhlasim ze v tomhle ten diesel vyhodu ma. ale dnesni motory sou zase trochu jinde, co sem jezdil s passatem tim predposlednim to byla 1.8 a taky docela slusne zabirala od spodu a verim ze novej diesel je zase o necem jinym. ja jezdim s 2.2 HDI ale to je v dodavce takze je to mozna trochu pozmeneny ale nejvetsi zaber tam je od 1800 do 2500 a pak uz nic a kdyz sem jezdil s 1.9 SDI tak to bylo jeste horsi, strasne jednoduse se clovek necha unest pocitem ze na to slape jen zlehounka a toci jen 2 tisice otacek a jak krasne a svizne to jede ale pak kdyz potrebuje jeste vic tak uz nic a musi preradit
----------------------:)
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
Dobře, a co třeba porovnat např. Peugeot 307 1.6 HDi (110PS) x 307 1.6 16V (110PS) nebo Fabia RS x Fabia 2.0i nebo teda Mondeo TDCi x 2.0i nebo Peugeot 407 2.0 HDi x 2.0i
nebo
BMW 120d x BMW 120i
Myslím, že ve všech případech vychází lépe ropa. Jak v dynamice jízdy, tak v ekonomice.
nebo
BMW 120d x BMW 120i
Myslím, že ve všech případech vychází lépe ropa. Jak v dynamice jízdy, tak v ekonomice.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
No, kebrdle tusim menil na 806ce vsechnyHanis píše:Kamarád v prácí má 306 HDI, teď se mu posral jeden vstřikovač, kterej stojí něco kolem 15000 Kč. Chodím se mu posmívat.Fx píše:Konkretne HDi je na tom co do udrzby podobne jako TDCi u mondea - odchazeji vstriky a je to setsakra drahy na opravu
E39 535i sedan
a 
