Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
-
M3maniac
- Příspěvky: 572
- Registrován: 25. 03. 2004 01:07
Příspěvek
od M3maniac » 15. 12. 2004 15:19
Mazety píše:kolega má VW pas. B5 1,9 TDi r.v. 00 najeto 98 000 km a bohužel odešli vstřiky a turbo, celková škoda je cca 130 táců, pak mi řekněte jestli se vyplatí nafta
Takže jsou tři možnosti za A) jezdí jak howado a o auto se nestará jak má
B) auto má najeto 98000 potřetí
C) nebo má fakt smůlu,protože jinak jsou tyto auta naprosto fpoho !!! Největší problém byl u těchto motorů s rozvoďákem (kde se měnil interval z 90tkm na 60tkm) ,teda pokud to je motor PD 115ps. Pak se tam cpal ještě 90 a 110 ps a ty jsou taky naprosto fpoho,tak nevím no.Taky nevím co myslíš tou škodou 130 táců??? na šroťáku se válí mraky těchto motorů za 20k komplet ! a jestli někdo dá ve VW za opravu 130k tak je ....

M3 (e46) Hartge

-
bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od bmwm3 » 15. 12. 2004 15:23
And píše:narvat tam dvojku a vystrelit to je dilem okamziku
ale chapu co myslis a me treba vadilo kdyz sem zavodil s E38 750 tak sem ji dojel na krizovatce ale nezastavili sme uplne, porad sme jeli asi 20kmh a najednou pred nama volno tak sedmicka vystrelila a ja sem tam jednicku nenarval ale mel sem tam dvojku a nakejch 2 tisice otacek a nez se me to podarilo roztocit tak sedmicka za obzorem
To je přesně ono. Lze to řešit tak, že prostě to držíš v otáčkách furt, brzdíš na křižovatku, a jak tam máš 40, už z meziplynem jedničku a čekat, ale to mně je šmudli moc líto, abych dělal tohle..
-
bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od bmwm3 » 15. 12. 2004 15:25
M3maniac píše:
Takže jsou tři možnosti za A) jezdí jak howado a o auto se nestará jak má
B) auto má najeto 98000 potřetí
C) nebo má fakt smůlu,protože jinak jsou tyto auta naprosto fpoho !!! Největší problém byl u těchto motorů s rozvoďákem (kde se měnil interval z 90tkm na 60tkm) ,teda pokud to je motor PD 115ps. Pak se tam cpal ještě 90 a 110 ps a ty jsou taky naprosto fpoho,tak nevím no.Taky nevím co myslíš tou škodou 130 táců??? na šroťáku se válí mraky těchto motorů za 20k komplet ! a jestli někdo dá ve VW za opravu 130k tak je ....

Jenže motorů z B5 T
DI, myslím PD 84 kW, je jak šafránu, nejčastější jsou 66 a 81...
-
Mazety
- Příspěvky: 1548
- Registrován: 14. 10. 2004 08:38
- Bydliště: Praha 10, Lysá n/L, HB
Příspěvek
od Mazety » 15. 12. 2004 15:25
to auto bylo koupeno nový, pravidelně servisovaný a slušnej řidič, holt to byl nějakej špatnej kus
cena jednoho vstřiku je 20 hadrů x 4 je 80K + práce a turbo
za tepla se nic nepozná, budou ho kupovat v AAA, překvapení budou mít až druhej den po vychladnutí

EX e28 525e
EX 2x e30 318i M40
EX e28 528i
EX e30 320i
Felda
VW Golf VII 4Motion f tédéí Hajlajn
Galaxy s platákem:)
odtah od 7kč/km731810210
-
And
- Všechno vím, všechno znám... ;-)
- Příspěvky: 1707
- Registrován: 14. 03. 2004 00:28
Příspěvek
od And » 15. 12. 2004 15:26
bmwm3 píše:And píše:narvat tam dvojku a vystrelit to je dilem okamziku
ale chapu co myslis a me treba vadilo kdyz sem zavodil s E38 750 tak sem ji dojel na krizovatce ale nezastavili sme uplne, porad sme jeli asi 20kmh a najednou pred nama volno tak sedmicka vystrelila a ja sem tam jednicku nenarval ale mel sem tam dvojku a nakejch 2 tisice otacek a nez se me to podarilo roztocit tak sedmicka za obzorem
To je přesně ono. Lze to řešit tak, že prostě to držíš v otáčkách furt, brzdíš na křižovatku, a jak tam máš 40, už z meziplynem jedničku a čekat, ale to mně je šmudli moc líto, abych dělal tohle..
no tak ja se zase neposeru kdyz pokazdy nevystrelim jak blesk
ale je fakt ze v nekterych situacich bys dal cokoliv za to abys tam mel nizsi kvalt a hodne otacek

na dieselu me jednoduse vadi to ze ses ve spektru 2 tisice a to pekne kope do sedacek ale kdyz pak potrebujes este vic tak prd, benzin tocis az do cervenyho a porad to jede dal
----------------------:)
-
bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od bmwm3 » 15. 12. 2004 15:32
Já jsem se tady bavil pouze o situaci, kdy potřebuješ vystřelit ty a prd. Ve všech jiných ohledech jsem byl pro benzín.. Fakt je, že vystřelit potřebuješ časteji, než to drtit co to dá..
-
And
- Všechno vím, všechno znám... ;-)
- Příspěvky: 1707
- Registrován: 14. 03. 2004 00:28
Příspěvek
od And » 15. 12. 2004 15:35
bmwm3 píše:Já jsem se tady bavil pouze o situaci, kdy potřebuješ vystřelit ty a prd. Ve všech jiných ohledech jsem byl pro benzín.. Fakt je, že vystřelit potřebuješ časteji, než to drtit co to dá..
fajn tak fajn
diesel vystreli hned, benzin ma prodlevu pri podrazovani ale pak to dozene, zaleti na situaci. kdyz predjizdis tak mas cas 1 2 vteriny na podrzaeni
kdyz stojis v krizovatce napric kolejema a riti se na tebe salina tak si muzes rict tolik kvaltu a tak malo casu?

----------------------:)
-
bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od bmwm3 » 15. 12. 2004 15:38
And píše:
fajn tak fajn
diesel vystreli hned, benzin ma prodlevu pri podrazovani ale pak to dozene, zaleti na situaci. kdyz predjizdis tak mas cas 1 2 vteriny na podrzaeni
kdyz stojis v krizovatce napric kolejema a riti se na tebe salina tak si muzes rict tolik kvaltu a tak malo casu?

Jasně

Když s benzínem víš a chceš, tak diesel natřeš, protože už na výjezdu z křižovatky tu jedničku nechám, počkám si, ale on musí řadit. Tak konec debaty a racingu

Až to jednou budu umět, můžu něco vykládat

-
And
- Všechno vím, všechno znám... ;-)
- Příspěvky: 1707
- Registrován: 14. 03. 2004 00:28
Příspěvek
od And » 15. 12. 2004 15:43
bmwm3 píše:And píše:
fajn tak fajn
diesel vystreli hned, benzin ma prodlevu pri podrazovani ale pak to dozene, zaleti na situaci. kdyz predjizdis tak mas cas 1 2 vteriny na podrzaeni
kdyz stojis v krizovatce napric kolejema a riti se na tebe salina tak si muzes rict tolik kvaltu a tak malo casu?

Jasně

Když s benzínem víš a chceš, tak diesel natřeš, protože už na výjezdu z křižovatky tu jedničku nechám, počkám si, ale on musí řadit. Tak konec debaty a racingu

Až to jednou budu umět, můžu něco vykládat

napodobne

----------------------:)
-
Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Dan td » 15. 12. 2004 18:15
And píše:narvat tam dvojku a vystrelit to je dilem okamziku
ale chapu co myslis a me treba vadilo kdyz sem zavodil s E38 750 tak sem ji dojel na krizovatce ale nezastavili sme uplne, porad sme jeli asi 20kmh a najednou pred nama volno tak sedmicka vystrelila a ja sem tam jednicku nenarval ale mel sem tam dvojku a nakejch 2 tisice otacek a nez se me to podarilo roztocit tak sedmicka za obzorem
Škoda, žes tam tu jedničku v tý dojebaný převodovce nedostal - to bys mu tak natrhl prdel, že by prodal sedmsetpade a šel si koupit oktávku ( nebo E21 ) ....

http://www.e39.cz
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
-
Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tweety » 15. 12. 2004 18:37
BOOST píše:Podle mě není fér porovnávat TD s benzínem, aby to bylo fér, tak by se podle mě měli porovnávat benzín a obyč. diesel (ty se dneska skoro nedělaj), je jasný kdo to komu natře. A TD a TURBO benzín a to myslím je taky jednoznačný. Ať si řiká kdo chce co chce, jediná výhoda dieselu je spotřeba, jinak je to pro mě mrtvý auto.
Nevim jak jednoznačný to vidíš.Já osobně viděl sprint Š Fabia RS chip (na brzdě 193koní) vs VW Golf III motor 1.8T (z octávie - jestli se nepletu 180ps v sérii).A majitel Golfu byl po 150m v prdeli jak Baťa s dřevákama.Jelikož to byl asi nějakej fajnšmekr s heslem "nafta patří do kamen" ,tak si potom málem udělal díru do dvěří jak kopal do toho svýho krasavce.Majitel Fabie to dovršil tím,kdy na LCD navigačního systému ukázal spotřebu po městě 7,5litru. Jinak táta má 2,5TD
i Audi A6,r.v.96 (101kW) a žádná sláva.Ale je fakt,že je to v automatu.
-
And
- Všechno vím, všechno znám... ;-)
- Příspěvky: 1707
- Registrován: 14. 03. 2004 00:28
Příspěvek
od And » 15. 12. 2004 18:48
Dan td píše:And píše:narvat tam dvojku a vystrelit to je dilem okamziku
ale chapu co myslis a me treba vadilo kdyz sem zavodil s E38 750 tak sem ji dojel na krizovatce ale nezastavili sme uplne, porad sme jeli asi 20kmh a najednou pred nama volno tak sedmicka vystrelila a ja sem tam jednicku nenarval ale mel sem tam dvojku a nakejch 2 tisice otacek a nez se me to podarilo roztocit tak sedmicka za obzorem
Škoda, žes tam tu jedničku v tý dojebaný převodovce nedostal - to bys mu tak natrhl prdel, že by prodal sedmsetpade a šel si koupit oktávku ( nebo E21 ) ....

no to ne ale mohl sem se ho aspon trochu drzet, prece jen na jednu stranu 750 ale na druhou 2 tuny s automatem a ja shovanej s 320 v aerodynamickym pytlu
----------------------:)
-
Fx
- Příspěvky: 6344
- Registrován: 26. 11. 2003 14:32
- Bydliště: Pohádková říše
Příspěvek
od Fx » 15. 12. 2004 18:51
Aerodynamickej pytel za sedmou, no to bys musel mit tu trojku na vejsku tak polovicni a viset mu 5 cm od zadniho narazniku

E39 535i sedan
-
Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tweety » 15. 12. 2004 18:55
Hanis píše:Seba325iX píše:Tak tak, ale koupit nové TDi na firmu , provoz do nákladů a po 200tkm prodat.
Hanis a co turbíny na TDi je lepší repas nebo nová?
Pokud ti udělají repas za zajímavou cenu a dají záruku jako na novou tak proč ne?
Nikdy jsem to nepočítal, ale zajímali by mě náklady na provoz nafty a benzínu od nových aut až po ujetí třeba těch 200 000 km myslím že by se leckdo divil jak se ropa "vyplatí"
Máme doma : VW Transporter 2,4D najeto 460tis. absolutně bez problémů
Audi A6 Avant 2,5TDi (rv 96) najeto 280tis. absolutně bez
problémů
-
And
- Všechno vím, všechno znám... ;-)
- Příspěvky: 1707
- Registrován: 14. 03. 2004 00:28
Příspěvek
od And » 15. 12. 2004 18:57
Fx píše:Aerodynamickej pytel za sedmou, no to bys musel mit tu trojku na vejsku tak polovicni a viset mu 5 cm od zadniho narazniku

i za porsche 924 sem si vsiml rozdilu pri odporu vzduchu

to bylo zhruba ve 180
----------------------:)
-
Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tweety » 15. 12. 2004 18:57
Luboš píše:Nikdy jsem to nepočítal, ale zajímali by mě náklady na provoz nafty a benzínu od nových aut až po ujetí třeba těch 200 000 km myslím že by se leckdo divil jak se ropa "vyplatí"
Někdo si třeba pořídí nafťáka kvůli tomu, že pro naftu nemusí jezdit na benzinku.

[/quote]
Tak tak

-
Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Hanis » 15. 12. 2004 19:00
And píše:i za porsche 924 sem si vsiml rozdilu pri odporu vzduchu

to bylo zhruba ve 180
Jo a pak ses probudil a měl ruku v nočníku
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
-
And
- Všechno vím, všechno znám... ;-)
- Příspěvky: 1707
- Registrován: 14. 03. 2004 00:28
Příspěvek
od And » 15. 12. 2004 19:02
Hanis píše:And píše:i za porsche 924 sem si vsiml rozdilu pri odporu vzduchu

to bylo zhruba ve 180
Jo a pak ses probudil a měl ruku v nočníku

ty ses tak ftipnej jako vzdycky
----------------------:)
-
Fx
- Příspěvky: 6344
- Registrován: 26. 11. 2003 14:32
- Bydliště: Pohádková říše
Příspěvek
od Fx » 15. 12. 2004 19:08
And píše:Hanis píše:Jo a pak ses probudil a měl ruku v nočníku

ty ses tak ftipnej jako vzdycky
Mno ja nevim, kdo je vtipnejsi

E39 535i sedan
-
Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Hanis » 15. 12. 2004 19:14
And píše:Hanis píše:And píše:i za porsche 924 sem si vsiml rozdilu pri odporu vzduchu

to bylo zhruba ve 180
Jo a pak ses probudil a měl ruku v nočníku

ty ses tak ftipnej jako vzdycky
To jsi jako s E21 pronásledoval Porsche 924, aby jsi zjistil jakej je za ním odpor vzduchu? Počítám že jsi ho potom ve 260 předjel.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou