nafta X benzin
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pokud ti udělají repas za zajímavou cenu a dají záruku jako na novou tak proč ne?Seba325iX píše:Tak tak, ale koupit nové TDi na firmu , provoz do nákladů a po 200tkm prodat.
Hanis a co turbíny na TDi je lepší repas nebo nová?
Nikdy jsem to nepočítal, ale zajímali by mě náklady na provoz nafty a benzínu od nových aut až po ujetí třeba těch 200 000 km myslím že by se leckdo divil jak se ropa "vyplatí"
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Netrvdím, že se na každým ropákovi musí něco posrat. Je hodně důležitej mezikus mezi volantem a pedálama, ale v celkovým poměru nafta benzín je prostě poruchovost dieselů větší a náklady na opravy vyšší. Když teď zvednu zadek a půjdu se podívat na motorárnu tak tam bude jeden benzíňák na test motoru a tři diesely co se na nich něco posralo. Jeden na čerpadlo tam je určitě.bmwm3 píše:Co já vím o VW dieslech, kámoš měl B5, najeto 380 000 a NIC.. Pak ji rozstříkl, koupil další B5, najeto 235 a to samý jako ta před tím..
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
Můj otec má B5 Variant (1400kg) 2001. Nevím výkon, ale: "mám tam čip a to hrabe i na dvojku". (To hrabala i R5 1,4 mojí bejvalé a "Dejla" tam neměla
). S ním jsme jeli pro moje 525iX touring (192 HP 1750Kg). Po cestě zpět jsme jeli nastejno (kromě spotřeby), ale při předjíždění mi vyloženě překážel. Maximální rychlost na dálnici jsem měl taky vyšší.

- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Je pravda, že pro Forda dělá vstřikovací systémy Delphi a pro BMW Bosch, nevím kdo to dělá pro VW, ale na školení o systému čerpadlo tryska jsem byl poučen, že životnost těchto združených vstřikovačů je počítána na 150 000 km a cena nové sady (čtyři vstřikovače) se pohybuje okolo 100 000,- CZK. Koupíš si jetý TDi v hospodě se budeš vytahovat jak jezdíš za hubičku a za půl roku se ti ty vstřiky třeba poserou. Dáš sto tisíc za opravu? Budeš i nadále tvrdit, že se při dnešních cenách nafty vyplatí mít doma ropuchu?bmwm3 píše:Ty vstřikovače má na pí*u Ford, ale VW koncernové TDIčka jsou docela good. I BMW diesel jsou good..
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Proč pesimista. Tohle není žádná pohádka pro malé děti, takhle to prostě je. V dieselu je sice budoucnost, ale jen pro ty co je budou opravovat.bmwm3 píše:2 Hanis.
Máš velké zkušenosti, ale stejně jsi dost pesyminsta
Naposledy upravil(a) Hanis dne 15. 12. 2004 15:02, celkem upraveno 1 x.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Hele, nebudeš mi věřit, ale na základce, i na střední jsem byl vždy nejlepší v gramatice. Nikdy jsem si nebyl jist tímhle slovem, tak jsem se mu vyhýbal. Teď si říkám, tak to zkusím a možná vyjde, pak to napsal i Hanis, tak jsem si řekl, že to tak asi má být. Pane učiteli..ondra_m píše: Tluče mne to do očí, vy pesymisti![]()
Zkuste to o něco měkčejia nebo být optimisti
narvat tam dvojku a vystrelit to je dilem okamziku
ale chapu co myslis a me treba vadilo kdyz sem zavodil s E38 750 tak sem ji dojel na krizovatce ale nezastavili sme uplne, porad sme jeli asi 20kmh a najednou pred nama volno tak sedmicka vystrelila a ja sem tam jednicku nenarval ale mel sem tam dvojku a nakejch 2 tisice otacek a nez se me to podarilo roztocit tak sedmicka za obzorem
ale chapu co myslis a me treba vadilo kdyz sem zavodil s E38 750 tak sem ji dojel na krizovatce ale nezastavili sme uplne, porad sme jeli asi 20kmh a najednou pred nama volno tak sedmicka vystrelila a ja sem tam jednicku nenarval ale mel sem tam dvojku a nakejch 2 tisice otacek a nez se me to podarilo roztocit tak sedmicka za obzorem
----------------------:)