nafta X benzin

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 15. 12. 2004 07:59

And píše: bmw: no to mas pravdu pokud budou oba tocit na trojku 2000rpm tak diesel vystreli driv ale na jak dlouho? :P staci bud s prokluzem nebo podradit o stupen dolu a slapnout podlahu a zachvili ho mas
O tom přesně mluvim, za chvíli ho mám, přesně za tu chvíli kdy se mi to vyšplá nad 4 tis / To mám maximum Nm v 2500 rpm/. Jde o to, že on nemusí čekat až bude mít 4000 tis. O tom mluvím, na sprintu ho dáš, protože si rovnou ohlídáš, abys nešel pod 3500, ale po Pze, kromě asi jednoho člověka z tohodle fóra jezdíme běžně všichni pod 3500 rpm. Takže jsi mi to potvrdil, prostě vystřelí dřív, přesně o to dřív, co ty nevystřelíš a z toho pomalýho pruhu nevyjedeš než zakvaltíš..

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 15. 12. 2004 08:00

Luter píše:Dan TD mno to je pravda :-) někde jsem četl že přepočet je stejný ale třeba to byl kec těžko říct. kolik teda u dieselů je koeficient ? tak jiné srovnání ford scorpio 2.5td a bmw 325i oba rok 90, cenově na stejné urovni. to je spravedlivé srovnání.
Tak dej vedle sebe Oktávku 2,0 a 1,9 TDI, prostě ačkoli jsem velkej fanda benzínu....

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 15. 12. 2004 08:06

DC píše: tu 2,5 TDI jsem udolal na dálnici - do kopce mu to prostě odmítlo od 170 vejš zrychlovat stejně rychle jako 2,5 M20
2.5 M20 jede jak ďábel, chraň bůh, ale co to bylo za 2,5 TDI? Nebylo to náhodou to první 2,5 TDI? Protože si myslím, že už s tím 150 koňovým TDíčkem by jsi měl co dělat, vzhledem ke krouťáku bych spíš vsadil na 2,5, nevím. Každopádně to 163 koňový bude mít ještě větší krouťák a nový 180 koňový by ti muselo dát. Kord když si psal, že do kopce, tam jsou diesly silný...

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 15. 12. 2004 08:12

Mondeo TDCi a E30 318is, při sprintu dopadlo iso lépe. Diesel sice jede cca od 1500 ot/min, ale po 4000 ot/min většinou umře.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 15. 12. 2004 08:13

Hanis píše:Mondeo TDCi a E30 318is, při sprintu dopadlo iso lépe. Diesel sice jede cca od 1500 ot/min, ale po 4000 ot/min většinou umře.
To jsem říkal, že na sprintu si otáčky pohlídáš..

Kupča
Příspěvky: 130
Registrován: 19. 03. 2003 07:05
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kupča » 15. 12. 2004 09:04

Ve městě když to potřebuješ tak si je nepohlídáš? :D

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 15. 12. 2004 09:12

Chce to venovat se rizeni a ne zevlovat po damskych prdelkach, pak stacis podradit a ropak to rozdychat nestihne.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 15. 12. 2004 09:23

O víkendu jsem měl tu čest se svým IS změřit síly s Audi A8 2,5 tdi a byl jsem překvapen. Audi neměla narok, konečnou rychlost jsem samozřejmě nevyzkoušel, protože nebylo kde, ale na pěkné silnici první třídy s dosti zatáčkama neměla naprosto žádný nárok.

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 15. 12. 2004 09:38

Francis píše:Chce to venovat se rizeni a ne zevlovat po damskych prdelkach, pak stacis podradit a ropak to rozdychat nestihne.
Tak co uděláš když pojedeš 40? Co tam zakvaltuješ? mezi 30-40 mám krizi, jednička udělá huňá a už musím řadit a dvojka to nebere.

Uživatelský avatar
Seba325iX
Příspěvky: 94
Registrován: 25. 08. 2004 09:11
Bydliště: Praha

Příspěvek od Seba325iX » 15. 12. 2004 09:52

[quote="Luboš"]O víkendu jsem měl tu čest se svým IS změřit síly s Audi A8 2,5 tdi a byl jsem překvapen. Audi neměla narok,

Asi tak, mé zkušenosti s TD 95kW na 1600kg při ježdění po praze při ostré jízdě je dosela znát prodleva než zabere turbo ato točím jedničku k 5tis. dvojka pak jakštakš to zvlada
ale na dálnici okolo 3500ot má velmi slušnej zátah ochcávky namaj šanci ale je jasný že 1,9TDi 96kW nebo BMW a AUDI 2,5TDi a 120az140kW jsou mnohem lepší a pojedou možná i uspornějc než 2,5TD z 95roku.

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 15. 12. 2004 09:58

bmwm3 píše:
Francis píše:Chce to venovat se rizeni a ne zevlovat po damskych prdelkach, pak stacis podradit a ropak to rozdychat nestihne.
Tak co uděláš když pojedeš 40? Co tam zakvaltuješ? mezi 30-40 mám krizi, jednička udělá huňá a už musím řadit a dvojka to nebere.
Jak nebere? Kolik mas otacek? Pokud dvojka jede max 80-85, ma ve 40 nejakych 3000 rpm a tam to jede. Obycejne ve 40 mivam trojku i ctyrku, takze podradim na dve a vyrazim vpred. Za chvili jedu za zakznikem, tak to vyzkousim :-) a pak podam zpravu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 15. 12. 2004 10:08

Luboš píše:O víkendu jsem měl tu čest se svým IS změřit síly s Audi A8 2,5 tdi a byl jsem překvapen. Audi neměla narok, konečnou rychlost jsem samozřejmě nevyzkoušel, protože nebylo kde, ale na pěkné silnici první třídy s dosti zatáčkama neměla naprosto žádný nárok.
nj v A8 je ten motor uplne mrtvej

ja jel oproti tusim A4 v kombajnu
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 15. 12. 2004 10:27

Potvrdil mi to i kámoš, kterej to zkoušel na srazu při sprintu. Nechtěl jsem tomu věřit.

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 15. 12. 2004 10:47

bmwm3 píše:Takhle, abych to ještě doplnil, normální řidič se v Praze /ať už s dieslem, nebo s benálem/ pohybuje ve spektru otáček 1800-3000, když máš menší objem, tak 2000-4000. A když prostě normálně jedu na 3 na 2500, jedu 60. A z tohodle spektra otáček diesel vždycky vystřelí dřív, hm? Jde o to, že diesel má v normálním spektru otáček pro běžný provoz zároveň i největší tah a krouťák.. Kdybych jezdil v rozsahu 3500-6200, tak nám to bude jezdit na vystřelení stejně :-).
Jinak mám teda vyzkoušený, že když jedu s B5 TDI
a začneme od dvojky /jedničku má moc krátkou/, tak mě dá, pak se mi roztočí dvojka, začnu ho trošku dohánět, trojka mu jede pořád dobře, takže jsme vedle sebe, jenže já tu trojku podržím o 20 km/h dýl.. Tak nevím a to nemluvím o tom, že mám v tu chvíli spotřebu daleko větší než on...
No je fakt, ze kdyz jsme davali sprint 406 1,8i 16V (jeste pred snizenim hlavy) vs Octavia 1,9TDi 66kW, tak zaprve vse bylo o startu a zadruhe, kdyz jsme davali sprint do 110 km/h, tak jsem jednou vitezoslavne na konci zakricel "Jooooooo, dal jsem tam i trojku" :lol: Kebrdle daval v 80ti za pet... Proste je fakt, ze nafta ma kroutak, mne konkretne by TDicko celkem i vyhovovalo, ale v dospelejsim aute nez je koktavka, a v tom pripade zase ne jen 1,9 TDi, ale spis uz 2,5... No a tak jsem u svyho benzinu, no... Ovsem kdybychom ten sprint davali ve stylu podobnej objem - turbo benzin vs turbo kamna (Impreza GT vs Kokta TDi) - kdo by asi vyhral... huňá huňá :lol: Proste jo, rozum rika nafta, kroutak je pekna vec, ale stejne radsi budu mit benzin s velkym objemem uz jen kvuli tomu nadhernymu zvuku... a proto snem nadale zustava 325/525/530/540/635 a podobny....
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 15. 12. 2004 11:15

Francis píše: Jak nebere? Kolik mas otacek? Pokud dvojka jede max 80-85, ma ve 40 nejakych 3000 rpm a tam to jede. Obycejne ve 40 mivam trojku i ctyrku, takze podradim na dve a vyrazim vpred. Za chvili jedu za zakznikem, tak to vyzkousim :-) a pak podam zpravu.
Mně jede dvojka těsně pod kilo a točím tam fousek nad 6000. Můj 2,0 benzín má max krouták ve 2500 rpm 170 Nm, ale tam zase není výkon. Když jedu 40 točím pod tři a abych zabral tak jako TDI, musím točit okolo 4000. Jak říkal AND přes prokluz spojky.. Není to špatný, ale v Pze jsou tyhle situace ceklem častý a pokaždý to brát přes spojku, tak si můžem spočítat, jak dlouho to měkká Ford spojka vydrží.. Už se těším až přijdeš od zákazníka a pochlubíš se..

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 15. 12. 2004 11:24

Fx píše:rozum rika nafta, kroutak je pekna vec, ale stejne radsi budu mit benzin
Rozum říká benzín. Vocas je ten kdo si v dnešní době kupuje diesela jakože ušetří. Náklady na provoz benzínového motoru jsou velmi malé a většinou za cenu vstřikovacího čerpadla pořídíš nový benzínový motor. Spotřeba je taky diskutabilní, mondeo TDCi žere při využívání max. výkonu taky klidně přes 10l/100km zrovna tak jako benzínový dvoulitr s přímím vstřikem bez turba. Zvýšená cena nafty je jen odpověď na to jak si každej majitel ropy myslí jak ušetří a jak si se svým TDi zazávodí. Teď jak začalo přituhovat, majitelé seper dieselů okupují servisy a brečí, že to auto má delší startovací dobu, že to netopí (z pěti litrů nafty na sto se moc neohřejí) a spoustu dalších hovadin. Když pak v cca 80 000 km musejí koupit nové vstřikovače za 50 000,- CZK kroutějí se jak hadice a nejednou je minimální úspora za naftu v prdeli a ještě to stojí hodně navíc.
Už se těším jak se začnou srát palivové systémy s filtry pevných částic, ceny budou určitě velice zajímavé. Jen ať nafta stojí klidně 50Kč/litr a bude konec naftových závodníků a míň sazí ve vzduchu.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 15. 12. 2004 11:30

Hanis: Ja bych ale neuvazoval o koupi NOVYHO naftaku a uz vubec ne Mondea :wink:
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Dix
Příspěvky: 2807
Registrován: 25. 10. 2004 15:03
Bydliště: Opava/Zlaté Hory

Příspěvek od Dix » 15. 12. 2004 11:30

Známemu minulý rok zamrznul peugeot nafťák, a 3 dny to odmrazoval v garáži, aby to vůbec nastartoval :lol:
HOTENTOT :twisted:
e30 318i cupé (R.I.P.) & e36 318i touring ALPINA (NA PRODEJ)
Obrázek

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 15. 12. 2004 11:32

Ty vstřikovače má na pí*u Ford, ale VW koncernové TDIčka jsou docela good. I BMW diesel jsou good..

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 15. 12. 2004 11:37

Fx píše:Hanis: Ja bych ale neuvazoval o koupi NOVYHO naftaku a uz vubec ne Mondea :wink:
No než naftový mondeo to radši kulku do hlavy.
Co si pomůžeš se starým nafťákem, je sice pravda, že staré nepřímé vstřiky se tolik neserou (u fordu jo) a u Peugeotu ty motory startují a i docela jedou i bez turba. Stejně bych ropu nechtěl ani za nic, abych se pak v zimě každý ráno modlil a řešil jestli pojedu do práce autem nebo sockou.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Odpovědět