O tom přesně mluvim, za chvíli ho mám, přesně za tu chvíli kdy se mi to vyšplá nad 4 tis / To mám maximum Nm v 2500 rpm/. Jde o to, že on nemusí čekat až bude mít 4000 tis. O tom mluvím, na sprintu ho dáš, protože si rovnou ohlídáš, abys nešel pod 3500, ale po Pze, kromě asi jednoho člověka z tohodle fóra jezdíme běžně všichni pod 3500 rpm. Takže jsi mi to potvrdil, prostě vystřelí dřív, přesně o to dřív, co ty nevystřelíš a z toho pomalýho pruhu nevyjedeš než zakvaltíš..And píše: bmw: no to mas pravdu pokud budou oba tocit na trojku 2000rpm tak diesel vystreli driv ale na jak dlouho?staci bud s prokluzem nebo podradit o stupen dolu a slapnout podlahu a zachvili ho mas
nafta X benzin
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak dej vedle sebe Oktávku 2,0 a 1,9 TDI, prostě ačkoli jsem velkej fanda benzínu....Luter píše:Dan TD mno to je pravdaněkde jsem četl že přepočet je stejný ale třeba to byl kec těžko říct. kolik teda u dieselů je koeficient ? tak jiné srovnání ford scorpio 2.5td a bmw 325i oba rok 90, cenově na stejné urovni. to je spravedlivé srovnání.
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
2.5 M20 jede jak ďábel, chraň bůh, ale co to bylo za 2,5 TDI? Nebylo to náhodou to první 2,5 TDI? Protože si myslím, že už s tím 150 koňovým TDíčkem by jsi měl co dělat, vzhledem ke krouťáku bych spíš vsadil na 2,5, nevím. Každopádně to 163 koňový bude mít ještě větší krouťák a nový 180 koňový by ti muselo dát. Kord když si psal, že do kopce, tam jsou diesly silný...DC píše: tu 2,5 TDI jsem udolal na dálnici - do kopce mu to prostě odmítlo od 170 vejš zrychlovat stejně rychle jako 2,5 M20
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Chce to venovat se rizeni a ne zevlovat po damskych prdelkach, pak stacis podradit a ropak to rozdychat nestihne.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
[quote="Luboš"]O víkendu jsem měl tu čest se svým IS změřit síly s Audi A8 2,5 tdi a byl jsem překvapen. Audi neměla narok,
Asi tak, mé zkušenosti s TD 95kW na 1600kg při ježdění po praze při ostré jízdě je dosela znát prodleva než zabere turbo ato točím jedničku k 5tis. dvojka pak jakštakš to zvlada
ale na dálnici okolo 3500ot má velmi slušnej zátah ochcávky namaj šanci ale je jasný že 1,9TDi 96kW nebo BMW a AUDI 2,5TDi a 120az140kW jsou mnohem lepší a pojedou možná i uspornějc než 2,5TD z 95roku.
Asi tak, mé zkušenosti s TD 95kW na 1600kg při ježdění po praze při ostré jízdě je dosela znát prodleva než zabere turbo ato točím jedničku k 5tis. dvojka pak jakštakš to zvlada
ale na dálnici okolo 3500ot má velmi slušnej zátah ochcávky namaj šanci ale je jasný že 1,9TDi 96kW nebo BMW a AUDI 2,5TDi a 120az140kW jsou mnohem lepší a pojedou možná i uspornějc než 2,5TD z 95roku.
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Jak nebere? Kolik mas otacek? Pokud dvojka jede max 80-85, ma ve 40 nejakych 3000 rpm a tam to jede. Obycejne ve 40 mivam trojku i ctyrku, takze podradim na dve a vyrazim vpred. Za chvili jedu za zakznikem, tak to vyzkousimbmwm3 píše:Tak co uděláš když pojedeš 40? Co tam zakvaltuješ? mezi 30-40 mám krizi, jednička udělá huňá a už musím řadit a dvojka to nebere.Francis píše:Chce to venovat se rizeni a ne zevlovat po damskych prdelkach, pak stacis podradit a ropak to rozdychat nestihne.

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
nj v A8 je ten motor uplne mrtvejLuboš píše:O víkendu jsem měl tu čest se svým IS změřit síly s Audi A8 2,5 tdi a byl jsem překvapen. Audi neměla narok, konečnou rychlost jsem samozřejmě nevyzkoušel, protože nebylo kde, ale na pěkné silnici první třídy s dosti zatáčkama neměla naprosto žádný nárok.
ja jel oproti tusim A4 v kombajnu
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
No je fakt, ze kdyz jsme davali sprint 406 1,8i 16V (jeste pred snizenim hlavy) vs Octavia 1,9TDi 66kW, tak zaprve vse bylo o startu a zadruhe, kdyz jsme davali sprint do 110 km/h, tak jsem jednou vitezoslavne na konci zakricel "Jooooooo, dal jsem tam i trojku"bmwm3 píše:Takhle, abych to ještě doplnil, normální řidič se v Praze /ať už s dieslem, nebo s benálem/ pohybuje ve spektru otáček 1800-3000, když máš menší objem, tak 2000-4000. A když prostě normálně jedu na 3 na 2500, jedu 60. A z tohodle spektra otáček diesel vždycky vystřelí dřív, hm? Jde o to, že diesel má v normálním spektru otáček pro běžný provoz zároveň i největší tah a krouťák.. Kdybych jezdil v rozsahu 3500-6200, tak nám to bude jezdit na vystřelení stejně.
Jinak mám teda vyzkoušený, že když jedu s B5 TDI
a začneme od dvojky /jedničku má moc krátkou/, tak mě dá, pak se mi roztočí dvojka, začnu ho trošku dohánět, trojka mu jede pořád dobře, takže jsme vedle sebe, jenže já tu trojku podržím o 20 km/h dýl.. Tak nevím a to nemluvím o tom, že mám v tu chvíli spotřebu daleko větší než on...


E39 535i sedan
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Mně jede dvojka těsně pod kilo a točím tam fousek nad 6000. Můj 2,0 benzín má max krouták ve 2500 rpm 170 Nm, ale tam zase není výkon. Když jedu 40 točím pod tři a abych zabral tak jako TDI, musím točit okolo 4000. Jak říkal AND přes prokluz spojky.. Není to špatný, ale v Pze jsou tyhle situace ceklem častý a pokaždý to brát přes spojku, tak si můžem spočítat, jak dlouho to měkká Ford spojka vydrží.. Už se těším až přijdeš od zákazníka a pochlubíš se..Francis píše: Jak nebere? Kolik mas otacek? Pokud dvojka jede max 80-85, ma ve 40 nejakych 3000 rpm a tam to jede. Obycejne ve 40 mivam trojku i ctyrku, takze podradim na dve a vyrazim vpred. Za chvili jedu za zakznikem, tak to vyzkousima pak podam zpravu.
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Rozum říká benzín. Vocas je ten kdo si v dnešní době kupuje diesela jakože ušetří. Náklady na provoz benzínového motoru jsou velmi malé a většinou za cenu vstřikovacího čerpadla pořídíš nový benzínový motor. Spotřeba je taky diskutabilní, mondeo TDCi žere při využívání max. výkonu taky klidně přes 10l/100km zrovna tak jako benzínový dvoulitr s přímím vstřikem bez turba. Zvýšená cena nafty je jen odpověď na to jak si každej majitel ropy myslí jak ušetří a jak si se svým TDi zazávodí. Teď jak začalo přituhovat, majitelé seper dieselů okupují servisy a brečí, že to auto má delší startovací dobu, že to netopí (z pěti litrů nafty na sto se moc neohřejí) a spoustu dalších hovadin. Když pak v cca 80 000 km musejí koupit nové vstřikovače za 50 000,- CZK kroutějí se jak hadice a nejednou je minimální úspora za naftu v prdeli a ještě to stojí hodně navíc.Fx píše:rozum rika nafta, kroutak je pekna vec, ale stejne radsi budu mit benzin
Už se těším jak se začnou srát palivové systémy s filtry pevných částic, ceny budou určitě velice zajímavé. Jen ať nafta stojí klidně 50Kč/litr a bude konec naftových závodníků a míň sazí ve vzduchu.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No než naftový mondeo to radši kulku do hlavy.Fx píše:Hanis: Ja bych ale neuvazoval o koupi NOVYHO naftaku a uz vubec ne Mondea
Co si pomůžeš se starým nafťákem, je sice pravda, že staré nepřímé vstřiky se tolik neserou (u fordu jo) a u Peugeotu ty motory startují a i docela jedou i bez turba. Stejně bych ropu nechtěl ani za nic, abych se pak v zimě každý ráno modlil a řešil jestli pojedu do práce autem nebo sockou.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou