Ktere auto se zadnim nahonem?
Ktere auto se zadnim nahonem?
pordavam sve bawo protoze mi strasne zere a nezvladam to finance
ale nechci zadne jine auto nez se zadnim nahonem, jake se da sehnat do 35 000 se zadnim anhonem aby to zaroven zralo malo?
neuvazuju o skodovce a zigulikach a nebo 1203..
sou asi jen medoury a bawa, ze?
pak stare auta, ale u nich bude soptreba taky vysoka...
poradtechtel bych tak tu spotrebu 7,5, proste na denni jezdeni a abych to jako student uzivil
diky moc za radu
ale nechci zadne jine auto nez se zadnim nahonem, jake se da sehnat do 35 000 se zadnim anhonem aby to zaroven zralo malo?
neuvazuju o skodovce a zigulikach a nebo 1203..
sou asi jen medoury a bawa, ze?
pak stare auta, ale u nich bude soptreba taky vysoka...
poradtechtel bych tak tu spotrebu 7,5, proste na denni jezdeni a abych to jako student uzivil
diky moc za radu
spis tomu strasne ujizdi zad co ja vim...Zave píše:Sak ja se jen ptal... nikdy sem v tom ani nejel, tak me to zajima...Hanis píše:Ať si koupí sierru a rovnou si připravý smyčku a trám na půdě.Zave píše:A co treba siery? ty nevyhovuji?![]()
to fakt tolik chlasta?
ale ten vnitrek je u toho hroznej, pokud enni vazne nejakak pekna, tak sou to stare skaerde popelnice a nezerou o nic min
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já mám už třetí sierru, všechny voňavky, super stav, i motoricky, ale po Pze pod 10 ani ho*no
Když si koupíš 1,6, tak ti zas může být jedno, že máš zadní náhon..
2,0
Dálníce 8-10, 10 při rychlosi 160-180. do 150 okolo 8-9. Nad 180
Navíc ty motory u Sierr, kromě 2,0 DOHC a 2,9 V6 vydržely úplný prd
Takže zadní náhon, starý,kvalitní, aby nežral --- 324 TD. Levný, ale né úsporný sierra DOHC, cena za lepší od 40-60. po 35 to jsou pasti.. Takže BMW vede. 1 000 000x radší BMW než Mercedes, tu značku moc rád nemám, ačkoli je kvalitní..

Když si koupíš 1,6, tak ti zas může být jedno, že máš zadní náhon..
2,0
Dálníce 8-10, 10 při rychlosi 160-180. do 150 okolo 8-9. Nad 180

Navíc ty motory u Sierr, kromě 2,0 DOHC a 2,9 V6 vydržely úplný prd

Takže zadní náhon, starý,kvalitní, aby nežral --- 324 TD. Levný, ale né úsporný sierra DOHC, cena za lepší od 40-60. po 35 to jsou pasti.. Takže BMW vede. 1 000 000x radší BMW než Mercedes, tu značku moc rád nemám, ačkoli je kvalitní..
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nevím, zeptejte se DANa, ten v mý sierre / v tý nejhorší/ jel. Jde o to, že u DOHC prdaj hlavy. Spotřeba je holt jako stará koncepce 2,0. Zadek ujíždí protože, přední nápravy nejsou zrovna Racingově postavený, takže předek moc nesnese, pak jde ruku v ruce s tím i zadek.. Ale na pohodlí a prostor je lepší než E30. Tím ji nechci něják vyvyšovat. Než začli dělat ABS, tak vůbec nebrzdili, já měl vždy s ABS na brzdách si nezadá s E30, asi ne tak dobře, ale jde to. Zatáčky mužeš vzít dlohou táhlou a už tam je to takový všelajký, ale jak chceš plná brzda, zatočit, plyn, brzda, zatočit a jet, tak tě rychle probere ze snu. Pak si prostě zvykneš, že se sune..
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Třeba zadní sedáky se tak neskutečně povedly, teda jen ta řada, ve vyšší výbavě od 1990 výš. Shodli jsme se i s lidma, co mají B5, E46, že v zádu je to prostě hodně pohodlný. Přední sedáky jsou taky pohodlný, ale měkký. A když si nekoupíš přesně mezi 6/92 a 3/93, tak nemají žádný boční vedení. Já mám boční, ale je to takový, že lepší než nic, ale Recaro... zapomeň.duska píše: spis tomu strasne ujizdi zad co ja vim...
ale ten vnitrek je u toho hroznej, pokud enni vazne nejakak pekna, tak sou to stare skaerde popelnice a nezerou o nic min
alfa romeo 75 ale moje zkusenosti s timto autem - zadna slava
pokud chces prakticky auto a levnej provoz tak bys mel vybirat neco kolem - takze asi nemeckou vyrobu a tam to sou BMW a MB a ty proste zerou, me to taky tak nak sere ze sem zatizenej na tyhle dve nemecky znacky a nekterym lidem staci golf II nebo nakej opel a sou spokojeny.. ja ne

pokud chces prakticky auto a levnej provoz tak bys mel vybirat neco kolem - takze asi nemeckou vyrobu a tam to sou BMW a MB a ty proste zerou, me to taky tak nak sere ze sem zatizenej na tyhle dve nemecky znacky a nekterym lidem staci golf II nebo nakej opel a sou spokojeny.. ja ne
----------------------:)
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
ta 75 má převodoftku a diff za kardanem, jestež to tak ? - to je hodně zajimavý řešení, ale se s touto koncepcí se určitě popasovali líp u Porsche - myslím 934And píše:alfa romeo 75 ale moje zkusenosti s timto autem - zadna slava![]()

těch alfiček 75 - je prej v čr registrovanejch málo = málo ND "second hand"
Já sem vždy, když teče do bot

Merdeces "piáno" - pohodlný, bezpečný, pokud se o něj dobře někdo staral, kvalitní komponenty nahrazoval jen kvalitními komponenty = nesmrtelný auto
Bohužel už je jich míň než strašně málo v gutn stavu. Ale člověk musí jít štěstí naproti - kdo hledá občas najde

BMW The Ultimate Driving Machine
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
A jestli si vzpomínáte, tak když jsi se koukl do díry v tronu, nebyl vzádu vidět kotoučAce píše:2Dan: jinak Alfa 75, kamos ji mel, 3.0 V6 pokud si dobre vzpominam, dokonce verzi Quadrifoglio, to byla takova ta nabusenejsi verze. Asi 198PS a rekl bych fakt slusnej kalup...![]()


