Diesel - kourivost

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Michal E21
Příspěvky: 184
Registrován: 25. 03. 2003 13:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Diesel - kourivost

Příspěvek od Michal E21 » 07. 12. 2004 16:29

Resim (tedy zatim neresim) kourivost sveho diesela. Na volnobeh nekouri, ale pri pridani plynu jo a dost, skoro to dela caru sazi na vozovce (to skoro bych mohl vynechat, mam vyfukovou trubku ohnutou dolu). Vim, ze kourivost je celekem normalni jev u techto dieselu, ale co zpusobuje jeji miru? Predpokladam kvalita spalovani, od toho se odviji kvalita nafty, ?bohatost smesi?, tesnost, serizeni motoru. Co asi nejvice?
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 07. 12. 2004 16:44

U dieselu je nejdůležitější komprese, předepsaný tlak vstřikovacího čerpadla, nekapající vstříkovače a správný předvstřik. Pokud je něco z toho špatně projevuje se to špatnými studenými starty kouřivostí, malým výkonem.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Michal E21
Příspěvky: 184
Registrován: 25. 03. 2003 13:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michal E21 » 13. 12. 2004 11:43

No rekl bych, ze jsem nasel pricinu kourivosti, neb v sani je trosku olej, vypada to, ze turbo zrejme trosku prosakuje... Lze to nejak pretesnit/utahnout, nebo je lepsi sehnat jine turbo (dobre)?
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 13. 12. 2004 11:57

Co je trošku prosakuje, olej v sání mají i nové diesely. Kolik je spotřeba oleje konkrétně u tvýho motoru?
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
tomik
Příspěvky: 2313
Registrován: 04. 04. 2004 10:14
Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomik » 13. 12. 2004 21:58

Jestli to kuoří černě tak moc přidaný nafty,nabo čerpadlo.

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 14. 12. 2004 08:04

Mmm, tak zacla trochu zima a ja nemuzu nastarovat...sic to neni u bava, ale dycky to chytlo hned..tak 2valce, trochu plynu 3valce a za par vterin se chytnul i posledni a poho...ale vcera vecer a dneska rano to chytlo tak na 1 a to az tak na 5tej pokus...cim to muze bejt?zhavicky sou tam od lonska novy..nejde parafinovej sitic, ale tipnul bych to asi na tlaky...? ze by se motor odebiral k vecnemu spanku??? jinak lita jak blazen... :?
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 14. 12. 2004 10:32

Co je to za auto? Kolik má najeto? Zkontroloval bych žhavící svíčky, pak vstřiky, a když budou venku vstřiky, tak nech změřit tlaky. Pokud bude vše OK, tak ještě čerpadlo.

Odpovědět