M20 2.7 MK MOTORSPORT

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
člen E30.cz
Příspěvky: 4253
Registrován: 15. 04. 2008 15:32
Bydliště: Praha

Re: re

Příspěvek od » 23. 11. 2012 11:35

Dave007 píše:nevim ak to přesně funguje ale kamarad co dělá u policie říkal že když jednou "vyšetřoval" nehodu s úmrtím tak bylo cele vozydlo odvezeno do Škodovky na analízu zda bylo úplně vpořádku...
Tak to je v pohodě... v BMW už nevědi co E30 je :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 23. 11. 2012 12:59

docela dobre nechapu, jak by mohla treba jina vacka, nebo klika s delsim zdvihem zpusobit, ze kamionu naproti upadne kolo a urazi mymu spolujezdci hlavu. popravde si nedoakzu predstavit zadnou takovou upravu. mozna mimo odrezani strechy i se sloupkama. pak by melo logiku to, ze by ta strecha mohla pomoct, ochranit a ze ji tam vyrobce pro to dal.

bylo by dobre nestrasit na docela rozumnym foru lidi, tohle bych u soudu vyhral i ja a to fakt nejsem pravnik.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

lubeec
Příspěvky: 496
Registrován: 24. 12. 2009 14:07
Bydliště: Brno

Re: re

Příspěvek od lubeec » 23. 11. 2012 14:10

Dave007 píše:nevim ak to přesně funguje ale kamarad co dělá u policie říkal že když jednou "vyšetřoval" nehodu s úmrtím tak bylo cele vozydlo odvezeno do Škodovky na analízu zda bylo úplně vpořádku...
pochopil jsem to tak ze by mohli prezkoumat objem valcu coz 2.7l uz
je jina kategorie nez 2.5l a to uz by se pojistovne nemuselo libit
pri vylaceni skody, kterou zbusobilo tvoje auto
e39 528i touring
e83 x3 3.0ia
e85 Z4 2.5i Merlot rot
e32 740ia Alpina look
e30 328i coupe M-Technik II m20b28
R1100s Mandarin
R1150gs twin spark

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 23. 11. 2012 14:27

tak to by uz muselo bejt, aby z rozmalcenyho motoru tahali kliku a resili to. neni to nehoda letadla lidi, proste zkouknou, jestli se nestalo neco, co by mohlo narusit provozovatelnost vozidla. treba kdyz ti vylitne ojnice z bloku a svihne te pres koule. co je uvnitr motoru, to nikdo zkoumat nebude, protoze tomu:

1) nerozumej
2) rozumej a nechtej do toho zbytecne rejpat
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 23. 11. 2012 14:31

Ve finále pudeš sedět tak jako tak a je jedno jestli za jinou vačku nebo jiný obsah ve stejném motoru, ale za to, že si zabil... :lol: :lol:


No mě spíš zajímá jestli to bude vůbec někdy jezdit, timhle tempem u mě asi tak za 10 let :lol: :lol: Ještě jsem na to nehráb... :lol:
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
Jáca
Sponzor Prodejce $$
Příspěvky: 573
Registrován: 02. 02. 2007 14:06
Bydliště: Svitavy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jáca » 23. 11. 2012 22:29

Nehledě na to, že auto mělo již pár majitelů před tebou a ty jsi o té úpravě fakt nevěděl. :D :D
325i M technik II
725816916

BMW helping ugly people have sex.

pujdeme_domu
člen E30.cz
Příspěvky: 10
Registrován: 01. 08. 2013 18:20

Příspěvek od pujdeme_domu » 06. 08. 2013 16:54

ahoj, nechce se mně zakládat nový téma a sem se snad moje otázka trochu hodí.

pokoušel jste se někdy někdo o stavbu nějaký varianty motoru, co je v alpině C2 2.7 anebo MK motorsport 2.7?

jsem vděčnej za jakýkoliv info (a nekamenujte mě, když se budu ptát hloupě :) ), mám za to, že tyhle 2 motory jsou podobný a pravdpodobně by měly bejt složený z:

-bloku z ety 2693ccm (byly myslim 2 typy a ten druhej 2974ccm - nevim jestli je k týhle stavbě vhodnej)
-klika, ojnice a písty z TD (ale až z toho pozdějšího typu označenýho 324TD, 324 D nikoliv)
-palice nevim z čeho, možná z 2,5?
-a (ostrá) vačka z 323

pak určitě jednotka a svody (i když třeba MK mělo i svody použitý nějaký tovární, ale nevim z čeho)

komukoliv, kdo něo podobnýho dělal (anebo se o to pokoušel) budu vděčnej za jakýkoliv info!

Uživatelský avatar
Jáca
Sponzor Prodejce $$
Příspěvky: 573
Registrován: 02. 02. 2007 14:06
Bydliště: Svitavy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jáca » 07. 08. 2013 07:02

Zaklad mas, ted to tady procti pomoci funkce vyhledat a budes na tom jeste lip. :wink:
325i M technik II
725816916

BMW helping ugly people have sex.

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 07. 08. 2013 08:56

jak bylo receno hledanim na foru se dozvis daleko vic :) jen nastinim

ad 1) blok byl jen jeden imho pro 2,5li i 2,7 oba vrtani 84
ad 2) ojnice a pisty z TD tam urcite nedavej a myslim ze je tam ani nedas TD vrtani 84 urcite nema kdyz si vzpomenu na to jak ty pisty vypadaj :)
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

pujdeme_domu
člen E30.cz
Příspěvky: 10
Registrován: 01. 08. 2013 18:20

Příspěvek od pujdeme_domu » 07. 08. 2013 13:12

prohlídku fóra dělam momentálně, je tady fakt dost info a je vidět, že tady spousta lidí ví a zná

a k věci - z TD se nic do alpiny/mk nedávalo? slyšel jsem (ale může to bejt samo hovadina), že min. kovaný písty z TD by tam patřit měly...nicméně neviděl jsem je, tim pádem neznam odlišnosti, proč by tam eventuelně mohly nejít..

Mirda
Příspěvky: 1292
Registrován: 17. 03. 2006 09:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od Mirda » 07. 08. 2013 13:56

kovany pisty nepotrebujes pokud teploty ve spalovaku nedosahuji 1000°C, je to spis luxus, zaklad je je uchladit olej a vodu

dobry pisty dela bawariamotorsport, bo jak se to jmenuje ....
e36 329turbo, 1.5bar, 12s 0-400m, 8.5:1 JE Piston, Eagle H Rods, ARP, e85, samosvor 2,93, sachs performance+HDS57, Walbro 250lph, 800ccm inj.......

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 07. 08. 2013 14:12

jine pisty v m20 maj uplne jine duvody. material - jsou lehci, tvar kvuli spalovaciho prostoru, kompresni pomer

pokud tam das hlavu z 325 jakoze jina a lepsi volba asi neni pokud to bude stavet ze seriovych veci tak jedine pisty z 325, nebo koupit pro 325 sadu nejakech lepsich pistu ale to jsme financne trosku jinde :)

jinak d i td maj vrtani 80 a 2,5 2,7 nebo cokoliv ma 84 a vic takze ty pisty tam nedas, taktez maj uplne nevyhovujici tvar pro spalovaci prostor hlavy m20 na to proste rovnou zapomen :-D, jestli meli aplina motory atd kliku z td je mozne, mohla to byt klika i z ety ,ojnice taktez mohly byt td nebo eta ci 2litr, vsecko ma 130mm
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

pujdeme_domu
člen E30.cz
Příspěvky: 10
Registrován: 01. 08. 2013 18:20

Příspěvek od pujdeme_domu » 29. 07. 2014 09:34

trošku OT, ale zkusím to tu

MK e21? Google ví drobet, nevíte někdo něco víc? Užitečný odkazy nebo ještě lépe vlastní zkušenosti?

díky

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 29. 07. 2014 19:56

Spodek je jednoduchej poměrně... vždycky to skončí na hlavě, která je na tenhle objem nedostatečná :wink:
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

pujdeme_domu
člen E30.cz
Příspěvky: 10
Registrován: 01. 08. 2013 18:20

Příspěvek od pujdeme_domu » 29. 07. 2014 21:28

pokoušel se někdy někdo z Vás o zástavbu motoru řekněme Alpiny C2 2.7 (nebo MK podobný konfigurace z E30) do E21. Pro mě bez znalostí zatím 6vál z E21 jako 6vál z alpiny E30 - co do váhy a rozměrů motoru téměř to samé??? - a výkonově docela jinde, už vzhledem k faktu, že 21 je dost lehčí

Uživatelský avatar
Jáca
Sponzor Prodejce $$
Příspěvky: 573
Registrován: 02. 02. 2007 14:06
Bydliště: Svitavy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jáca » 29. 07. 2014 22:25

Váhový rozdíl mezi šestiválcovou e21 a e30 není zase tak markantní, kór když bys chtěl auto třeba vystrojovat.
Zásadní rozdíl mezi těmato autama je ten, že pokud budeš chtít stavět řekněme sportovní e21, tak Tě to vyjde nepoměrně dráž, než když budeš stavět e30, na kterou je zaplať pánbůh ještě relativně dost dílů k sehnání.

Co bys chtěl s tou e21 přesně dělat?
325i M technik II
725816916

BMW helping ugly people have sex.

pujdeme_domu
člen E30.cz
Příspěvky: 10
Registrován: 01. 08. 2013 18:20

Příspěvek od pujdeme_domu » 29. 07. 2014 22:31

do obýváku na výstavu :)

samozřejmě jako auto pro radost a uložení peněz do smysluplný věci zároveň - i když to se stejně asi tak jako nikdy předtím nestane, protože koníček bere 5x tolik než se uvažuje zpočátku :D

Uživatelský avatar
Jáca
Sponzor Prodejce $$
Příspěvky: 573
Registrován: 02. 02. 2007 14:06
Bydliště: Svitavy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jáca » 29. 07. 2014 22:38

A e21 už máš?
325i M technik II
725816916

BMW helping ugly people have sex.

pujdeme_domu
člen E30.cz
Příspěvky: 10
Registrován: 01. 08. 2013 18:20

Příspěvek od pujdeme_domu » 29. 07. 2014 22:42

kastle ujde relativně, nicméně stejně musim rozebrat do šroubku, odstrojit komplet, vařit, brousit atd, pak trochu zvažuju pozink, ale zatím nevím

dál o motoru bych představu měl - a to to, co jsem zvažoval výše, ale trošku katastrofa a běh na dlouhou trať bude ten zbytek, jako podvozek atd..

pujdeme_domu
člen E30.cz
Příspěvky: 10
Registrován: 01. 08. 2013 18:20

Příspěvek od pujdeme_domu » 29. 07. 2014 22:50

od mala toužím po e30, o 21 (stejně jako o 2002 atd) vím jen, že existuje (i když se mi od vždycky líbily), resp věděl jsem ještě před pár týdny, teď jsem se do toho drobet pustil a 21 (stejně jako 2002) mě chytla tak, že jsem si řekl, že ne třeba vždy je nutný tak moc počítat a zvažovat, ale jednou taky dát na první dojem :)

holt je to jasný, přes všechny ty nový mrdky zpátky ke kořenům :)

volvo 460 -> golf II -> volvo 945 B200ft -> bmw e30 -> bmw e21 -> dál zatím nevím :)

konkrétně jsem naprosto fascinovanej z tohohle kousku
http://ulozto.cz/xEjE3fMB/bmw-e21-red-tuning-3-jpg
Naposledy upravil(a) pujdeme_domu dne 29. 07. 2014 23:01, celkem upraveno 2 x.

Odpovědět