Vytazeni blatniku

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Dolik007
Příspěvky: 166
Registrován: 18. 02. 2003 19:34
Bydliště: Brno a okolí...
Kontaktovat uživatele:

Vytazeni blatniku

Příspěvek od Dolik007 » 09. 06. 2003 08:51

Mam jednu jednoduchou otazku - daj se vytahnout zadni blatniky v domacich podminkach??? Staci tak 1 cm 8)

Hlavne jak na to a ceho se vyvarovat... 8)

S kitovanim a strikanim "vysledku" samosebou pocitam... 8)

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 09. 06. 2003 09:25

Dolíku je to kurevská a nevděčná práce...raději to nech udělat někde (mimochodem stejně musíš nechat dát celý nový lem). Nech si jen zaklepat ty lemy jak jsem ti ukazoval a máš hned 15mm k dobru :-)
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
Dolik007
Příspěvky: 166
Registrován: 18. 02. 2003 19:34
Bydliště: Brno a okolí...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dolik007 » 09. 06. 2003 09:34

Huska píše:Dolíku je to kurevská a nevděčná práce...raději to nech udělat někde (mimochodem stejně musíš nechat dát celý nový lem). Nech si jen zaklepat ty lemy jak jsem ti ukazoval a máš hned 15mm k dobru :-)
Presne takhle sem to chtel slyset - aby me od toho nekdo odradil. Me se do toho stejne nechtelo :-)

15 mm mi bude stacit bohate - zaklepani tech lemu zvladnu doma a nebo to taky musim dat sikovnymu klempiri? Nejak sem pozapomel jak si mi to ukazoval :-D

Peťas

Příspěvek od Peťas » 09. 06. 2003 16:16

Můžeš ty lemy i odbrousit. Nebude se ti za tím držet bordel a tím pádem snížíš na minimum riziko koroze. Už jsem to tak dělal na třech autech a v pohodě.

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 09. 06. 2003 16:33

Peťas píše:Můžeš ty lemy i odbrousit. Nebude se ti za tím držet bordel a tím pádem snížíš na minimum riziko koroze. Už jsem to tak dělal na třech autech a v pohodě.
Toto nedoporučuju ..... ten lem je ze dvou plechů a odbroušením to pak rychleji začne rezavět, ikdyž se to zamázne tmelem :-( , ale jinak je i toto jedna z možností.
Doliku když ti budou vyvařovat tu levou stranu tak to nech udělat při tom.
Jak si přijedeš pro samolepku tak ti to ukážu jak jsem to nechal udělatt na svém autě.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

DDDD

Příspěvek od DDDD » 13. 06. 2003 19:55

vyriznuti lemu nedoporucuji , mel sem to na svem a pekne zrezly od toho blatniky

Peťas

Příspěvek od Peťas » 14. 06. 2003 09:29

Taky je třeba to pořádně ošetřit. Tmel je na nic. Mě se osvědčilo po obroušení nastříkat zinkovým sprejem, potom čímkoliv na podvozky a nakonec hemerite - ten na tom udělá hladkou vrstvu, na které se neudrží žádný bordel. Taky je dobré ještě vystříkat z kufru ty dutiny nad lemem. Dělal jsem to na dvou E30, jedné E36 a ještě někdy v 96 na Golfu jedničce. Všechny jsou v pohodě (občas je vidím).

Na jedné E30 jsem měl právě zaklepané lemy a už to bylo skoro prohnilé. Po odbroušení, ošetření a opravě vnějšího laku (už to rezavělo i na vnějších stranách) s tím už třetí rok není žádný problém.

Odpovědět