prevodovka 320/325 je zamenna?

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

prevodovka 320/325 je zamenna?

Příspěvek od maca » 25. 10. 2009 22:16

mam dotaz, je zamenna prevodovka z 325 za prevodovku z 320? jde mi o to ze se tu ted v jinym topicu resi to ze ma jinou prirubu na kardan, ja ma na svym aute 2,0 kardan i prevodovku a ted tam chci dat prevodovku z ty 325 hardyspojka je stejna, tak predpokladam, ze ty dve provodovky jsou zamenne, ale radeji se ptam, abych to nevycuknul a pak na to nekoukal jak z jara a jeste shanel kardan :lol:
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 25. 10. 2009 22:53

konstrukcne na motor uplne presne, bez rozdilu... akorat potrebujes dvolitrovej kardan a kulisu razeni z 2.0

spojka je zamenna taky, ale radsi si sezen sadu pro 2.5, ma silnejsi pritlacak, lamely jsou stejne... druhovyroba uz rozdil nedela
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 26. 10. 2009 18:08

"silnejsi" pritlacak, mam tomu rozumet, ze je potreba na jeho ovladani vetsi sila? mel sem v touru 2,5 motor, ale komplet spojka z 2,0 a na kabru mam 2,5 motor a komplet spojka taky z 2,5 a v tom touru sla ta spojka krasne zlehka, ta 2,5 ma jakoby vetsi potrebnou silu na ovladani? me to je jedno, ale je fakt, ze s tim lehcim ovladanim se jezdilo lip manzelce :lol:
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Tom....
Příspěvky: 817
Registrován: 30. 07. 2007 20:36
Bydliště: Severní Morava

Příspěvek od Tom.... » 26. 10. 2009 20:11

Přesně tuhle otázku teď řeším i já,převodovka z 2,5 je delší tudíš je potřeba kratší kardan,někde jsem četl že by měla být dimenzovaná na větší výkon,Já jsem před 3měsíci vyměnil motor 2l za 2,5l,převodovka zůstala z 2l,a po 10tis km,je převodovka na výměnu,na 1,3,5 hučí jako prase :cry: ,před výměnou byla ok. :cry:

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 26. 10. 2009 20:16

MAm v povudnim 2.0 aute motor s prevodovkou z 2.5 a kardan zustal puvodni z 2.0. Pouze tusim, ze se na drazkach nejakej centimetr posune. Funguje to bez problemu.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Tom....
Příspěvky: 817
Registrován: 30. 07. 2007 20:36
Bydliště: Severní Morava

Příspěvek od Tom.... » 26. 10. 2009 22:20

Ta převodovka z 2,5l je delší tak o 10cm,to se na drážkách neposune.Je,ale možné že některé 2,5l měly převodovku stějně velkou jako 2l,podle etk to tak vypadá.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 26. 10. 2009 22:27

Tom.... píše:Ta převodovka z 2,5l je delší tak o 10cm,to se na drážkách neposune.Je,ale možné že některé 2,5l měly převodovku stějně velkou jako 2l,podle etk to tak vypadá.
spis to nekdo v praveku vymenil. Nikdo z nas nema svou e30 od nova, ty vis co se s ni delo? ja o te sve ne.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 27. 10. 2009 18:18

ok, vezmu prevodovku i s kardanem a kulisou at mam klid, pritlacak dam stejne funglovku, chci aby sel zlehka :lol: jinak ja na 2,5 najel na 2,0 prevodovku cca 90000 a az ted huci 5 jak u karosy kdyz jedes do skoly v prirode :lol: a prijde mi ze dopredny kvalty-135 huci vic jak ty zadni, ale mozna uz jen hledam voloviny abych se donutil to vymenit :lol:
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 28. 10. 2009 07:16

Jo a ta z 2,5 je festovější....
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Tom....
Příspěvky: 817
Registrován: 30. 07. 2007 20:36
Bydliště: Severní Morava

Příspěvek od Tom.... » 28. 10. 2009 18:02

Když jsme u toho,nezkoušel někdo dát do zadohrabu převodovku z ix?Jednu mám doma tak třeba bych ji využil do svého.Podle mě by neměl být problém,držáky na sylenty má,akorát má velkou hardynu,tak bych musel sehnat kardan s velkým unašečem nebo vyměnit ten unašeč na převodovce.

Ondřej Švec
Příspěvky: 246
Registrován: 22. 11. 2007 10:09
Bydliště: Dolní Poustevna

p

Příspěvek od Ondřej Švec » 28. 10. 2009 19:13

:lol: To jsem zvědav,jak na tom budu já. Mám E30 cupé 1.8M10 a teď tam budu dávat M20 snad b23. Podle toho co jsem tu četl,by to nemusel být problém(technickou neřeším,není problém) k tomu novou převodovku z M20b20,tak jsem zvědav,jak to na tu mojí třícu a kardany půjde. Pročetl jsem toho tady dost a snad by to mělo jít,tak uvidím,pak dám vědět.

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 29. 10. 2009 19:58

maca píše:"silnejsi" pritlacak, mam tomu rozumet, ze je potreba na jeho ovladani vetsi sila? mel sem v touru 2,5 motor, ale komplet spojka z 2,0 a na kabru mam 2,5 motor a komplet spojka taky z 2,5 a v tom touru sla ta spojka krasne zlehka, ta 2,5 ma jakoby vetsi potrebnou silu na ovladani? me to je jedno, ale je fakt, ze s tim lehcim ovladanim se jezdilo lip manzelce :lol:
jsou ruzny prumery pracovniho i hlavniho valce..tim se to da resit..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Apple324D
Sponzor e30.cz
Příspěvky: 2181
Registrován: 06. 02. 2008 20:14
Bydliště: Čáslav/ Praha

Příspěvek od Apple324D » 21. 06. 2010 19:20

obnovím toto théma, je rozdíl v převofovkách 324d a 320i??? jde mi o to jestli si ji mám nechat z benzinu doma do foroty, a nebo je mi k ničemu.. dík za odpovědi :oops:
E30...a sny se plní


koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 21. 06. 2010 19:43

Apple324D píše:obnovím toto théma, je rozdíl v převofovkách 324d a 320i??? jde mi o to jestli si ji mám nechat z benzinu doma do foroty, a nebo je mi k ničemu.. dík za odpovědi :oops:
pasovat bude, zda budou sedet i prevody vzhledem k prubehu motoru, tezko rict
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 21. 06. 2010 20:11

Max-Max píše:
Apple324D píše:obnovím toto théma, je rozdíl v převofovkách 324d a 320i??? jde mi o to jestli si ji mám nechat z benzinu doma do foroty, a nebo je mi k ničemu.. dík za odpovědi :oops:
pasovat bude, zda budou sedet i prevody vzhledem k prubehu motoru, tezko rict
Poměry jsou taky stejný.

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 21. 06. 2014 15:22

Tušíte někdo nebo můžete kouknout, jaký je rozměr kulisy řazení na 2,5i m20? Jde mi přesně o rozměr hliníhového držáku kulisy, který se montuje na převodovku. na boku by měl mít C a nějaký číslo v milimetrech. Může se mi někdo podívat? Etk to neví...
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
Atti
člen E30.cz
Příspěvky: 738
Registrován: 04. 08. 2008 13:54
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Atti » 21. 06. 2014 23:39

zítra se ti podívam. mam ji vyndanou.

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 22. 06. 2014 06:57

Atti píše:zítra se ti podívam. mam ji vyndanou.
Diky ;-)
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
Atti
člen E30.cz
Příspěvky: 738
Registrován: 04. 08. 2008 13:54
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Atti » 22. 06. 2014 11:34

c=244

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 22. 06. 2014 12:13

Děkuji :wink:
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Odpovědět