
tak at to dlouze funguje.
myslím si že to tak mám. A zároveň nevím jak by to mohlo ovlivnit funkci, ale je pravdou že tam ta šipka asi nebude zbytečněalkaba píše:Napadla me takova kravinkaMas spravne otoceny termostat (myslim po ose)? Je na nem sipka a ta musi smerovat nahoru...
mám tam jak visku (která sepne, akorát by podle budíku mohla i dřív), tak i elektrickou vrtuli, nic z toho nemá vliv jak bych si představoval. K onomu přehřívání dochází i ve vysokých rychlostech na dálnici, takže ať už je viska a el. vrtule funkční nebo ne, téměř jistě není problém v nich.Venca píše:Zkontroluj funkci visco-spojky.Greeny píše:... S příchodem jara se mi to začlo trochu přehřívat, uplně první pozorování bylo při vyřazení na neutrál a jízdě z kopce, kdy se motor nedostanečně chladil a ručička přelezla mírně přes půl (cca o tloušťku ručičky). ....... Napadá někoho ještě něco?
.
jo, pumpu jsem měl venku a vypadala uplně přesně stejně jako když jsem ji před třema lety dával dovnitřMattyX píše:a tu vodní pumpu jsi měl venku nebo ne ? Mě visca moc nefunguje, kdy na místě se mi to začne hřát, ale za jízdy to prostě musíš uchladit náporem vzduchu i kdyby ta visca tam pak vůbec nebyla.... to je spíše jako kdyby voda nechtěla obíhat okruhem. Ale zase je divná ta nepravidelnost...
tohle mě nenapadlo, teoreticky to možné je, akorát se mi to začlo projevovat až skoro 3 roky po swapu.. do teď to chladilo místy pochybně, ale určitě lépe než aktuálně. Jak poznám, která hadice má vést kam když už to mám zapojené?Vajpr píše:Ahoj, mel jsem podobny problem s vytapenim a chlazenim.
Po case jsem na to kapnul - pri poslednim swapu se mi povedlo
prohodit hadice mezi motorem a topenim, doporucuji to poradne
zkontrolovat;-) projevuje se to dost podobne, u me to bylo
doprovazeno tukanim ventilu v telese topeni...
hmm, tak asi je i tohle ok. Horní hadice vede zpět do plastové trubky na bloku, dolní hadice vede do hlavy, tak jak to má být i podle ETK 1 2Greeny píše:tohle mě nenapadlo, teoreticky to možné je, akorát se mi to začlo projevovat až skoro 3 roky po swapu.. do teď to chladilo místy pochybně, ale určitě lépe než aktuálně. Jak poznám, která hadice má vést kam když už to mám zapojené?Vajpr píše:Ahoj, mel jsem podobny problem s vytapenim a chlazenim.
Po case jsem na to kapnul - pri poslednim swapu se mi povedlo
prohodit hadice mezi motorem a topenim, doporucuji to poradne
zkontrolovat;-) projevuje se to dost podobne, u me to bylo
doprovazeno tukanim ventilu v telese topeni...
Když ho pootočíš, tak to trochu brání průtoku vodyGreeny píše:myslím si že to tak mám. A zároveň nevím jak by to mohlo ovlivnit funkci, ale je pravdou že tam ta šipka asi nebude zbytečněalkaba píše:Napadla me takova kravinkaMas spravne otoceny termostat (myslim po ose)? Je na nem sipka a ta musi smerovat nahoru...