skvělý, jsem zvědavej jak se s tim poperešBOOST píše:2 DC: To se neboj, že bych měl ruce o půl metru delší. Teď se budu pouštět do svojí 2.5. Ten ventil dekl je záležitost na jedno odpoledne no a to sání, tak na týden. Až to budu mít tak nahodím fotky.
Leštění různých věcí
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
2 Darkeye: Jestli jsou kola obutý nebo neobutý je jedno. Určitě jdou takhle udělat všechny elektrony, nevím jak je to u takových specialitek jako jsou magnéziový nebo kovaný.
Když bude o víkendu čas, tak se uvidí, jak dopadne ta 2.5.
Když bude o víkendu čas, tak se uvidí, jak dopadne ta 2.5.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
2 Darkeye: Tak to určitě vyleštit půjdou.
Tak jsem měl dneska odpoledne chvilku čas, tak jsem popracoval na 2.5.
Zatím je to jenom víko, protože jsem měl čas jenom několik hodinek a navíc je zima jako prase. Bohužel jsem to fotil až za tmy, tak ta fotka není nic moc. Zítra až přijedu ze srazu s klukama z Kolína, tak to nafotím líp a za deního světla.
Tak tady je ta fotka:
http://album.volny.cz/boost.rip/view.ph ... page=0#img
Tak jsem měl dneska odpoledne chvilku čas, tak jsem popracoval na 2.5.
Tak tady je ta fotka:
http://album.volny.cz/boost.rip/view.ph ... page=0#img
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
Zítra je Kolínskej srazBOOST píše:2 Darkeye: Tak to určitě vyleštit půjdou.
Tak jsem měl dneska odpoledne chvilku čas, tak jsem popracoval na 2.5.Zatím je to jenom víko, protože jsem měl čas jenom několik hodinek a navíc je zima jako prase. Bohužel jsem to fotil až za tmy, tak ta fotka není nic moc. Zítra až přijedu ze srazu s klukama z Kolína, tak to nafotím líp a za deního světla.
Tak tady je ta fotka:
http://album.volny.cz/boost.rip/view.ph ... page=0#img
2 Stany: Jo zítra je Kolínskej sraz v 9 hodin. Dan ti to neřekl, protože se to dozvěděl ode mně před hoďkou. A ten ventildekl tam bohužel nebude, protože 2.5 zůstane v garáži, jedu svým prozatímním strojem M10, ale ten má taky vyleštěnej ventildekl.
2 DC: To vůbec nevadí, už se těším. Je to radost, když se z nějakýho obyč ušmudlanýho motoru udělá naleštěnej krasavec.

2 DC: To vůbec nevadí, už se těším. Je to radost, když se z nějakýho obyč ušmudlanýho motoru udělá naleštěnej krasavec.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
2 DC: Na tý tvojí fotce bych spíš řekl, že jde o spoustu chromu, než leštění. Mám tu fotku taky, ale v lepší kvalitě a protože se mu leskne i víčko hrdla na olej (je z plastu) a ta podpěra sání, co je přišroubovaná do víka (je z kovu), tak to podle mě bude spíš chrom.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
jj je to pravděpodobný, ale myslim že leštění je na tohle asi lepšíBOOST píše:2 DC: Na tý tvojí fotce bych spíš řekl, že jde o spoustu chromu, než leštění. Mám tu fotku taky, ale v lepší kvalitě a protože se mu leskne i víčko hrdla na olej (je z plastu) a ta podpěra sání, co je přišroubovaná do víka (je z kovu), tak to podle mě bude spíš chrom.
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
Tak jsem nafotil ještě pár fotek venku ve dne, ale o moc lepší to není, sluníčko už bohužel nesvítí a v tý kose se mi tam nechtělo moc dlouho s foťákem pobíhat, aby to vypadalo líp.
Fotky:
http://album.volny.cz/boost.rip/browse. ... owse_page=
2 DC: Souhlasím, protože chrom se může oloupat a to chromování musí stát pěknej ranec.
Fotky:
http://album.volny.cz/boost.rip/browse. ... owse_page=
2 DC: Souhlasím, protože chrom se může oloupat a to chromování musí stát pěknej ranec.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
-
horan
Zdravím. Potřeboval bych radu. Chystám se leštit kola,ale nechci je nechat bez nějaký ochraný vrstvy. Co s tím? Lak na to prej nechytne. Něco už jsem vyleštil (rozpěru,altík,vent. víko) No mám to asi rok a začíná to mít takovej ten hnusnej vzhled(a to to není namáhaný jak kola). To bych ještě vydržel,jsou to malý věci,tak se to dá jednou ročně přeleštit,ale na ty kola bych se mohl každej rok vysrat. Co s tím? Poradí někdo? Přece když si koupíte leštěný kola,tak je taky každej rok nepřelešťujete ne?
Díky horan.
Díky horan.
Souhlas Zave, já mám kola vyleštěný a nemám na nich žádnej lak, prostě nic. Stačilo je pořádně umejt a zase se leskly. Ale protože jsem přišel na lepší způsob pro větší lesk, tak už mám jedno přeleštěný a další to ještě do jara čeká.
Jinak ten lak na tom držet určitě bude, ale jenom do té doby než to někde škrábneš, nebo ti tam nějakej letící kamínek udělá tečku, potom se to podle mě může oloupat. A do soli bych se s vyleštěnejma kolama v žádném případě nevydal. A voda a trochu bláta neškodí, pokud to spláchneš pořádně vodou a opatrně jemným kartáčem. Hadrem by se to mohlo poškrábat. Toť moje rady. Snad to pomůže.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
tak jediny co jsem sehnal v obi a baumaxu byly ty pasty a filcaky, jinak smirky koncej na 600 a to jeste na papire, mas nejakou firmu ktera dela ty smirky? a prosimte rekni mi jakym zpusobem to delas ty? treba mezi tema drazkama a pismenkama? mas na to kotouc nebo vsechno rucne? a smirek? na platne nebo papir? papirovej je na vrtacce hned pryc.
nemas jeste nejaky foto tech kol? kdyztak bych treba uvital nejakej podrobnejsi navod treba na SZ - kdyz se ti bude chtit. diky moc
nemas jeste nejaky foto tech kol? kdyztak bych treba uvital nejakej podrobnejsi navod treba na SZ - kdyz se ti bude chtit. diky moc
když musíš, tak ..... BMW
