Toto téma jsem zde hledal asi 3hodiny a nic jsem nenašel tak se ještě jednou omlouvám,že příspěvek přidávám zde
Zástavba m20 místo m10
Zástavba m20 místo m10
Omlouvám se,že tento dotaz přidávám do této sekce ale ještě nemůžu přidat normálně do fóra...Mám problém se svojí třícou,je to chromák,motor původně m10b18..teď jsem tam nasochal m20b25(+komplet mot.svazek) z plastu a mám problém s tím motorovým steckerem..problém je v tom,že ten chromácký konektor co vede do pojistkovky má míň pinů než ta koncovka od mot. svazku z plastu,co s tím ? Koukal jsem že ty kabely které tam jsou nejsou ani na stejných místech..stačí je přeházet podle barev a prostě ty co mi přebývají v tý plast koncovce nezapojovat ? nebo to nepoběží ?
Toto téma jsem zde hledal asi 3hodiny a nic jsem nenašel tak se ještě jednou omlouvám,že příspěvek přidávám zde
( ..předem díky za rady!!
Toto téma jsem zde hledal asi 3hodiny a nic jsem nenašel tak se ještě jednou omlouvám,že příspěvek přidávám zde
stáhni si etm pro e30 a podle schemat to přepoj
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
Jo tak včera jsem to nakopl konečně
..ale někde bude problém,špatně reaguje na plyn a neběží na 6 ..asi bude něco špatně zapojené,buď prohozený kabely od škrtící klapky a toho podtlaku nebo nevím ..včera jsem to dělal asi 12hodin tak už jsem večer neměl nervy 
Jo a ještě jeden problém bych měl,nemůžu to přesně nastavit na rysky,vždy když dopnu řemen tak mi to uteče o zub..rozvoďák jsem neměnil protože má najeto něco okolo 30tkm...je nějaký fígl na to jak to udělat pořádně ?
Jo a ještě jeden problém bych měl,nemůžu to přesně nastavit na rysky,vždy když dopnu řemen tak mi to uteče o zub..rozvoďák jsem neměnil protože má najeto něco okolo 30tkm...je nějaký fígl na to jak to udělat pořádně ?
Zas z toho nedělej takovou kovbojkuDendo píše:To je sice super, ale myslim ze si mozes gratulovat ak si nepozohybal ventily (co sa teoreticky stat mohlo ked pises ze nebezi na vsetkych 6). Uz si nepametam jak na tom m20 je, ci sa to stretne uz pri posune o 1 zub
Kvůli špatně zapojené zásuvce se potká motor.
Mohl ale poškodit řj.motoru
Neutahujes remen moc na fest?pak by to mohlo dole na klice pootocit o zoubek.pak kdyz stim otocis o dvakrat a srovnas kliku nemusito nahore sedet...tohle se mi stavalo na golfu tdi...tam je nejlepsi kliku zaaretovat.
Ale jak pise dvoris novy remen stoji nula nula nic.Kup novy.
Vyjde levneji nez pak repas hlavy pri nejlepsim,kdyz ti praskne ten stary.
Ale jak pise dvoris novy remen stoji nula nula nic.Kup novy.
Vyjde levneji nez pak repas hlavy pri nejlepsim,kdyz ti praskne ten stary.

dnes odpoledne jsem koupil celou rozvodovou sadu a pořád na hovno :/ kliku,vačku dám na rysky (vačka-ryska na řemenici a ryska na hlavě,klika-ryska na tom velkým zubovým kole a ryska na krytu rozvodů ) a prostě když dám řemen,napnu tak to nevychází ..pak jsem to zkoušel tak,že jsem sundal to zubový kolo a kliku nastavil podle rysky na řemenici kliky a tom zářezu (teď nevím jestli na bloku nebo to byl nějaký kryt ..tak mi to vyjde pěkně,napnu a když otočím motor tak mi to pořád vychází na rysky ale motor běží na 2-3 válce ..jiskru hází všechny svíčky (svíčky nový,palec nový,nové těsnění pod hlavou . Takže komprese bude) ..benzín jde taky,když jsem vyndal svíčky byli mokrý..teď nechci kecat ale mám pocit,že dvě byli pěkně opálený a zbytek černý ..myslím,že ty černý svíčky byli na 1,3,4,6 válci. Nejsou ještě nějaké rysky na motoru podle kterých by to šlo nasadit ? Přijdu si jak dítě který neumí nasadit řetěz na šlapací kolo 

