Zase motor z IX

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Knedlik
Příspěvky: 20
Registrován: 09. 12. 2004 11:17
Bydliště: praha

Zase motor z IX

Příspěvek od Knedlik » 09. 12. 2004 12:09

:(
Mám na všechny prosbu....asi nejsem první,a ani poslední ale mam doce problém s motorem z ix,dávám ho do e34 a mam vše, jen co nemužu překonat to je ten tlakový ventyl pod čidlem na tlak oleje.
V ix bloku je tento ventyl spojen s olej.čerpadlem mam čerpadlo na klasickou vanu mam i ten ventil,ale ten má dost větší průměr,než je ta dirka v ix bloku,.
Jak to řešit??? Našel jsem tu odkaz na Francise,ale tam jsem se toho taky moc nedozvěděl,a nebo jsem to nanašel....jestli někdo výte...nebo si pamatujete jak to kdo řešil....stačí vnuknout myšlenku.
Oprvdu nechci tu díru dovrtávat a pak dělat ten jemnej závit :oops:
Dik moc
tel.606347543

Uživatelský avatar
Splaš
člen E30.cz
Příspěvky: 289
Registrován: 31. 05. 2003 01:36
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Splaš » 10. 12. 2004 01:48

Dělal jsem to tak nedávno, že mám ten motor už připravený, ale ještě není v autě... :D V mém případě je to do E30, takže něco se může lišit. Opravdu ti nezbyde nic jiného, než ten otvor zvětšit na průměr 18,5 mm a vyříznout tam závit M20 x 1,5. Docela jsem se kvůli tomu vybavil nářadím 8) Jo a ještě musíš zaslepit ten otvor na šroubek M6 co je vedle, je tam málo místa.
Obrázek
Obrázek
fotky jsou mobilem, ale snad pomůžou...
Musíš sundat rozvody a vyměnit náhon olejového čerpadla - hřídelku a ozubené kolečko, u ix se točí obráceně. A taky jsem stěhoval olejovou měrku, to je další vrtání do bloku a zaslepení starého otvoru. Pak jsou jinak tuším dva šrouby olejové vany, taky vrtat.
Snad je to všechno. Sluší se poděkovat Francisovi a Wentyllovi, některé věci vím od nich.
Přeju úspěch, vypadalo to složitě, ale když jsem začal tak to šlo rychle :wink:

Uživatelský avatar
Splaš
člen E30.cz
Příspěvky: 289
Registrován: 31. 05. 2003 01:36
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Splaš » 10. 12. 2004 02:36

A není to všechno, zapomněl jsem držáky motoru :lol:

Knedlik
Příspěvky: 20
Registrován: 09. 12. 2004 11:17
Bydliště: praha

Příspěvek od Knedlik » 10. 12. 2004 08:56

Dik Moc!
Docela dost jsi mne pomohl,ale možná jsem toto ani nechtěl slyšet :shock:
Včera jsem to take konzultoval s Francisem a Wentyllem a výsledek byl podobný to vrtání a řezání zavita mi bylo potvrzeno,ale to že se to čerpadlo točí na druhou stranu ....dik,že to už vim,asi bych se pak divil.
Fotky super! Bohatě stačí....dneska tam fiknu ten závit a nandám ozubení z původního motoru2.0,vanu si doupravim.

A ješte poslední prosba......ty držáky motoru mam z toho původního 2.0 to je taky jinak???
Na ten ix blok nepujdou?
Nemáš nějaké foto???
Dikes!
tel.606347543

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 10. 12. 2004 20:48

Knedlik píše:... Včera jsem to take konzultoval s Francisem a Wentyllem a výsledek byl podobný to vrtání a řezání zavita mi bylo potvrzeno,ale to že se to čerpadlo točí na druhou stranu ...
To bylo sdeleno asi Jirkovi a nez predal telefon vymazal si cache :P
Knedlik píše:...ty držáky motoru mam z toho původního 2.0 to je taky jinak???
Na ten ix blok nepujdou? ...
iX ma drzaky motoru na srouby M10 kdezto zadohrab na M8. Musis v puvodnich drzacich prevrtat diry a pouzit srouby z iX.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Odpovědět