
jak vytahnout zlomeny steft z hlavy ???
jak vytahnout zlomeny steft z hlavy ???
Mam nasledujici problem, pri vymene vyfukoveho tesneni mezi svody a motorem sem zjistil, ze je v hlave zlomeny steft a to tak sikovne, ze je cely uvnitr, uz sme ho navrtali stranovou vrtackou, ale kdyz sme to pacily zlomily sme ten "kanci zub"... Tak mezajima jestli na to nemate nekdo nejaky trik nebo lepsi vercajk.... dik 

([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Normální stoupání pro M7 je stejné jako pro M6, tedy 1.
M7x1 je platná a správná informace.
M7x1 je platná a správná informace.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
M7 x 45, protože to je metrický závit a délka je 45 mm.Francis píše:Normální stoupání pro M7 je stejné jako pro M6, tedy 1.
M7x1 je platná a správná informace.
Je sice pravda, že má M7 stoupání 1 mm, ale to se u normálního metrickýho závitu neuvádí, jen u jemnýho.
V katalogu dílů je to jak na realoem.com tak i na bmwfans.info.
Ale to je fuk....
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Však pragdejf psal, že je to uvádí proto, aby bylo jasno se stoupáním. O délce nepsal.
M7 je raritní záležitost. Setkal jsem se s ním jen u sání/výfuku BMW a u karosářských spojů Škodovky. Ne každý ví, jaké stoupání má.
Chápu, že je to nadbytečná informace, ale proč by chlapec nemohl prodat znalosti, které má?
Ale to je fuk ...
M7 je raritní záležitost. Setkal jsem se s ním jen u sání/výfuku BMW a u karosářských spojů Škodovky. Ne každý ví, jaké stoupání má.
Chápu, že je to nadbytečná informace, ale proč by chlapec nemohl prodat znalosti, které má?
Ale to je fuk ...

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
dokonce má i závitníky i očko
odzvdušňovací šrouby maj taky M7(X1), radši v závorce, pouze informativní hodnota
hnidopiši.
spíš kde se dá taková věc koupit, taky jich pár budu potřebovat a ze závitový tyče se mi je řezat nechce.

odzvdušňovací šrouby maj taky M7(X1), radši v závorce, pouze informativní hodnota

hnidopiši.
spíš kde se dá taková věc koupit, taky jich pár budu potřebovat a ze závitový tyče se mi je řezat nechce.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
- Martin.325i
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 347
- Registrován: 05. 03. 2008 20:06
- Bydliště: Zálší-Východní čechy
- Kontaktovat uživatele:
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=15
videl bych to na dil č.9
ja nedavno kupoval origo stefty na vyfuk (12ks) a sani 12(ks) na svou m30 v Horimex BMW a stalo to myslim necelych 600kc (ale nejsem si jisty jestli v tom nebyly i nove srouby na termostat)
videl bych to na dil č.9
ja nedavno kupoval origo stefty na vyfuk (12ks) a sani 12(ks) na svou m30 v Horimex BMW a stalo to myslim necelych 600kc (ale nejsem si jisty jestli v tom nebyly i nove srouby na termostat)
BMW e30 335i coupe plast- EX 
BMW e30 324d chrom
BMW e36 320i
tel. +420731103069

BMW e30 324d chrom
BMW e36 320i
tel. +420731103069
- Martin.325i
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 347
- Registrován: 05. 03. 2008 20:06
- Bydliště: Zálší-Východní čechy
- Kontaktovat uživatele:
ja osobne vytahoval šteft ktery byl zalomeny zaroven s hlavou tak,ze jsem postupne navaroval COčkem vrstvu za vrstvou,pak jsem to trochu obrousil bruskou,vzal matku,s svaril s tim navarkem.Tim jak se to pred tim ohralo to slo povolit pekne
BMW e30 335i coupe plast- EX 
BMW e30 324d chrom
BMW e36 320i
tel. +420731103069

BMW e30 324d chrom
BMW e36 320i
tel. +420731103069
stejne se tady vyjadrujeme k problemu z roku 2006. ale kdyz uz sme u toho, pomoh nekdy nekomu ten "kančí zub"? ja ho vzdycky akorat zlomil, zda se mi, ze to akorat roztahne sroub a jeste vic ho to v zavitu utemuje.
jinak sem koukal do etk a zjistil sem, ze jeden M7 steft pro m50 stoji 50 s dani, to je ale krutá zlodějina. koupit je nový komplet, za to je slušná pařba, že se dá z kalendáře vyškrtnout sobota i neděle. takze koupim za 42 korun metr zavitovy tyce a abych byl nejvesti master, tak pak upichly stefty necham v bubnu hromadně pomědit, aby to byla fakt nádhera.
jinak sem koukal do etk a zjistil sem, ze jeden M7 steft pro m50 stoji 50 s dani, to je ale krutá zlodějina. koupit je nový komplet, za to je slušná pařba, že se dá z kalendáře vyškrtnout sobota i neděle. takze koupim za 42 korun metr zavitovy tyce a abych byl nejvesti master, tak pak upichly stefty necham v bubnu hromadně pomědit, aby to byla fakt nádhera.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
Ten vytahovak je na zapecene vyfukove stifty absolutna kravina a je takmer nemozne ho vytiahnut tymto sposobom. Ak sa zalomi (co sa takmer urcite stane) tak vybrat ho je fakt pruser. (Mne sa to este nepodarilo)
Po vlastnych skusenostiach pouzivam klasicku metodu: par vrtakov, sadu zavitnikov, citlivu ruku a pevne nervy. To jedine sa mi osvedcilo.
Po vlastnych skusenostiach pouzivam klasicku metodu: par vrtakov, sadu zavitnikov, citlivu ruku a pevne nervy. To jedine sa mi osvedcilo.
Závitovku bych tam nedával,je to totální blato a myslím si že ti ani pomědění nepomůže.Já jsem třeba nedávno narazil na problém se štefty na parozích u m20 na přírubě s výfukem.Nesehnatelný zboží v náhradě.Tak jsem si těch pár šteftíků upravil-přeřezal v nich závity a šrubnul je zpět na měděnou pastu,snad bude pro příště klidpragdejf píše:stejne se tady vyjadrujeme k problemu z roku 2006. ale kdyz uz sme u toho, pomoh nekdy nekomu ten "kančí zub"? ja ho vzdycky akorat zlomil, zda se mi, ze to akorat roztahne sroub a jeste vic ho to v zavitu utemuje.
jinak sem koukal do etk a zjistil sem, ze jeden M7 steft pro m50 stoji 50 s dani, to je ale krutá zlodějina. koupit je nový komplet, za to je slušná pařba, že se dá z kalendáře vyškrtnout sobota i neděle. takze koupim za 42 korun metr zavitovy tyce a abych byl nejvesti master, tak pak upichly stefty necham v bubnu hromadně pomědit, aby to byla fakt nádhera.

no jako je to 4.8, no, ale zase drzi to svody, ne motor letadla a je jich tam jak much. bohuzel zavitovku v 10.9 M7 lze jenom vyrobit. měď tomu opravdu nepomůže, je jenom, aby se to tak nezapejkalo.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
Dělej co chceš, třeba je i pozlať, to bude nádhera....pragdejf píše:.....koupim za 42 korun metr zavitovy tyce a abych byl nejvesti master, tak pak upichly stefty necham v bubnu hromadně pomědit, aby to byla fakt nádhera.
* * *
Řeším-li štefty pro výfukový svody, pak určitě nedávám kdejaký bláto, ale min. 8.8, 8G, a pokud můžu, pak 10.9 nebo 10K.
Do dokonale vyčištěných děr je natočím správným momentem - ten musí být vyšší, než je moment dotažení matic.
Matice použiju buď origo, co dává výrobce (tj. ty s kroužkem), nebo mosazný. Pokud nejsou, pak normální s pevností 5. Na matice je dobrý použít nějaký to spec. mazivo.
- - - - -
Naposledy upravil(a) Venca dne 01. 04. 2014 17:32, celkem upraveno 1 x.