BMW 325E 1986 americká verze
BMW 325E 1986 americká verze
Nabízím k prodeji BMW 325E typ E30 z roku 1986. Vůz je v původním stavu. Má veteránskou testaci a SPZ. Je to americká verze. Odlišuje se většími nárazníky a pozičními světly - vepředu oranžové, vzadu červené. Vůz byl dovezen z Floridy. Technické údaje: motor řadový šestiválec o obsahu 2693ccm a výkonu 120HP, 4 stupňová automatická převodovka, pohon zadních kol. 300 000 najetých kilometrů. Výbava vozu: kožené čalounění, eletrické stahování všech oken, elektrické střešní okno. tempomat, rádio s výsuvnou anténou a palubní počítač. K autu přídám náhradní díly a originál BMW autorádio. Více informací na čísle 602 719 362. Cenu prosím nabídněte. Je to jediný vůz tohoto typu v ČR! Fotky zde: http://oldtimerclubzlin.webnode.cz/foto ... /bmw-325e/
Ohodnocení
Lidi prosím potřebuju ohodnocení auta. Nevím za kolik ho prodat? Díky!
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
Ahoj, viděl jsem tohle auto na prodej za cca 200 tis.
Popravdě, za takovou cenu ho asi nyní nikdo nekoupí. To, že je to americká verze, popravdě moc bodů navíc v našich končinách tomuto autu nepřidává.
Spíše naopak - tachometr ocejchovaný v mílích moc lidí nepotěší, nárazníky jak z remorkéru jsou spíše na škodu - přiznejme si upřímně, že je tam BMW nedalo kvůli kráse, ale jen proto, aby prošlo přísnějším crash testy v USA.
takže bych se oprostil od "jediné auto v čr," a dalších unikátností, protože pokud ti jde skutečně o prodej, tak tímto moc lidí nenavnadíš (snad jen opravdového BMW e30 šílence - v dobrém slova smyslu - který by si chtěl tuhle třicítku uložit do depozitáře a hřály ho výše uvedené plusomínusy u srdce.
podívejme se tedy na auto čistě pragmaticky:
sedan není kupé - dneska už většina lidí hledá ve spojení s e30 kupé - je to dáno hlavně tím, že e30 vnímáme jako auto pro radost, zábavu a chceme, aby vypadalo co nejlépe - sedan je tedy mínus.
motor eta + automat - sám jsem jej měl a tak ho můžu docela posoudit.
auto v této kombinaci je čistě "na pohodovou jízdu" má solidní krouťák, není potřeba jej vytáčet - takže na delší cesty ideální. bohužel nemůže být moc řeč o sportovnosti auta - v této kombinaci to nebude 2x mistr serpentinových úseků - opět pro většinu lidí co dnes hledají e30 mínus.
plusem je solidní stav (podle fotek) kožený interiér (i když koresponduje s pohodlností auta a ne se sportovností a tedy sedala nejsou anatomická)
a pro někoho i to, že to je chromák.
velké plus je veteránská testace
když tohle vše podtrhnu a sečtu, tak si hádám tvrdit, že když dáš cenu 100.000,- tak by se mohl nějaký fajnšmekr co to koupí najít. ale rozhodně to nebude hned - můžeš čekat třeba půl roku. pokud chceš prodat rychle, tak je třeba jít s cenou ještě trochu níže.
snad jsem tedy tímto popisem neurazil. rozhodni se mám, jestli to má vůbec cenu prodávat za tyhle peníze, nebo s to nechat, opečovávat, nebo uložit a prodat třeba za 5 let, kdy už to může mít cenu zase vyšší.
Popravdě, za takovou cenu ho asi nyní nikdo nekoupí. To, že je to americká verze, popravdě moc bodů navíc v našich končinách tomuto autu nepřidává.
Spíše naopak - tachometr ocejchovaný v mílích moc lidí nepotěší, nárazníky jak z remorkéru jsou spíše na škodu - přiznejme si upřímně, že je tam BMW nedalo kvůli kráse, ale jen proto, aby prošlo přísnějším crash testy v USA.
takže bych se oprostil od "jediné auto v čr," a dalších unikátností, protože pokud ti jde skutečně o prodej, tak tímto moc lidí nenavnadíš (snad jen opravdového BMW e30 šílence - v dobrém slova smyslu - který by si chtěl tuhle třicítku uložit do depozitáře a hřály ho výše uvedené plusomínusy u srdce.
podívejme se tedy na auto čistě pragmaticky:
sedan není kupé - dneska už většina lidí hledá ve spojení s e30 kupé - je to dáno hlavně tím, že e30 vnímáme jako auto pro radost, zábavu a chceme, aby vypadalo co nejlépe - sedan je tedy mínus.
motor eta + automat - sám jsem jej měl a tak ho můžu docela posoudit.
auto v této kombinaci je čistě "na pohodovou jízdu" má solidní krouťák, není potřeba jej vytáčet - takže na delší cesty ideální. bohužel nemůže být moc řeč o sportovnosti auta - v této kombinaci to nebude 2x mistr serpentinových úseků - opět pro většinu lidí co dnes hledají e30 mínus.
plusem je solidní stav (podle fotek) kožený interiér (i když koresponduje s pohodlností auta a ne se sportovností a tedy sedala nejsou anatomická)
a pro někoho i to, že to je chromák.
velké plus je veteránská testace
když tohle vše podtrhnu a sečtu, tak si hádám tvrdit, že když dáš cenu 100.000,- tak by se mohl nějaký fajnšmekr co to koupí najít. ale rozhodně to nebude hned - můžeš čekat třeba půl roku. pokud chceš prodat rychle, tak je třeba jít s cenou ještě trochu níže.
snad jsem tedy tímto popisem neurazil. rozhodni se mám, jestli to má vůbec cenu prodávat za tyhle peníze, nebo s to nechat, opečovávat, nebo uložit a prodat třeba za 5 let, kdy už to může mít cenu zase vyšší.
Kupce toto auto urcite mit bude, ale myslim ze jich nebude ani na prsty jedne ruky.
Plusy:
- vybava
- mozna stav karoserie (neni to videt a tim ze auto pochazi z Floridy je celkem sance na slusny stav oproti evropskym)
Minusy:
- americka verze (nechapu kdo normalni by tohle dobrovolne chtel kdyz i amici si pokoutne schani evropske narazniky)
- stav interieru je katastrofalni (alespon z fotek se to zda a tez vychazim z toho jak starsi auta na Floride uvnitr vypadaji)
- technicky stav tezko posuzovat, ale bezchybny stav to asi nebude
veteranska testace je sice vyhoda, ale nic co by se nedalo zaridit za par korun pri odpovidajicim stari a stavu auta.
Uprimne receno, auto ma cenu pouze pro nekoho co TOTO vyslovne shani a je ochoten zaplatit za tuto "raritu". Obavam se, ze v CZ na scene E30 je trzni hodnota max. par desitek tisic korun a s nejvetsi pravdepodobnosti si kupec zaplacenou cenu vykompenzuje rozkuchanim auta na drahocenou vybavu, zachovanim kastle (4dv. je bohuzel stejne cenena jako karoserie S100 ve srovnani s kariserii S110R) na nejaky projekt a mozna faktu, ze bude platit cca 600Kc povinneho ruceni za rok kdy se bude tvarit, ze auto je stale puvodni.
Ale treba to vyjde.
Plusy:
- vybava
- mozna stav karoserie (neni to videt a tim ze auto pochazi z Floridy je celkem sance na slusny stav oproti evropskym)
Minusy:
- americka verze (nechapu kdo normalni by tohle dobrovolne chtel kdyz i amici si pokoutne schani evropske narazniky)
- stav interieru je katastrofalni (alespon z fotek se to zda a tez vychazim z toho jak starsi auta na Floride uvnitr vypadaji)
- technicky stav tezko posuzovat, ale bezchybny stav to asi nebude
veteranska testace je sice vyhoda, ale nic co by se nedalo zaridit za par korun pri odpovidajicim stari a stavu auta.
Uprimne receno, auto ma cenu pouze pro nekoho co TOTO vyslovne shani a je ochoten zaplatit za tuto "raritu". Obavam se, ze v CZ na scene E30 je trzni hodnota max. par desitek tisic korun a s nejvetsi pravdepodobnosti si kupec zaplacenou cenu vykompenzuje rozkuchanim auta na drahocenou vybavu, zachovanim kastle (4dv. je bohuzel stejne cenena jako karoserie S100 ve srovnani s kariserii S110R) na nejaky projekt a mozna faktu, ze bude platit cca 600Kc povinneho ruceni za rok kdy se bude tvarit, ze auto je stale puvodni.
Ale treba to vyjde.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
je zajmave ze toto auto mi jeho majitel cca 4 roky zpet nabizel za 40000Kč jen tak pro info a ja den před tim koupil něco jiného proto jsem ho nevzal....je od starého pana z ameru co přes leto bydlí v luhacovicích...je tak??? 

E28 2,0 i
E38-730D -EX
ford sierra RS
hyundai lantra - EX
BMW E36 M3 - coupe - EX
Hyundai accent -EX
BMW E30 325i CABRO -EX
FABIA RS -EX
HYUNDAI COUPE GK -EX
FIAT BRAVO -EX
HYUNDAI LANTRA 2.0 -EX
FORD TAURUS -EX
E38-730D -EX
ford sierra RS
hyundai lantra - EX
BMW E36 M3 - coupe - EX
Hyundai accent -EX
BMW E30 325i CABRO -EX
FABIA RS -EX
HYUNDAI COUPE GK -EX
FIAT BRAVO -EX
HYUNDAI LANTRA 2.0 -EX
FORD TAURUS -EX
No nevim, kilco mi taky prijde vlastne docela dost. Co je na tom tak raritniho? Ety porad jsou, byt je to super motor, vybava mi taky zase tak prevratna neprijde, z fotek je neco malo udelano, ale treba interier rozhodne neni v cene 100 000kc. To bych si predstavoval trosku jinak. me to spise prijde jako obycejnej sedan s lepsim motorem, lepsi vybavou ale hnusnejma naraznikama a celkove nepeknej na pohled... Jak zde bylo napsano, bejt to coupe ci cabrio tak je to jina. Takhle nevi no. Z fotek se tezko neco posuzuje. Ale za 100 bych se na to asi ani nejel podivat. Cenovka rekneme 65 + mozna dohoda uz by se dalo...
Cena
No jak tak čtu, tak je to celkem jasné. Prodal bych to za 90000,-. Kdo by měl vážný zájem, ať mi napíše SZ nebo zavolá na tel. 602 719 362
Promin za OT Kubajz ale: slova jako "sedan je tedy minus", no to snad neKubajz von Odry píše: podívejme se tedy na auto čistě pragmaticky:
sedan není kupé - dneska už většina lidí hledá ve spojení s e30 kupé - je to dáno hlavně tím, že e30 vnímáme jako auto pro radost, zábavu a chceme, aby vypadalo co nejlépe - sedan je tedy mínus.

Sam mam sedan a jsem nadmiru spokojen

Kdyz jsem si porizoval svoji prvni tricu, taky jsem si pral coupe, ale nakonec jsem si privezl sedanek a dneska uz bych nemenil, i sedan ma svoje kouzlo!
Navic jich zase tolik neni, coupe ma porad pocetni prevahu...
Takze v tomhle pripade bych podle "meho" dal slovo sedan do pozitiv


- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
Z obyč variant e30 bylo 325e sedanů vyrobeno suveréně nejméně. (čerpám z Wikibordelu) To není informace, která zvedne cenu u běžných kupujících, ale spíše u nás skutečných nadšenců.
Budu se sice opakovat, ale sedan oproti coupe je designově daleko zvládnutější a povedenější ten "žigulácký" vzhled coupe je strašný. A to neříkám jako zaujatý majitel sedanu, protože jsem měl všechny karosářské varianty mimo M3. (Ano vím, že M3 je coupe, ale je natolik přepracované, že zaslouží vlastní škatulku.) Coupe řadím zdaleka na poslední místo všech variací e30. Dle mě je žebříček od vrchu jasný:
M3, Cabrio, Sedan, Touring.............Coupe.
Ať se auto prodá, ale nevím jestli tady u nás někdo ocení co nabízíš.
O.
Budu se sice opakovat, ale sedan oproti coupe je designově daleko zvládnutější a povedenější ten "žigulácký" vzhled coupe je strašný. A to neříkám jako zaujatý majitel sedanu, protože jsem měl všechny karosářské varianty mimo M3. (Ano vím, že M3 je coupe, ale je natolik přepracované, že zaslouží vlastní škatulku.) Coupe řadím zdaleka na poslední místo všech variací e30. Dle mě je žebříček od vrchu jasný:
M3, Cabrio, Sedan, Touring.............Coupe.

Ať se auto prodá, ale nevím jestli tady u nás někdo ocení co nabízíš.
O.
Tak ja myslim, ze tady nebylo mysleno to, ze sedany jsou knicemu. Me se treba chromacky sedany moc libi. Vlastne je mi celkem jedno jestli je to coupe nebo sedan. Myslenka myslim byla hlavne takova, ze po coupe je daleko vetsi zajem, spis si ho lidi vsimnou (rozumej lidi co si chteji koupit e30 jako lestenku) a v neposledni rade obecne pro lidi a to treba i neznaly e30 bude asi vzdycky coupe vetsi zajimavost nez sedan.
Polemizovat o tom, ktera karosarska varianta je pro e30 nejvhodnejsi si myslim zaslouzi vlastni topic.
Omlouvam se za zasirani inzerce, ale zase na druhou stranu inzerat zije ne?:-)
Polemizovat o tom, ktera karosarska varianta je pro e30 nejvhodnejsi si myslim zaslouzi vlastni topic.
Omlouvam se za zasirani inzerce, ale zase na druhou stranu inzerat zije ne?:-)
RE: PÁREK
Jo to jo akorat zajemcu je malo...
RE: mikin88
No ja doufam ze se auto proda. Je pravda ze mi ho tady na foru kritizuji, ale co uz. Tady v CR takove auto nikdo neoceni.