Zajímavosti na prodej - POUZE BMW tématika! 2

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
poly33
Příspěvky: 1235
Registrován: 06. 11. 2008 15:22
Bydliště: Brno,KPO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od poly33 » 06. 03. 2014 19:24

s prominutím sem píšu ale neviděl sem snad 530d e39 v okolí která by nepodstoupila vyměnu vstřiků a čerpadla, zas na druhou stranu je pak klid na 200t
TPM_power => www.tpmpower.cz
Diagnostika,úprava SW, stavba, úprava ŘJ
-dovoz/převoz aut B+E, možnost komunikace AJ/NJ +420 739 482 173,
e28 520i, 535i,- ex
e30 325i touring Malach....
Ex e39 530i touring LPG- Ex.
E30 327i touring
R1200gs 2x

Uživatelský avatar
BMWHanz
Příspěvky: 1177
Registrován: 08. 10. 2008 16:03
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od BMWHanz » 06. 03. 2014 19:46

BOOST píše:
volf-m píše:Tak kilometry bych vůbec neřešil, protože spousta 530d už má dneska reálně 600tkm a více. Pokud jde o mechaniku, tak je všechno cajk, na to ten motor netrpí, jenže klasický naftový problémy se tomu nevyhýbají a oprava může být vzhledem k hodnotě auta docela nákladná. Vyměnit například vstřiky u auta za 200 tisíc nebolí tolik, jako zainvestovat 30 do auta, co má hodnotu padesáti, šedesáti tisíc. Samozřejmě se nic projevit nemusí a může všechno šlapat, ale to riziko u takhle starého auta kdovíjakého původu z bazaru tam prostě je. No a spotřeba dle BC je něco jiného, já psal reál hodnoty za kolik jezdí známý s touhle motorizací v automatu. Ale i kdyby to jezdilo za 7 a člověk by neměl naftu za dobře, tak je pořád nákladově zajímavější 528i, která je v manuálu schopná jezdit za 9 plynu.
Tak těch 600tkm u spousty E39 mi přijde trochu mimo, ale to je jedno. To, že výměna vstřiků u auta s větší hodnotou tolik nebolí, nechápu proč. Při případném prodeji hlavně tady v ČR to stejně nikdo neocení a tím pádem i nezaplatí. Jaké naftové problémy konkrétně má 530d? Pokud někdo nejezdí na pochybnou naftu a chová se k motoru, tak jak má, nechá ho ohřát atd., tak zrovna tenhle motor slouží dost spolehlivě. A benzinový varianty mi zrovna moc zajímavější nepřijdou. Ve svém okolí znám dost lidí co na M5X motorech dělali těsnění pod hlavou. Jeden známý na M54B30 dokonce na dvou a v servisu ho to stálo 37tKč, což taky není zrovna pakatel, spotřeba oleje taky není žádná výhra. Plyn je dobrej, ale po městě toho na plyn člověk stejně moc nenajezdí.
A co mám v okolí lidi, co mají M57, tak neznám nikoho, kdo by s ní měl nějaké extra problémy a najeli už tisíce km. Samozřejmě pokud si někdo koupí vylítane krám po praseti, tak jen platí, ale to je stejný u všech aut.
konkretne u 135kw verze jsem uz 4x behem posledniho roku delal propaleny pist kuli vstrikum. coz by se samozrejme dalo rict o jakemkoliv CR

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 06. 03. 2014 20:06

BMWHanz píše:konkretne u 135kw verze jsem uz 4x behem posledniho roku delal propaleny pist kuli vstrikum. coz by se samozrejme dalo rict o jakemkoliv CR
Tak pokud někdo kašle na to, aby si s vysokým nájezdem zkontroloval stav vstřiků, tak je jasný, že takhle dopadne. Ty vstřiky je prostě potřeba udělat, ale znovu už je bude dělat asi málokdo, protože tolik km s E39 jen tak někdo nenajede. Na kolik vyjde výměna vstřiků je taky dost individuální záležitost, záleží kdo je dokáže sehnat za jakou cenu.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Mirek E.
Příspěvky: 1332
Registrován: 26. 06. 2012 16:13

Příspěvek od Mirek E. » 06. 03. 2014 20:07

No, jak to tak ctu tak je to asi jedno. My ted resime Alhambru 2.0TDI PD 103kw, do ktere jakysi kokot nacpal jeden vstrik ze 77kw 1.9TDI PD a jsou s tim nehorazne problemy... Novy vstrik stoji 13k, ale musi se odevzdat stary a nejaky jety v dobre stavu je problem sehnat. Kazdopadne se to da dokupy, ten spravny vstrik se sezene a pujde to pryc. PD uz nikdy. Auto stalo 220 a 40 v nem uz je a to je to 2010 s 215k km...

A jak to pujde pryc, chceme neco uplne jinyho, prave nejakou tu E39, ale koukam ze sehnat neco co nebude stejna past jako ta Alhambra bude docela problem. :)

Uživatelský avatar
johan 28
Příspěvky: 141
Registrován: 09. 02. 2007 00:16
Bydliště: ostrava

Příspěvek od johan 28 » 06. 03. 2014 21:01

cLix píše:
volf-m píše:
Golfik píše: Že ty jsi nasranej že musíš jezdit v Octavii ? :lol:
No, je to někdy utrpení, co si budem povídat, ale stojím si za tím, že taková e39 znamená akorát víc nákladů a užitek nula, třeba 528i v plynu by posloužila lépe než 530d. Opravdu to dnes není dobrá volba :)
Nesouhlas ! E39 530d jsem kupoval když měla najeto 284tis km a nějaký drobný, teď najeto 340tis km a motorově bezproblémů! Spotřeba na dálku průměr 6-6.5 litru a po městě 8-9l. Třeba se zimákama ( 225/45 ) a vypnutou klimou jsem se v zimě dostal kolikrát v průměru i na 5.9 podle BC a v létě s pneu 245/35/ vpředu a 275/35 vzadu mám okolo 7 litrů podle BC :wink:
BC lze mel jsem 3.0D několik a všechny lhaly. Ale priznavam ze údaj na palubaku me psychicky podporoval :D

Uživatelský avatar
petto
Příspěvky: 289
Registrován: 05. 03. 2006 12:21
Bydliště: Šternberk

Příspěvek od petto » 07. 03. 2014 05:13

já měl e39 530d 135kW, měnili se dva vstřiky a čerpadla, pak jezdila bez problemu..potom jsem měl 530dA 142kW a na tu jsem nemusel šáhnout a jezdila bez zaváhání a bez poruch a nad 9l/100 jsem se s ní nedostal a to auta moc nešetřím(nedavam tomu za studena nejsem prase)...takže když 3,0D tak bych šáhl jen po FL verzi s těma 142kW která už má vychytany ty "dětský nemoci" a taky jede znatelně líp jak 135kW :wink:
BMW E36 316i->BMW e36 325i coupe R.I.P.->e46 323i->e36 328i coupe ->e34 525iA->e36 316i compact->e36 323i coupe->e39 530d + e30 318i->e36 328i se svorem :-)) ->e46 318i LPG-> e39 530dA->e39 523i->e39 523iA->e36 318iS se svorem

Uživatelský avatar
volf-m
Příspěvky: 159
Registrován: 24. 05. 2011 21:12

Příspěvek od volf-m » 07. 03. 2014 13:10

http://auto.bazos.cz/inzerat/32960981/BMW-725TDS.php Žádná TOPka to asi opravdu nebude, ale pokud motor šlape a není to extrémně shnilé, tak je cena zajímavá.
Obrázek BMW E38 740iA + BMW E36 323ti + BMW E36 316i Compact //šotolina edition (ex E39 525tdsA, E30 316i touring, E36 316i compact individual)

Rade520
Příspěvky: 149
Registrován: 11. 12. 2011 15:45
Bydliště: Vysočina - Třebeach

Příspěvek od Rade520 » 08. 03. 2014 19:39

S14 NA PRODEJ:
http://www.ewrc.cz/ewrc/inzerce.php?advert=38554

Cenu ale raději nechci znát :)

Jirzik
Příspěvky: 555
Registrován: 21. 01. 2010 19:58
Bydliště: Praha a u Kolína

Příspěvek od Jirzik » 09. 03. 2014 09:12

Rade520 píše:S14 NA PRODEJ:
http://www.ewrc.cz/ewrc/inzerce.php?advert=38554

Cenu ale raději nechci znát :)

mě spíš přijde divný, že je motor upraven na 2,0...

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 09. 03. 2014 09:42

Proč by ne? Klikovka se používá z 320is a to kvůli třídě do 2.0...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 09. 03. 2014 10:31

volf-m píše: Tak kilometry bych vůbec neřešil, protože spousta 530d už má dneska reálně 600tkm a více. Pokud jde o mechaniku, tak je všechno cajk, na to ten motor netrpí, jenže klasický naftový problémy se tomu nevyhýbají a oprava může být vzhledem k hodnotě auta docela nákladná. Vyměnit například vstřiky u auta za 200 tisíc nebolí tolik, jako zainvestovat 30 do auta, co má hodnotu padesáti, šedesáti tisíc. Samozřejmě se nic projevit nemusí a může všechno šlapat, ale to riziko u takhle starého auta kdovíjakého původu z bazaru tam prostě je. No a spotřeba dle BC je něco jiného, já psal reál hodnoty za kolik jezdí známý s touhle motorizací v automatu. Ale i kdyby to jezdilo za 7 a člověk by neměl naftu za dobře, tak je pořád nákladově zajímavější 528i, která je v manuálu schopná jezdit za 9 plynu.
Rád bych poukázal na rozdíl mezi hodnotou a cenou auta. Kreténsky, u všeho výlučně cenově orientovaný přístup v duchu dnešního kapitalismu á la žíjme pokud možná co nejvíc jako kobylky, opravdu není mým vlastním. O auto se starám, jako o každou svou věc (ovšem je to opravdu nákladné, proto také nevlastním hromadů věcí všeobecně - já ve všem radši kvalitu než kvantitu) a udržuji tím jeho REÁLNOU hodnotu. Ja jsem do svoji E39 nacpal už minimálně jednu pořizovací cenu a to auto tu hodnotu MÁ. Ty prachy/údržba/díly a výsledný stav v tom reálně jsou a na tom nezmění nic ani nějakej pablb s jeho kecama typu starej vergl, dám ti sedmdesát a buď ještě rád, ani kdyby takovejch pablbů bylo 90% lidí ve společnosti (jakože je).

Nad rámec toho bych řekl, že osobně dám pořád radši 30 tis. do mojí E39 než do nějakého nového sráče, kde ta cena s ohledem na její výši a zavedený "kobylkovský" přístup klesá ještě mnohem závratněji a z vyšších hodnot, nehledě na to, že v duchu dnešní výrobní kvality, dát do nového auta "30 tis." po té co má najeto teprv 30 tis. km - což není dnes žádná výjimka - mě jako bonus dokáže ještě parádně nasrat. Nové (nebo novější) auto bych nechtěl doslova ani zadarmo! V tomto smyslu bych pak dodal jen to, že kdybych kupoval auto dnes, koupil bych si E34, u které by mi těch 30 tis. přišlo líto ještě o hodně míň než u E39.

To pak, že člověka tenhle skurvenej tržní přístup nutí ke koupě nového auta, protože i když chce HODNOTU toho svého udržovat, nemá na výběr, jelikož je nucen kupovat díly v podradné kvalitě i od "prémiových značek" (jiná už dnes u autodílů není), ovšem v nezměněné ceně, je zas další debatou...
Nicméně přesně tohle posrané hledění na CENU místo HODNOTY je důvodem, proč se nikomu hodnota auta nevráti a může se o něj starat sebevíc, proč v případě nehody mi pojišťovna dá za E39 5,50 Kč, s tím že i to je příliš, proč se vším tak šíleně plýtvá a proč...atd...

Prachy přicházejí a odcházejí, kdo chce šetřit, ať v první řadě přestane denně kupovat mraky hovadin, které beztak nepotřebuje místo toho, aby když vidí starší auto v TOP stavu na prodej, začal majiteli tlachat hovna o tom, jak to nemá cenu, je to starej sráč apod. Moje E39 má hodnotu...co ja vím... 200.000,- Kč. Jakou ma cenu je mi úplně fuk. Kdyby teď byla na prodej, bude na prodej za 200.000,- Kč a tečka. A kdybych byl nucen jí prodat a dostal bych se s cenou co já vím na 60 tis., tak to jí OPRAVDU radši hodím z mostu. Princip je princip.


Co se týče spotřeby, nehledě na to, že zcela nejzásádnější věcí je to, JAK člověk řídí a až na druhém místě je CO řídí (extrémy ponechme samozřejmě stranou), E39 umí jezdit meziměsto jak za 5, tak za 10. Měřil jsem to par krát, včetně porovnání BC s reálem, a minimum podle BC jsem měl 4.6 l/100km, v reálu podle předchozího výpočtu přeměrování BC, bych to viděl na 5.1 - 5.3 l/100km*. To byla samozřejmě na spotřebu orientovaná jízda, ale časově nijak výrazně pomalejší než normálně (tj. vesnice 60 km/h, meziměsto do 100 km/h). Standardně jsem pak meziměsto jezdíval 5.4 - 5.7 l/100km podle BC. Hovořím v minulém čase, jelikož momentálně jezdím dálnice a tam je to zas jinde. Ovšem budu osazovat 6-kvalt, tak uvidime co to udělá.

pozn.: Na spotřebu má ale taky vliv hodně věcí, že. Jen když jsem před zimou nahodil nové zimní gumy, vzorek mi zvednul spotřebu o víc než půl litru (na dálnici).

______________
*Potřebuji ještě zjistit (až se k tomu dostanu konečně) jak se míra přeměřování BC mění v závislosti na výši spotřeby, tj. zda u 7.8l/100km je odchylka stejná nebo jiná jako u 5.0l/100km. Mám odměřeno že, už si nepamatuji přesnou hodnotu ale myslím, že kolem 6l/100km, je BC (můj) optimističtější o ca. půl litru oproti reálu. Nevím tedy, zda je půl litru rozdíl i u 8l/100km a u 5/100km, předpokládám spíš o něco jiné rozdíly.

Jirzik
Příspěvky: 555
Registrován: 21. 01. 2010 19:58
Bydliště: Praha a u Kolína

Příspěvek od Jirzik » 09. 03. 2014 12:53

MattyX píše:Proč by ne? Klikovka se používá z 320is a to kvůli třídě do 2.0...
tak to pak jo


Uživatelský avatar
volf-m
Příspěvky: 159
Registrován: 24. 05. 2011 21:12

Příspěvek od volf-m » 09. 03. 2014 20:32

pip píše:
volf-m píše: Tak kilometry bych vůbec neřešil, protože spousta 530d už má dneska reálně 600tkm a více. Pokud jde o mechaniku, tak je všechno cajk, na to ten motor netrpí, jenže klasický naftový problémy se tomu nevyhýbají a oprava může být vzhledem k hodnotě auta docela nákladná. Vyměnit například vstřiky u auta za 200 tisíc nebolí tolik, jako zainvestovat 30 do auta, co má hodnotu padesáti, šedesáti tisíc. Samozřejmě se nic projevit nemusí a může všechno šlapat, ale to riziko u takhle starého auta kdovíjakého původu z bazaru tam prostě je. No a spotřeba dle BC je něco jiného, já psal reál hodnoty za kolik jezdí známý s touhle motorizací v automatu. Ale i kdyby to jezdilo za 7 a člověk by neměl naftu za dobře, tak je pořád nákladově zajímavější 528i, která je v manuálu schopná jezdit za 9 plynu.
Rád bych poukázal na rozdíl mezi hodnotou a cenou auta. Kreténsky, u všeho výlučně cenově orientovaný přístup v duchu dnešního kapitalismu á la žíjme pokud možná co nejvíc jako kobylky, opravdu není mým vlastním. O auto se starám, jako o každou svou věc (ovšem je to opravdu nákladné, proto také nevlastním hromadů věcí všeobecně - já ve všem radši kvalitu než kvantitu) a udržuji tím jeho REÁLNOU hodnotu. Ja jsem do svoji E39 nacpal už minimálně jednu pořizovací cenu a to auto tu hodnotu MÁ. Ty prachy/údržba/díly a výsledný stav v tom reálně jsou a na tom nezmění nic ani nějakej pablb s jeho kecama typu starej vergl, dám ti sedmdesát a buď ještě rád, ani kdyby takovejch pablbů bylo 90% lidí ve společnosti (jakože je).

Nad rámec toho bych řekl, že osobně dám pořád radši 30 tis. do mojí E39 než do nějakého nového sráče, kde ta cena s ohledem na její výši a zavedený "kobylkovský" přístup klesá ještě mnohem závratněji a z vyšších hodnot, nehledě na to, že v duchu dnešní výrobní kvality, dát do nového auta "30 tis." po té co má najeto teprv 30 tis. km - což není dnes žádná výjimka - mě jako bonus dokáže ještě parádně nasrat. Nové (nebo novější) auto bych nechtěl doslova ani zadarmo! V tomto smyslu bych pak dodal jen to, že kdybych kupoval auto dnes, koupil bych si E34, u které by mi těch 30 tis. přišlo líto ještě o hodně míň než u E39.

To pak, že člověka tenhle skurvenej tržní přístup nutí ke koupě nového auta, protože i když chce HODNOTU toho svého udržovat, nemá na výběr, jelikož je nucen kupovat díly v podradné kvalitě i od "prémiových značek" (jiná už dnes u autodílů není), ovšem v nezměněné ceně, je zas další debatou...
Rozumím ti, co tím chceš říci, teta má například nové Hjondé, kde se například brzdy měnili po 30tkm a do cca 70tkm to dvakrát nebo třikrát nejelo. Do něčeho takového by mě bylo líto nalít jen vodu do odstřikovačů, ale k věci. Myslím si, že auto, které mi slouží denně jako dělník není nutné přepečovávat a dělat z něj nějakou leštěnku. Údržbu nezanedbávám a nechci, aby mě auto někde nechalo, ale v době kdy jsem sháněl auto, co mě bude vozit za pár korun než dořeším dům a všechno kolem a udělám si nějaké to zázemí jsem uvažoval nad E46 touring a E39 touring. Pak jsem si spočítal, kolik peněz stojí servis, aby auto bylo top a není to o málo méně než například na E65, což je trošku jiná liga. Naopak staré klasiky jako je právě E30 mě lákají svojí "mechaničností a jednoduchostí". Navíc je to už youngtimer a auto, co se kupuje srdcem a né rozumem. Tam investice ano, protože je to koníček a nikdo nečeká, že se mu investice vrátí finančně ale ve formě jízdních zážitků a prosté radosti z vlastnictví takového auta. Ale u auta na denní jezdění si prostě představuji ty náklady co nejnižší a to dnes většina E39 530d nesplňuje.
Obrázek BMW E38 740iA + BMW E36 323ti + BMW E36 316i Compact //šotolina edition (ex E39 525tdsA, E30 316i touring, E36 316i compact individual)

Uživatelský avatar
volf-m
Příspěvky: 159
Registrován: 24. 05. 2011 21:12

Příspěvek od volf-m » 09. 03. 2014 20:38

prosím smazat
Obrázek BMW E38 740iA + BMW E36 323ti + BMW E36 316i Compact //šotolina edition (ex E39 525tdsA, E30 316i touring, E36 316i compact individual)

Uživatelský avatar
Ládin
Příspěvky: 143
Registrován: 08. 10. 2013 19:10
Bydliště: Brno

E32

Příspěvek od Ládin » 10. 03. 2014 08:20

Tatra 603, Tatra 613, Škoda Spartak, Škoda 110R, Škoda Rapid, Škoda MB1000, Volha 21, Stadion S11, ČZ 125T, Trabant 601, Ford F-350 (SOLD)
BMW E30 324TD, Peugeot 607, Chrysler Grand Voyager 2.5CRDi, Harley-Davidson 1200C Sportster (SOLD)

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 10. 03. 2014 18:49

E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
pablo.e36
člen E30.cz
Příspěvky: 1241
Registrován: 21. 12. 2006 19:42

n

Příspěvek od pablo.e36 » 10. 03. 2014 18:52

Zavarenec píše:chudák auto...
http://auto.bazos.cz/inzerat/32783772/S ... -4x100.php

... to dopadlo :(
Zrejme dobrej oddil
...;-)
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 10. 03. 2014 19:13

myslim že všichni víme odkud vítr vane :lol: :lol: Občas se ptám, bože proč ?
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Golfik
Příspěvky: 1013
Registrován: 25. 10. 2009 23:25

Příspěvek od Golfik » 10. 03. 2014 19:36

Zavarenec píše:myslim že všichni víme odkud vítr vane :lol: :lol: Občas se ptám, bože proč ?
Vypadá jak kdyby uteklo vrakmistrovi z lopaty...chudák...
Na druhou stranu moje auto to není :)

Odpovědět