Zajímavosti na prodej - POUZE BMW tématika! 2
s prominutím sem píšu ale neviděl sem snad 530d e39 v okolí která by nepodstoupila vyměnu vstřiků a čerpadla, zas na druhou stranu je pak klid na 200t
TPM_power => www.tpmpower.cz
Diagnostika,úprava SW, stavba, úprava ŘJ
-dovoz/převoz aut B+E, možnost komunikace AJ/NJ +420 739 482 173,
e28 520i, 535i,- ex
e30 325i touring Malach....
Ex e39 530i touring LPG- Ex.
E30 327i touring
R1200gs 2x
Diagnostika,úprava SW, stavba, úprava ŘJ
-dovoz/převoz aut B+E, možnost komunikace AJ/NJ +420 739 482 173,
e28 520i, 535i,- ex
e30 325i touring Malach....
Ex e39 530i touring LPG- Ex.
E30 327i touring
R1200gs 2x
konkretne u 135kw verze jsem uz 4x behem posledniho roku delal propaleny pist kuli vstrikum. coz by se samozrejme dalo rict o jakemkoliv CRBOOST píše:Tak těch 600tkm u spousty E39 mi přijde trochu mimo, ale to je jedno. To, že výměna vstřiků u auta s větší hodnotou tolik nebolí, nechápu proč. Při případném prodeji hlavně tady v ČR to stejně nikdo neocení a tím pádem i nezaplatí. Jaké naftové problémy konkrétně má 530d? Pokud někdo nejezdí na pochybnou naftu a chová se k motoru, tak jak má, nechá ho ohřát atd., tak zrovna tenhle motor slouží dost spolehlivě. A benzinový varianty mi zrovna moc zajímavější nepřijdou. Ve svém okolí znám dost lidí co na M5X motorech dělali těsnění pod hlavou. Jeden známý na M54B30 dokonce na dvou a v servisu ho to stálo 37tKč, což taky není zrovna pakatel, spotřeba oleje taky není žádná výhra. Plyn je dobrej, ale po městě toho na plyn člověk stejně moc nenajezdí.volf-m píše:Tak kilometry bych vůbec neřešil, protože spousta 530d už má dneska reálně 600tkm a více. Pokud jde o mechaniku, tak je všechno cajk, na to ten motor netrpí, jenže klasický naftový problémy se tomu nevyhýbají a oprava může být vzhledem k hodnotě auta docela nákladná. Vyměnit například vstřiky u auta za 200 tisíc nebolí tolik, jako zainvestovat 30 do auta, co má hodnotu padesáti, šedesáti tisíc. Samozřejmě se nic projevit nemusí a může všechno šlapat, ale to riziko u takhle starého auta kdovíjakého původu z bazaru tam prostě je. No a spotřeba dle BC je něco jiného, já psal reál hodnoty za kolik jezdí známý s touhle motorizací v automatu. Ale i kdyby to jezdilo za 7 a člověk by neměl naftu za dobře, tak je pořád nákladově zajímavější 528i, která je v manuálu schopná jezdit za 9 plynu.
A co mám v okolí lidi, co mají M57, tak neznám nikoho, kdo by s ní měl nějaké extra problémy a najeli už tisíce km. Samozřejmě pokud si někdo koupí vylítane krám po praseti, tak jen platí, ale to je stejný u všech aut.
Tak pokud někdo kašle na to, aby si s vysokým nájezdem zkontroloval stav vstřiků, tak je jasný, že takhle dopadne. Ty vstřiky je prostě potřeba udělat, ale znovu už je bude dělat asi málokdo, protože tolik km s E39 jen tak někdo nenajede. Na kolik vyjde výměna vstřiků je taky dost individuální záležitost, záleží kdo je dokáže sehnat za jakou cenu.BMWHanz píše:konkretne u 135kw verze jsem uz 4x behem posledniho roku delal propaleny pist kuli vstrikum. coz by se samozrejme dalo rict o jakemkoliv CR
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

No, jak to tak ctu tak je to asi jedno. My ted resime Alhambru 2.0TDI PD 103kw, do ktere jakysi kokot nacpal jeden vstrik ze 77kw 1.9TDI PD a jsou s tim nehorazne problemy... Novy vstrik stoji 13k, ale musi se odevzdat stary a nejaky jety v dobre stavu je problem sehnat. Kazdopadne se to da dokupy, ten spravny vstrik se sezene a pujde to pryc. PD uz nikdy. Auto stalo 220 a 40 v nem uz je a to je to 2010 s 215k km...
A jak to pujde pryc, chceme neco uplne jinyho, prave nejakou tu E39, ale koukam ze sehnat neco co nebude stejna past jako ta Alhambra bude docela problem.
A jak to pujde pryc, chceme neco uplne jinyho, prave nejakou tu E39, ale koukam ze sehnat neco co nebude stejna past jako ta Alhambra bude docela problem.

BC lze mel jsem 3.0D několik a všechny lhaly. Ale priznavam ze údaj na palubaku me psychicky podporovalcLix píše:Nesouhlas ! E39 530d jsem kupoval když měla najeto 284tis km a nějaký drobný, teď najeto 340tis km a motorově bezproblémů! Spotřeba na dálku průměr 6-6.5 litru a po městě 8-9l. Třeba se zimákama ( 225/45 ) a vypnutou klimou jsem se v zimě dostal kolikrát v průměru i na 5.9 podle BC a v létě s pneu 245/35/ vpředu a 275/35 vzadu mám okolo 7 litrů podle BCvolf-m píše:No, je to někdy utrpení, co si budem povídat, ale stojím si za tím, že taková e39 znamená akorát víc nákladů a užitek nula, třeba 528i v plynu by posloužila lépe než 530d. Opravdu to dnes není dobrá volbaGolfik píše: Že ty jsi nasranej že musíš jezdit v Octavii ?

já měl e39 530d 135kW, měnili se dva vstřiky a čerpadla, pak jezdila bez problemu..potom jsem měl 530dA 142kW a na tu jsem nemusel šáhnout a jezdila bez zaváhání a bez poruch a nad 9l/100 jsem se s ní nedostal a to auta moc nešetřím(nedavam tomu za studena nejsem prase)...takže když 3,0D tak bych šáhl jen po FL verzi s těma 142kW která už má vychytany ty "dětský nemoci" a taky jede znatelně líp jak 135kW 

BMW E36 316i->BMW e36 325i coupe R.I.P.->e46 323i->e36 328i coupe ->e34 525iA->e36 316i compact->e36 323i coupe->e39 530d + e30 318i->e36 328i se svorem
) ->e46 318i LPG-> e39 530dA->e39 523i->e39 523iA->e36 318iS se svorem

http://auto.bazos.cz/inzerat/32960981/BMW-725TDS.php Žádná TOPka to asi opravdu nebude, ale pokud motor šlape a není to extrémně shnilé, tak je cena zajímavá.
Rade520 píše:S14 NA PRODEJ:
http://www.ewrc.cz/ewrc/inzerce.php?advert=38554
Cenu ale raději nechci znát :)
mě spíš přijde divný, že je motor upraven na 2,0...
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Proč by ne? Klikovka se používá z 320is a to kvůli třídě do 2.0...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Rád bych poukázal na rozdíl mezi hodnotou a cenou auta. Kreténsky, u všeho výlučně cenově orientovaný přístup v duchu dnešního kapitalismu á la žíjme pokud možná co nejvíc jako kobylky, opravdu není mým vlastním. O auto se starám, jako o každou svou věc (ovšem je to opravdu nákladné, proto také nevlastním hromadů věcí všeobecně - já ve všem radši kvalitu než kvantitu) a udržuji tím jeho REÁLNOU hodnotu. Ja jsem do svoji E39 nacpal už minimálně jednu pořizovací cenu a to auto tu hodnotu MÁ. Ty prachy/údržba/díly a výsledný stav v tom reálně jsou a na tom nezmění nic ani nějakej pablb s jeho kecama typu starej vergl, dám ti sedmdesát a buď ještě rád, ani kdyby takovejch pablbů bylo 90% lidí ve společnosti (jakože je).volf-m píše: Tak kilometry bych vůbec neřešil, protože spousta 530d už má dneska reálně 600tkm a více. Pokud jde o mechaniku, tak je všechno cajk, na to ten motor netrpí, jenže klasický naftový problémy se tomu nevyhýbají a oprava může být vzhledem k hodnotě auta docela nákladná. Vyměnit například vstřiky u auta za 200 tisíc nebolí tolik, jako zainvestovat 30 do auta, co má hodnotu padesáti, šedesáti tisíc. Samozřejmě se nic projevit nemusí a může všechno šlapat, ale to riziko u takhle starého auta kdovíjakého původu z bazaru tam prostě je. No a spotřeba dle BC je něco jiného, já psal reál hodnoty za kolik jezdí známý s touhle motorizací v automatu. Ale i kdyby to jezdilo za 7 a člověk by neměl naftu za dobře, tak je pořád nákladově zajímavější 528i, která je v manuálu schopná jezdit za 9 plynu.
Nad rámec toho bych řekl, že osobně dám pořád radši 30 tis. do mojí E39 než do nějakého nového sráče, kde ta cena s ohledem na její výši a zavedený "kobylkovský" přístup klesá ještě mnohem závratněji a z vyšších hodnot, nehledě na to, že v duchu dnešní výrobní kvality, dát do nového auta "30 tis." po té co má najeto teprv 30 tis. km - což není dnes žádná výjimka - mě jako bonus dokáže ještě parádně nasrat. Nové (nebo novější) auto bych nechtěl doslova ani zadarmo! V tomto smyslu bych pak dodal jen to, že kdybych kupoval auto dnes, koupil bych si E34, u které by mi těch 30 tis. přišlo líto ještě o hodně míň než u E39.
To pak, že člověka tenhle skurvenej tržní přístup nutí ke koupě nového auta, protože i když chce HODNOTU toho svého udržovat, nemá na výběr, jelikož je nucen kupovat díly v podradné kvalitě i od "prémiových značek" (jiná už dnes u autodílů není), ovšem v nezměněné ceně, je zas další debatou...
Nicméně přesně tohle posrané hledění na CENU místo HODNOTY je důvodem, proč se nikomu hodnota auta nevráti a může se o něj starat sebevíc, proč v případě nehody mi pojišťovna dá za E39 5,50 Kč, s tím že i to je příliš, proč se vším tak šíleně plýtvá a proč...atd...
Prachy přicházejí a odcházejí, kdo chce šetřit, ať v první řadě přestane denně kupovat mraky hovadin, které beztak nepotřebuje místo toho, aby když vidí starší auto v TOP stavu na prodej, začal majiteli tlachat hovna o tom, jak to nemá cenu, je to starej sráč apod. Moje E39 má hodnotu...co ja vím... 200.000,- Kč. Jakou ma cenu je mi úplně fuk. Kdyby teď byla na prodej, bude na prodej za 200.000,- Kč a tečka. A kdybych byl nucen jí prodat a dostal bych se s cenou co já vím na 60 tis., tak to jí OPRAVDU radši hodím z mostu. Princip je princip.
Co se týče spotřeby, nehledě na to, že zcela nejzásádnější věcí je to, JAK člověk řídí a až na druhém místě je CO řídí (extrémy ponechme samozřejmě stranou), E39 umí jezdit meziměsto jak za 5, tak za 10. Měřil jsem to par krát, včetně porovnání BC s reálem, a minimum podle BC jsem měl 4.6 l/100km, v reálu podle předchozího výpočtu přeměrování BC, bych to viděl na 5.1 - 5.3 l/100km*. To byla samozřejmě na spotřebu orientovaná jízda, ale časově nijak výrazně pomalejší než normálně (tj. vesnice 60 km/h, meziměsto do 100 km/h). Standardně jsem pak meziměsto jezdíval 5.4 - 5.7 l/100km podle BC. Hovořím v minulém čase, jelikož momentálně jezdím dálnice a tam je to zas jinde. Ovšem budu osazovat 6-kvalt, tak uvidime co to udělá.
pozn.: Na spotřebu má ale taky vliv hodně věcí, že. Jen když jsem před zimou nahodil nové zimní gumy, vzorek mi zvednul spotřebu o víc než půl litru (na dálnici).
______________
*Potřebuji ještě zjistit (až se k tomu dostanu konečně) jak se míra přeměřování BC mění v závislosti na výši spotřeby, tj. zda u 7.8l/100km je odchylka stejná nebo jiná jako u 5.0l/100km. Mám odměřeno že, už si nepamatuji přesnou hodnotu ale myslím, že kolem 6l/100km, je BC (můj) optimističtější o ca. půl litru oproti reálu. Nevím tedy, zda je půl litru rozdíl i u 8l/100km a u 5/100km, předpokládám spíš o něco jiné rozdíly.
Rozumím ti, co tím chceš říci, teta má například nové Hjondé, kde se například brzdy měnili po 30tkm a do cca 70tkm to dvakrát nebo třikrát nejelo. Do něčeho takového by mě bylo líto nalít jen vodu do odstřikovačů, ale k věci. Myslím si, že auto, které mi slouží denně jako dělník není nutné přepečovávat a dělat z něj nějakou leštěnku. Údržbu nezanedbávám a nechci, aby mě auto někde nechalo, ale v době kdy jsem sháněl auto, co mě bude vozit za pár korun než dořeším dům a všechno kolem a udělám si nějaké to zázemí jsem uvažoval nad E46 touring a E39 touring. Pak jsem si spočítal, kolik peněz stojí servis, aby auto bylo top a není to o málo méně než například na E65, což je trošku jiná liga. Naopak staré klasiky jako je právě E30 mě lákají svojí "mechaničností a jednoduchostí". Navíc je to už youngtimer a auto, co se kupuje srdcem a né rozumem. Tam investice ano, protože je to koníček a nikdo nečeká, že se mu investice vrátí finančně ale ve formě jízdních zážitků a prosté radosti z vlastnictví takového auta. Ale u auta na denní jezdění si prostě představuji ty náklady co nejnižší a to dnes většina E39 530d nesplňuje.pip píše:Rád bych poukázal na rozdíl mezi hodnotou a cenou auta. Kreténsky, u všeho výlučně cenově orientovaný přístup v duchu dnešního kapitalismu á la žíjme pokud možná co nejvíc jako kobylky, opravdu není mým vlastním. O auto se starám, jako o každou svou věc (ovšem je to opravdu nákladné, proto také nevlastním hromadů věcí všeobecně - já ve všem radši kvalitu než kvantitu) a udržuji tím jeho REÁLNOU hodnotu. Ja jsem do svoji E39 nacpal už minimálně jednu pořizovací cenu a to auto tu hodnotu MÁ. Ty prachy/údržba/díly a výsledný stav v tom reálně jsou a na tom nezmění nic ani nějakej pablb s jeho kecama typu starej vergl, dám ti sedmdesát a buď ještě rád, ani kdyby takovejch pablbů bylo 90% lidí ve společnosti (jakože je).volf-m píše: Tak kilometry bych vůbec neřešil, protože spousta 530d už má dneska reálně 600tkm a více. Pokud jde o mechaniku, tak je všechno cajk, na to ten motor netrpí, jenže klasický naftový problémy se tomu nevyhýbají a oprava může být vzhledem k hodnotě auta docela nákladná. Vyměnit například vstřiky u auta za 200 tisíc nebolí tolik, jako zainvestovat 30 do auta, co má hodnotu padesáti, šedesáti tisíc. Samozřejmě se nic projevit nemusí a může všechno šlapat, ale to riziko u takhle starého auta kdovíjakého původu z bazaru tam prostě je. No a spotřeba dle BC je něco jiného, já psal reál hodnoty za kolik jezdí známý s touhle motorizací v automatu. Ale i kdyby to jezdilo za 7 a člověk by neměl naftu za dobře, tak je pořád nákladově zajímavější 528i, která je v manuálu schopná jezdit za 9 plynu.
Nad rámec toho bych řekl, že osobně dám pořád radši 30 tis. do mojí E39 než do nějakého nového sráče, kde ta cena s ohledem na její výši a zavedený "kobylkovský" přístup klesá ještě mnohem závratněji a z vyšších hodnot, nehledě na to, že v duchu dnešní výrobní kvality, dát do nového auta "30 tis." po té co má najeto teprv 30 tis. km - což není dnes žádná výjimka - mě jako bonus dokáže ještě parádně nasrat. Nové (nebo novější) auto bych nechtěl doslova ani zadarmo! V tomto smyslu bych pak dodal jen to, že kdybych kupoval auto dnes, koupil bych si E34, u které by mi těch 30 tis. přišlo líto ještě o hodně míň než u E39.
To pak, že člověka tenhle skurvenej tržní přístup nutí ke koupě nového auta, protože i když chce HODNOTU toho svého udržovat, nemá na výběr, jelikož je nucen kupovat díly v podradné kvalitě i od "prémiových značek" (jiná už dnes u autodílů není), ovšem v nezměněné ceně, je zas další debatou...
E32
Tatra 603, Tatra 613, Škoda Spartak, Škoda 110R, Škoda Rapid, Škoda MB1000, Volha 21, Stadion S11, ČZ 125T, Trabant 601, Ford F-350 (SOLD)
BMW E30 324TD, Peugeot 607, Chrysler Grand Voyager 2.5CRDi, Harley-Davidson 1200C Sportster (SOLD)
BMW E30 324TD, Peugeot 607, Chrysler Grand Voyager 2.5CRDi, Harley-Davidson 1200C Sportster (SOLD)
n
Zrejme dobrej oddil
...
