Opel Calibrakindlosch píše:pokračujeme v krasojízděteda spíš prasojízdě i když je to originál od úpravce
![]()
http://auto.bazos.cz/inzerat/31486754/Bmw-850.php


Opel Calibrakindlosch píše:pokračujeme v krasojízděteda spíš prasojízdě i když je to originál od úpravce
![]()
http://auto.bazos.cz/inzerat/31486754/Bmw-850.php
ale kdepak.... za měsíc je tu v inzerci za 25tis kč.... TOP mega leštěnka !aristoloser píše:UŠETŘETE SI CESTU-motor má špatný vačky,houpe ,přisává vzduch a v oleji je mraky šlemu,spojka špatná taky.kastle je krom kostek relativně ok,interier bídnej.ani za těch 6tisíc bez kol co pán slevil to nestojí. http://auto.bazos.cz/inzerat/32429616/p ... 30-16i.php
Přesně Rieger Catano a.k.a. Testarossa hadrAlbert píše:Opel Calibrakindlosch píše:pokračujeme v krasojízděteda spíš prasojízdě i když je to originál od úpravce
![]()
http://auto.bazos.cz/inzerat/31486754/Bmw-850.php![]()
To teď stojí kamarádovi na dílně, hlavně ty 10,5" kola vepředu a 12" vzadu jsou masakrkindlosch píše:Přesně Rieger Catano a.k.a. Testarossa hadrAlbert píše:Opel Calibrakindlosch píše:pokračujeme v krasojízděteda spíš prasojízdě i když je to originál od úpravce
![]()
http://auto.bazos.cz/inzerat/31486754/Bmw-850.php![]()
![]()
https://www.google.cz/search?q=opel%20c ... ygO474GIBA
Řekl bych že to nevypadá marně, s automatem počítej ca 8L.Mirek E. píše:Co by jste rekli na tuto E39 530d? Vim, je to jeste predface, ale z popisu se to zda jako solidni auto. Tedy az na ten automat...
http://www.cars.cz/xchanger/custom/autohakis/cl.jsp - hned druhe auto odshora. E39 530d
Je tam neco na co si dat vetsi pozor? Tim myslim na podvozku, motoru apod. Ma tu nekdo v aute tenhle motor? Jakou to ma cca. spotrebu?
Mame to kousek od baraku, chceme se na to jit podivat, tak se ptam na rady, abychom byli alespon trochu vyzbrojeni.![]()
Omlouvam se ze to tu zasiram. Diky
Ty voe tak ta je fakt krasna
A kdyz budes jezdit kratky trasy po meste, tak si nech o 8L jenom zdat.Golfik píše:Řekl bych že to nevypadá marně, s automatem počítej ca 8L.Mirek E. píše:Co by jste rekli na tuto E39 530d? Vim, je to jeste predface, ale z popisu se to zda jako solidni auto. Tedy az na ten automat...
http://www.cars.cz/xchanger/custom/autohakis/cl.jsp - hned druhe auto odshora. E39 530d
Je tam neco na co si dat vetsi pozor? Tim myslim na podvozku, motoru apod. Ma tu nekdo v aute tenhle motor? Jakou to ma cca. spotrebu?
Mame to kousek od baraku, chceme se na to jit podivat, tak se ptam na rady, abychom byli alespon trochu vyzbrojeni.![]()
Omlouvam se ze to tu zasiram. Diky
Nevím, co je na tom zvláštního, za ty peníze nic zajímavého. Koupit 15 let starý rail v sociální e39 je blbost. Takových aut je všude mraky. Motor to není špatný, ale v dnešní době má svoje nejlepší většina z nich za sebou, spotřeba dálky kolem 8 litrů, kolem komína to jezdí za 10-11 podle stylu.Mirek E. píše:Co by jste rekli na tuto E39 530d? Vim, je to jeste predface, ale z popisu se to zda jako solidni auto. Tedy az na ten automat...
http://www.cars.cz/xchanger/custom/autohakis/cl.jsp - hned druhe auto odshora. E39 530d
Je tam neco na co si dat vetsi pozor? Tim myslim na podvozku, motoru apod. Ma tu nekdo v aute tenhle motor? Jakou to ma cca. spotrebu?
Mame to kousek od baraku, chceme se na to jit podivat, tak se ptam na rady, abychom byli alespon trochu vyzbrojeni.![]()
Omlouvam se ze to tu zasiram. Diky
Že ty jsi nasranej že musíš jezdit v Octavii ?volf-m píše:Nevím, co je na tom zvláštního, za ty peníze nic zajímavého. Koupit 15 let starý rail v sociální e39 je blbost. Takových aut je všude mraky. Motor to není špatný, ale v dnešní době má svoje nejlepší většina z nich za sebou, spotřeba dálky kolem 8 litrů, kolem komína to jezdí za 10-11 podle stylu.Mirek E. píše:Co by jste rekli na tuto E39 530d? Vim, je to jeste predface, ale z popisu se to zda jako solidni auto. Tedy az na ten automat...
http://www.cars.cz/xchanger/custom/autohakis/cl.jsp - hned druhe auto odshora. E39 530d
Je tam neco na co si dat vetsi pozor? Tim myslim na podvozku, motoru apod. Ma tu nekdo v aute tenhle motor? Jakou to ma cca. spotrebu?
Mame to kousek od baraku, chceme se na to jit podivat, tak se ptam na rady, abychom byli alespon trochu vyzbrojeni.![]()
Omlouvam se ze to tu zasiram. Diky
No, je to někdy utrpení, co si budem povídat, ale stojím si za tím, že taková e39 znamená akorát víc nákladů a užitek nula, třeba 528i v plynu by posloužila lépe než 530d. Opravdu to dnes není dobrá volbaGolfik píše:Že ty jsi nasranej že musíš jezdit v Octavii ?volf-m píše:Nevím, co je na tom zvláštního, za ty peníze nic zajímavého. Koupit 15 let starý rail v sociální e39 je blbost. Takových aut je všude mraky. Motor to není špatný, ale v dnešní době má svoje nejlepší většina z nich za sebou, spotřeba dálky kolem 8 litrů, kolem komína to jezdí za 10-11 podle stylu.Mirek E. píše:Co by jste rekli na tuto E39 530d? Vim, je to jeste predface, ale z popisu se to zda jako solidni auto. Tedy az na ten automat...
http://www.cars.cz/xchanger/custom/autohakis/cl.jsp - hned druhe auto odshora. E39 530d
Je tam neco na co si dat vetsi pozor? Tim myslim na podvozku, motoru apod. Ma tu nekdo v aute tenhle motor? Jakou to ma cca. spotrebu?
Mame to kousek od baraku, chceme se na to jit podivat, tak se ptam na rady, abychom byli alespon trochu vyzbrojeni.![]()
Omlouvam se ze to tu zasiram. Diky
Nesouhlas ! E39 530d jsem kupoval když měla najeto 284tis km a nějaký drobný, teď najeto 340tis km a motorově bezproblémů! Spotřeba na dálku průměr 6-6.5 litru a po městě 8-9l. Třeba se zimákama ( 225/45 ) a vypnutou klimou jsem se v zimě dostal kolikrát v průměru i na 5.9 podle BC a v létě s pneu 245/35/ vpředu a 275/35 vzadu mám okolo 7 litrů podle BCvolf-m píše:No, je to někdy utrpení, co si budem povídat, ale stojím si za tím, že taková e39 znamená akorát víc nákladů a užitek nula, třeba 528i v plynu by posloužila lépe než 530d. Opravdu to dnes není dobrá volbaGolfik píše:Že ty jsi nasranej že musíš jezdit v Octavii ?volf-m píše: Nevím, co je na tom zvláštního, za ty peníze nic zajímavého. Koupit 15 let starý rail v sociální e39 je blbost. Takových aut je všude mraky. Motor to není špatný, ale v dnešní době má svoje nejlepší většina z nich za sebou, spotřeba dálky kolem 8 litrů, kolem komína to jezdí za 10-11 podle stylu.
Tak kilometry bych vůbec neřešil, protože spousta 530d už má dneska reálně 600tkm a více. Pokud jde o mechaniku, tak je všechno cajk, na to ten motor netrpí, jenže klasický naftový problémy se tomu nevyhýbají a oprava může být vzhledem k hodnotě auta docela nákladná. Vyměnit například vstřiky u auta za 200 tisíc nebolí tolik, jako zainvestovat 30 do auta, co má hodnotu padesáti, šedesáti tisíc. Samozřejmě se nic projevit nemusí a může všechno šlapat, ale to riziko u takhle starého auta kdovíjakého původu z bazaru tam prostě je. No a spotřeba dle BC je něco jiného, já psal reál hodnoty za kolik jezdí známý s touhle motorizací v automatu. Ale i kdyby to jezdilo za 7 a člověk by neměl naftu za dobře, tak je pořád nákladově zajímavější 528i, která je v manuálu schopná jezdit za 9 plynu.cLix píše:Nesouhlas ! E39 530d jsem kupoval když měla najeto 284tis km a nějaký drobný, teď najeto 340tis km a motorově bezproblémů! Spotřeba na dálku průměr 6-6.5 litru a po městě 8-9l. Třeba se zimákama ( 225/45 ) a vypnutou klimou jsem se v zimě dostal kolikrát v průměru i na 5.9 podle BC a v létě s pneu 245/35/ vpředu a 275/35 vzadu mám okolo 7 litrů podle BCvolf-m píše:No, je to někdy utrpení, co si budem povídat, ale stojím si za tím, že taková e39 znamená akorát víc nákladů a užitek nula, třeba 528i v plynu by posloužila lépe než 530d. Opravdu to dnes není dobrá volbaGolfik píše: Že ty jsi nasranej že musíš jezdit v Octavii ?
Tak těch 600tkm u spousty E39 mi přijde trochu mimo, ale to je jedno. To, že výměna vstřiků u auta s větší hodnotou tolik nebolí, nechápu proč. Při případném prodeji hlavně tady v ČR to stejně nikdo neocení a tím pádem i nezaplatí. Jaké naftové problémy konkrétně má 530d? Pokud někdo nejezdí na pochybnou naftu a chová se k motoru, tak jak má, nechá ho ohřát atd., tak zrovna tenhle motor slouží dost spolehlivě. A benzinový varianty mi zrovna moc zajímavější nepřijdou. Ve svém okolí znám dost lidí co na M5X motorech dělali těsnění pod hlavou. Jeden známý na M54B30 dokonce na dvou a v servisu ho to stálo 37tKč, což taky není zrovna pakatel, spotřeba oleje taky není žádná výhra. Plyn je dobrej, ale po městě toho na plyn člověk stejně moc nenajezdí.volf-m píše:Tak kilometry bych vůbec neřešil, protože spousta 530d už má dneska reálně 600tkm a více. Pokud jde o mechaniku, tak je všechno cajk, na to ten motor netrpí, jenže klasický naftový problémy se tomu nevyhýbají a oprava může být vzhledem k hodnotě auta docela nákladná. Vyměnit například vstřiky u auta za 200 tisíc nebolí tolik, jako zainvestovat 30 do auta, co má hodnotu padesáti, šedesáti tisíc. Samozřejmě se nic projevit nemusí a může všechno šlapat, ale to riziko u takhle starého auta kdovíjakého původu z bazaru tam prostě je. No a spotřeba dle BC je něco jiného, já psal reál hodnoty za kolik jezdí známý s touhle motorizací v automatu. Ale i kdyby to jezdilo za 7 a člověk by neměl naftu za dobře, tak je pořád nákladově zajímavější 528i, která je v manuálu schopná jezdit za 9 plynu.