
E30 coupe, původně 316i socka, dovezeno z DE po první majitelce,
EKO zaplaceno. 100% nebouráno, 95% bez koroze

Motor: 318is m42b18 220tkm od Konyyho, vše zapojeno tak jak má být, jede krásně, akorát je na autě nerezový končák, který by někomu mohl přijít jako hlasitý.
Vybava: Černý strop, Mtech zrcatko, Hodiny, Přídavné budíky, komplet Mtech 2 bodykit - origo plast, komplet nářadí, hever atd.
Lak: Mineralblau, od laku (42000Kč) najeto 500km, má jednu vadu nad zadním kolem, nechám opravit ... všechny znáčky a nálepky origo bmw, vše nové.
Kola: BBS 15"xJ7, gumy vredestein Sportrac 205/55/15, vepředu jako nové, vzadu půlka vzorku.
Podvozek: Přední náprava z 325i, vzadu bubnovka. Supersport -40/-40, nové čepy, Silentbloky budou časem chtít. Brzdy nové ATE Powerdisc chlazené 260x22mm, třmeny 325i.
Interier: Sedačky RECARO z M3, semiš volant, pásy TAKATA 3" 5 bod, přídavné budíky (Napetí, teplota a tlak oleje), černý strop, koberečky AC Schnitzer.
K autu dám:
-komplet elektrické stahovačky
-stabíky z 325i (20mm a 14mm)
-servo řízení + pumpu + řemen + nádobku + nové čepy řízení
-Nové zadní horní uložení
-hromady dílů .. mám toho plnou garáž.
Závady:
-Škrábanec nad zadním kolem ... nechám opravit
-Malá muška na čelním skle ... ničemu nevadí, projde STK, zaleží na dalším majiteli.
-zadní brzdy a zadní siláče budou časem chtít, ale zatím nic neklepe.
-Bude to chtít novou baterku, auto za 3/4 roku najelo 500km.
-Dopojit přídavné budíky, nahodit servo a stahovačky
-Zadní lavice je na výměnu, roztrhaná ... neřešil jsem
-otevřený diferak, chtělo by to šperu.
CENA: 140t Kč ... je to hodně, ale 2 roky jsem skládal auto, nacpal do toho 205 tisíc a najel pár km ... kdo nechce, ať nekupuje, sežene socku, vyvaří, nalakuje, sežene mtech a výbavu a pak si to spočítá





















