DěkujiMattyX píše:Jj jak říkáš, nechapu proč v vyvyjet již vyvynute....
Jinak série ma ventil na 5bar.
Stavba M20 a související věci se stavbou
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Ono kit suche vany ma velkou vyhodu v tom že se ti neodlívá olej, a muzes motor posadit o neco niže 
většinou co jsem viděl tak se to řeší jako celé zástavbové kity a cena je tam jak za pěknou E30 pomale, ale uz nemuzu najit kde jsem to viděl
Suchou vanu ma v serii 911 a spousta lidí ani neví jak se na tom mění olej (já taky ne
)
Pořád stavíš auto do provozu, žádných 200kw z toho nebudeš ždímat tak nevymýšlej úplný zbytečnosti, který ani nevyužiješ

většinou co jsem viděl tak se to řeší jako celé zástavbové kity a cena je tam jak za pěknou E30 pomale, ale uz nemuzu najit kde jsem to viděl

Suchou vanu ma v serii 911 a spousta lidí ani neví jak se na tom mění olej (já taky ne

Pořád stavíš auto do provozu, žádných 200kw z toho nebudeš ždímat tak nevymýšlej úplný zbytečnosti, který ani nevyužiješ

Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
google ti musel najit hned neco ,ale je pravda ,ze to chce hledat v eng
http://www.paceproducts.co.uk/public_ht ... oducts.php
http://nutterracingengines.com/racing_o ... uring.html
nebo ebay
http://www.paceproducts.co.uk/public_ht ... oducts.php
http://nutterracingengines.com/racing_o ... uring.html
nebo ebay
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Zajímavé téma...
Ad suchá skříň:
Používají se přídavná čerpadla, která odsávají olej z klikové skříně do samostatné olejové nádrže.
Tvar klikové skříně je přizpůsoben proudění vzduchu společně s otáčením kliky.
Problém je, že odsávací čerpadla nasávají i vzduch, tj. pění olej v nádrži a je potřeba ji dobře navrhnout + změna odvětrávání motoru.
Výhoda je odstranění malinkých mechanických ztrát a možnost položit motor níž, jak už bylo zmíněno. Taky třeba odlévání oleje v zatáčkách je možno řešit, atd.
Ale v tvém případě jednoznačně overkill.
Co se mazání týče, tak u mazání skrze čepy kliky u m20 ti bezpečně stačí 5bar.
Ad suchá skříň:
Používají se přídavná čerpadla, která odsávají olej z klikové skříně do samostatné olejové nádrže.
Tvar klikové skříně je přizpůsoben proudění vzduchu společně s otáčením kliky.
Problém je, že odsávací čerpadla nasávají i vzduch, tj. pění olej v nádrži a je potřeba ji dobře navrhnout + změna odvětrávání motoru.
Výhoda je odstranění malinkých mechanických ztrát a možnost položit motor níž, jak už bylo zmíněno. Taky třeba odlévání oleje v zatáčkách je možno řešit, atd.
Ale v tvém případě jednoznačně overkill.
Co se mazání týče, tak u mazání skrze čepy kliky u m20 ti bezpečně stačí 5bar.

nasel jsem na netu jednu m20 atmosferu ktera ma odbrzdenych 296ps
a taky to maze seriove...

http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
jj hod na to link to me zajima taky.
extreme spis pores poradnou hlavu dobře upravenou.
pokud mas ty tvarovany pisty tak zbytek v podstate zalezi prevazne na adekvatni hlave.
resil bych asi tohle:
hlava - ventily, kanaly, komprese
vačka
dobre udelany sani
nerezovy svody a zbytek vyfuku podle me bohate staci z B25, kat pryč.
ve spravne míře odlehčení kliky
lehce setrvák
a v neposledni rade samozrejme ridici jednotka s dobrym programem. ja osobne bych ale nesel pres 7.500 otacek, ale pry se to da vpoho dostat do osmi.
no a pak už to záleží víceméně na diferaku a hmotnosti auta...
extreme spis pores poradnou hlavu dobře upravenou.
pokud mas ty tvarovany pisty tak zbytek v podstate zalezi prevazne na adekvatni hlave.
resil bych asi tohle:
hlava - ventily, kanaly, komprese
vačka
dobre udelany sani
nerezovy svody a zbytek vyfuku podle me bohate staci z B25, kat pryč.
ve spravne míře odlehčení kliky
lehce setrvák
a v neposledni rade samozrejme ridici jednotka s dobrym programem. ja osobne bych ale nesel pres 7.500 otacek, ale pry se to da vpoho dostat do osmi.
no a pak už to záleží víceméně na diferaku a hmotnosti auta...

E28 525e
- extreme
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 02. 01. 2006 10:55
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Co se týká převodového poměru tak mám několik převodovek a dva samosvory 3,95 a 4,1 tuším nebo 4,25 to si teď nejsem jistej. Rád bych našel ideální kombinaci.. maximálka mi postačí 180 klidně u omezovače... potřebuju tam ale být co nejrychleji. A samozřejmě opět je podmínkou vejít se do daného rozpočtu, který je stanovený na celé auto.Weaver píše:jj hod na to link to me zajima taky.
extreme spis pores poradnou hlavu dobře upravenou.
pokud mas ty tvarovany pisty tak zbytek v podstate zalezi prevazne na adekvatni hlave.
resil bych asi tohle:
hlava - ventily, kanaly, komprese
vačka
dobre udelany sani
nerezovy svody a zbytek vyfuku podle me bohate staci z B25, kat pryč.
ve spravne míře odlehčení kliky
lehce setrvák
a v neposledni rade samozrejme ridici jednotka s dobrym programem. ja osobne bych ale nesel pres 7.500 otacek, ale pry se to da vpoho dostat do osmi.
no a pak už to záleží víceméně na diferaku a hmotnosti auta...
zlatej život bez těch hydroštelů.... i kdyz vahadla taky nejsou zadnej poklad.
jednu dobu sem uvazoval, jak je vykopnout z M50, ale nenapadlo me zadny reseni nastavovani vuli, asi proto, ze sem nevidel nikdy rozebranou ///M hlavu.
jinak problem mazani je spis v nizkejch otackach, ve vysokejch to cerpadlo nahrne vzdycky dost. spis je problem s penenim oleje, ale neni to mogul felicia, predpokladam ze budes jezdit tws 10-60.
sucha vana je moc pekna vec, ale musis tam mit cerpadla, co dokazou odsavat olejovou mlhu, cyklonovej odlučovač, kterej z toho odstrani vzduch a to lejt do catch-tanku, kde to jde do tlakovyho cerpadla. pro spolehlivost je nutny to zdvojit. aspon ty podávací. myslim ze M5 E60 ma dve podavaci (elektricky) a dve tlakovy (u tech netusim, co je žene). moc pekne udelany.
jednu dobu sem uvazoval, jak je vykopnout z M50, ale nenapadlo me zadny reseni nastavovani vuli, asi proto, ze sem nevidel nikdy rozebranou ///M hlavu.
jinak problem mazani je spis v nizkejch otackach, ve vysokejch to cerpadlo nahrne vzdycky dost. spis je problem s penenim oleje, ale neni to mogul felicia, predpokladam ze budes jezdit tws 10-60.
sucha vana je moc pekna vec, ale musis tam mit cerpadla, co dokazou odsavat olejovou mlhu, cyklonovej odlučovač, kterej z toho odstrani vzduch a to lejt do catch-tanku, kde to jde do tlakovyho cerpadla. pro spolehlivost je nutny to zdvojit. aspon ty podávací. myslim ze M5 E60 ma dve podavaci (elektricky) a dve tlakovy (u tech netusim, co je žene). moc pekne udelany.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
¨Dejve, můžeš použít kompletně zdvihátka z S50
pasuje to místo hydrozdvihátek, jen se při nastavování vůlí pěkně ojebeš 
Difec sedí každýmu jinak, opět - dle určení auta


Difec sedí každýmu jinak, opět - dle určení auta

Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
spíš než krátky dif by to chtělo přeskládat převodovku 1 a 2 prodloužit 3 nechat a 4 a 5 zkrátit taky mě u moji m50 fascinuje jak to na 1 akorát zařve a už řadíš
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
Já mám ve vaně taky dvě elektrický čerpadla, který tahaj olej z konce vany h hlavnímu čerpadlu a to je pohaněné klasicky řetězem. Jinak K těm poměrum, je to sice trochu mimo mísu ale na 6q převodovce mám 3.45 svor a na 4. rychlostním stupni jsem měl dle gps omezovač na 208km/h Dál už sem to nezkoušel.