Dvoubodovym měřidlem si to můžeš oměřit, ale je to celkem jebačka...
Stavba M20 a související věci se stavbou
- MattyX
- Příspěvky: 12536
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
stav te ovality se da zjistit i opticky jen tím, že stávající blok bude bez honování. To už značí to, že se jeho život přehoupl do té horší poloviny 
Dvoubodovym měřidlem si to můžeš oměřit, ale je to celkem jebačka...
Dvoubodovym měřidlem si to můžeš oměřit, ale je to celkem jebačka...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- MattyX
- Příspěvky: 12536
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Jj je to stejný 
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- extreme
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 02. 01. 2006 10:55
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
výborně, to mě trochu potěšilo...
dál bych se rád optal... řešil někdo tedy zde na foru upravu olejového čerpadla..?? Ano pročítal jsem zde články kde se členové přou o to zda zvýšit či ne tlak na olejovém čerpadle ... nakonec debata končila tuším tak, že čerpadlo zůstává původní, že tlak dostačuje.
Nicméně já bych rád toto vyřešil přecijenom a tlak navýšil. Řešil někdo, nebo tedy je řešení na mě..??
dál bych se rád optal... řešil někdo tedy zde na foru upravu olejového čerpadla..?? Ano pročítal jsem zde články kde se členové přou o to zda zvýšit či ne tlak na olejovém čerpadle ... nakonec debata končila tuším tak, že čerpadlo zůstává původní, že tlak dostačuje.
Nicméně já bych rád toto vyřešil přecijenom a tlak navýšil. Řešil někdo, nebo tedy je řešení na mě..??
- MattyX
- Příspěvky: 12536
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
proč bys potřeboval víc jak 5bar mazacího tlaku? podstatný je ten maximální mazací tlak dosahnout na teplým oleji v nizkých otaáčkách pro tebe - pokud ten motor jezdí v provozu. Což je v podstatě mít na přesno uloženou klikovku a nevylítanou vačku v hlavě... Na čerpadle toho hlavně moc nevymyslíš, maximálně vyřešit přetlakovou pružinu, ale to bdue metoda pokus omyl. Emkový motory v zásadě němažou nějak jinak
Tohle bych považoval jako za zbytečný řešit. Ideální bude seriový čerpadlo v super stavu 
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- MattyX
- Příspěvky: 12536
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
myslíš suchou vanu? Poměrně náročnější věc na výrobu, a kdo dělal, tak řešil kompletní kit na motor... většinou za pár desetitisíců- takže zase nic 
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- MattyX
- Příspěvky: 12536
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
jj pumpu, ale origo novou za moc
FEBI bych nevěřil...raději jsem sehnal dobrou jetou origo (nevydrřenej obal a OK hřídelky) dam do ni novou pružinku a hotovo 
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- MattyX
- Příspěvky: 12536
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
to špatný na ni uvidíš až po pár tisicovkách KM
ten tvrdokov kterej dělají, stojí za hovno... měl jsem vačku, která se začla rozpadat a vahadla už jsem z poloviny vyměnil zpět za 20let stary origo, který jsou na tom líp. Když to dělaj z toho železa co vozíme do šrotu tak se není čemu divit
Víc lidí má s kovovýma věcma od FEBI nedobré zkušenosti. Samože doufám, že budeš světlá výjimka 
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
na tohle ti staci seriove mazani, co jsem studoval i extremni m20ky pouzivaj porad seriove cerpadlo... maximalne z TDcka, nevim jestli ma vetsi max tlak ale ma vetsi pri volnobehu.
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
jasny je to pro me zajimava diskuse
ale stejne nedosahnes ve vysledku vyssiho tlaku kdyz nechas seriovej pretlak ventil ne? co tak tuším tak většina motoru ma max tlak oleje kolem 3 baru...?
a k cemu je dobrej vyssi tlak pri volnobehu? jen se ptam.
ja kupoval tady tohleto, na netu nejlevnejsi co sem tehdy nasel.
http://www.e-cat.cz/p-1222164/bmw/5-e28 ... 16_1418129
podle mě je důležitý to, aby to mazalo tak jak má, tam kde je to potřeba. mit v pořádku a neucpaný kanálky, v pořádku uložení, kvalitní šálky a hladký ložiska, vychytaný axiální vůle na klice..... a neni co řešit. nebo ne?
ale stejne nedosahnes ve vysledku vyssiho tlaku kdyz nechas seriovej pretlak ventil ne? co tak tuším tak většina motoru ma max tlak oleje kolem 3 baru...?
a k cemu je dobrej vyssi tlak pri volnobehu? jen se ptam.
ja kupoval tady tohleto, na netu nejlevnejsi co sem tehdy nasel.
http://www.e-cat.cz/p-1222164/bmw/5-e28 ... 16_1418129
podle mě je důležitý to, aby to mazalo tak jak má, tam kde je to potřeba. mit v pořádku a neucpaný kanálky, v pořádku uložení, kvalitní šálky a hladký ložiska, vychytaný axiální vůle na klice..... a neni co řešit. nebo ne?
E28 525e
- MattyX
- Příspěvky: 12536
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Jj jak říkáš, nechapu proč v vyvyjet již vyvynute....
Jinak série ma ventil na 5bar.
Jinak série ma ventil na 5bar.
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Tahle přestavba je tak rozšířená a častá a dá se o ní najít tolik informací hlavně proto, že je relativně levná a jednoduchá a vše uděláš z lehce dostupných BMW dílů za pakatel.
Z těchto dílů pak máš možnost různými kombinacemi dosáhnout výsledku jakej hledáš. Ale s těmato věcma se dostaneš tak ke 200 koním, když budeš dobrej 220.. pokud to chceš vyhnat ke třem stovkám. bejt tebou tak sháním hlavu už od nějakýho úpravce
několik firem myslim Ety upravovalo a občas se něco najít dá.
jak už sem říkal, řešit suchou skříň když má ten motor pořád jen 90-95 kW a kdoví jestli, je nesmysl.
Z těchto dílů pak máš možnost různými kombinacemi dosáhnout výsledku jakej hledáš. Ale s těmato věcma se dostaneš tak ke 200 koním, když budeš dobrej 220.. pokud to chceš vyhnat ke třem stovkám. bejt tebou tak sháním hlavu už od nějakýho úpravce
jak už sem říkal, řešit suchou skříň když má ten motor pořád jen 90-95 kW a kdoví jestli, je nesmysl.
E28 525e