borec V12

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

borec V12

Příspěvek od BobbySD » 10. 10. 2013 09:44

cau kluci, nevite o nekom z okoli ostravy kdo ma nejake zkusenosti s motory m73?
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 11. 10. 2013 08:45

nikdo nic? :) nebo aspon tady z fora jestli nekdo nema nejake vetsi zkusenosti nez zadne? uz jsem z toho motoru trousku v prdeli :( popis problemu dodam
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 11. 10. 2013 09:21

kopie z 7er:

zdravim panove,
mam takovy problem se svoji V12kou, jak uz jsem popisoval v topicu o aute, stalo se mi nasledujici. Jeden den jsem vyjel smer domov a na dlouhe rovince jsem se jal demonstrovat mame silu V12ky. Dupl jsem po plyne, auto podradilo o dva kvalty, zatah do sedadel, na konci rychlost asi 220 na budikach, noha z plynu, vse ok. Pote jsem tyden jezdil naprosto bez problemu svym typickym vyletnim tempem kdy jsem snad nejel pres 100kmh po hlavnim tahu na ostravu, jinak klobouk. Presne o tyden pozdeji od popisovaneho projeti jsem jel vecer z Ostravy domu sam a chtel jsem se trosku projet a 7mu protahnout. Opet jsem slapl po plynu ale....nic... automat neochotne podradil a v tu chvili nasledovaly vibrace celym autem. Prevodovka na volic vubec nereagovala. Videl jsem tedy chybu v ni. Jel jsem tedy za jednim fajn panem v Ostrave aby se s tim projel. No mozna uz jste tohle cetli v topicu takze vysledek, prevodovka je naprosto ok ale auto proste nejede. Nasledovaly tedy ukony, ktere jsem mel v planu akorat jsem je urychlil, vymena oleje po 1000km + vsecky filtry, vycisteni rozdelovacu a palcu, kontrola kabelu ke svickam, kontrola svicek. Svicky se ukazaly jako "uplne na picu" dal jsem tam densa v dobre vire ze usetrim neco malo. Ovsem to se vymstilo a i kdyz to jelo na volnobeh bylo citit ze chod motoru neni uplne v cajku. Koupil jsem tedy bosche ktere tam maj byt. Chod motoru na volnobeh parada, zadne cukani klidne vsecko v poradku. Kdyz auto stoji motor jde za otackama bez problemu. Ovsem za jizdy kdy je auto v tahu opet temer zadny vykon a vibrace celym autem. Spooner se opet obetoval a na muj natlak se ke me stavil s jeho budika a diagnostikou. Vysledek... na motoru nic, zadna chyba. Behem te doby co jsem s tim jezdil kdy to uz nemelo vykon se nic jineho neprojevilo, motor nevydava ani nevyl zadny cizi zvuk, startuje uplne normalne, olej ktery jsem vypustil byl uplne cisty a na merce ho za tech 1000km neubylo. Auto nekouri.

otazka tedy na mistni specialisty V12, nesetkali jste se nekdo s necim podobnym? Mechanicky to asi nic nebude...

prevodovkou to urcite neni, spotreba sla nahoru cca o 2,5l a kdyz jedu kloboukem tak rozdil taky poznam... akorat na rovine ne tak razantne takze mi to nedoslo hned. do kopce uz to je citelnejsi.

Vytahl jsem cerpadlo, sitko bylo ciste, vyzkousel jsem ho mimo, tlaci jak krava. Zajimave, ze kdyz jsem odpojil vsecky lambdy, auto jelo porad stejne, kdyz nepocitam fakt ze to blbe palilo a trosku vic smrdelo z vyfuku. Zkousel jsem i odpojit vahy, jedine co se stalo bylo takove male skubnuti pri odpojeni, jinak taktez se chod absolutne nezmenil. Kdyz jsem to zkusil proslapnout tak porad to same, volnobeh ok (i se vsim odpojenym) ale kdyz to slo do otacek slo jasne citit ze to neni ono, neslo to plynule.
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

poly33
Příspěvky: 1235
Registrován: 06. 11. 2008 15:22
Bydliště: Brno,KPO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od poly33 » 11. 10. 2013 11:02

zajeď si na diagnostiku :)
TPM_power => www.tpmpower.cz
Diagnostika,úprava SW, stavba, úprava ŘJ
-dovoz/převoz aut B+E, možnost komunikace AJ/NJ +420 739 482 173,
e28 520i, 535i,- ex
e30 325i touring Malach....
Ex e39 530i touring LPG- Ex.
E30 327i touring
R1200gs 2x

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 11. 10. 2013 11:35

poly33 píše:zajeď si na diagnostiku :)
to v tomhle postu neni zmineno jsem si nevsim...na diagnostice jsem samozrejmne byl... nic tam neni. respektive nic co by melo vliv na motor. to ze mi nevyhriva ridicovo zrcatko a mam v hajzlu cidlo naklonu xenonu predpokladam nema vliv na chod motoru :lol:
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 11. 10. 2013 11:38

Mám zkušenosti jen z m70kou
Ta je choulostivá na váhy vzduchu,stejní tlak paliva v obou lištách a na správně zapojené podtlakové hadičky k regulátorům tlaku paliva.
Zapojené snímače šestých válců.
Převodovka řadí podle výkonu motoru :!:

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 11. 10. 2013 11:43

Stany píše:Mám zkušenosti jen z m70kou
Ta je choulostivá na váhy vzduchu,stejní tlak paliva v obou lištách a na správně zapojené podtlakové hadičky k regulátorům tlaku paliva.
Zapojené snímače šestých válců.
Převodovka řadí podle výkonu motoru :!:
jj jak rikam auto jelo normalne...melo vykon...a po tydnu jezdeni kloboukem se stalo tohle kdyz jsem to chtel protahnout. parkrat se mi stalo ze ta prevodovka nechtela podradit protoze to proste vykon nemelo ale pro jistotu jsem ji nechal zkontrolovat. prave proto ze to jelo si nemyslim ze by neco bylo nezapojene navic jsem to kontroloval milionkrat. na cerpadle je tlak dobry, na regulatorech jsem to nezkoumal zatim. na volnobeh to ale jede uplne normalne takze asi vahy budou ok (i za studena)
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

poly33
Příspěvky: 1235
Registrován: 06. 11. 2008 15:22
Bydliště: Brno,KPO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od poly33 » 11. 10. 2013 12:00

já bych to typl na tlak paliva pokud to de na volnoběh a při záběru ne , nemá to dost paliv a co si budem povídat m72 něco papne

- nevím jak je to s diag a tlakem paliv ale něco by se dalo vymyslet pokud to nebude přímo v hodnotách, vyřešit to budíkem a externě

- musel si něco přehlédnou na diag , neříkej mě ž eněmáš nic nikde :D
TPM_power => www.tpmpower.cz
Diagnostika,úprava SW, stavba, úprava ŘJ
-dovoz/převoz aut B+E, možnost komunikace AJ/NJ +420 739 482 173,
e28 520i, 535i,- ex
e30 325i touring Malach....
Ex e39 530i touring LPG- Ex.
E30 327i touring
R1200gs 2x

poly33
Příspěvky: 1235
Registrován: 06. 11. 2008 15:22
Bydliště: Brno,KPO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od poly33 » 11. 10. 2013 12:01

já bych to typl na tlak paliva pokud to de na volnoběh a při záběru ne , nemá to dost paliv a co si budem povídat m72 něco papne

- nevím jak je to s diag a tlakem paliv ale něco by se dalo vymyslet pokud to nebude přímo v hodnotách, vyřešit to budíkem a externě

- musel si něco přehlédnou na diag , neříkej mě ž eněmáš nic nikde :D

-čím si to četl?
TPM_power => www.tpmpower.cz
Diagnostika,úprava SW, stavba, úprava ŘJ
-dovoz/převoz aut B+E, možnost komunikace AJ/NJ +420 739 482 173,
e28 520i, 535i,- ex
e30 325i touring Malach....
Ex e39 530i touring LPG- Ex.
E30 327i touring
R1200gs 2x

Uživatelský avatar
alkaba
Příspěvky: 2329
Registrován: 11. 01. 2010 00:25
Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alkaba » 11. 10. 2013 12:30

Taky se priklanim k tomu ze tam jde malo bezinu...nebo treba pricpany vyfuk :)
BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i

Jednou tříca, pořád tříca...

Obrázek Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 11. 10. 2013 12:48

no chyb tam je milion to nepopiram :-D ale zrovna motor je cisty, a live data bohuzel k dispozici nebyly. to palivo zkontrolovat zitra urco muzu. kazdpadne cerpadlo jsem venku mel a to tlacilo jak krava. na listach nevim vyzkousim. vyfuk bude cajk... nejsou tam katy takze se tam nema co ucpat :lol: :lol: :lol: (polaci jsou kurvy no)
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 11. 10. 2013 13:13

na M52 uz je normalne ventilek, mozna je tady nekde na liste taky. takze tlakomerem na kola zjistis. pokud to jde vytocit na volnobeh, ale ne pod zatezi, tak se priklanim k ostatnim.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 11. 10. 2013 13:16

pragdejf píše:na M52 uz je normalne ventilek, mozna je tady nekde na liste taky. takze tlakomerem na kola zjistis. pokud to jde vytocit na volnobeh, ale ne pod zatezi, tak se priklanim k ostatnim.
to bylo ze zacatku chvili. ted to volnobeh drzi tak jak ma a klidne. ale po proslapnuti na volnobeh je prubeh vytaceni neklidny tak jako v zatezi.
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

poly33
Příspěvky: 1235
Registrován: 06. 11. 2008 15:22
Bydliště: Brno,KPO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od poly33 » 11. 10. 2013 14:07

zažil sem to, natáhli jsme si ten budík až do kabiny a zjistili že při každé zátěži tren tlak klesnul a dělalo to čerpadlo jak se auto rozthejbalo normálně to přestalo tlačit a bylo to horší a horší :)

- nové čerpadlo a byl klid,

Jestli si neměl live data hádám že si to dělal bmw scansoft 1.4

- ten snad kromě motoru ej dobrý ale motor vypisuje pičoviny a live data neumí.

používám momentálně GT1 a to už je celkem diagnostika na tahle starý plečky a zatím sem se nesetkal s problémem
TPM_power => www.tpmpower.cz
Diagnostika,úprava SW, stavba, úprava ŘJ
-dovoz/převoz aut B+E, možnost komunikace AJ/NJ +420 739 482 173,
e28 520i, 535i,- ex
e30 325i touring Malach....
Ex e39 530i touring LPG- Ex.
E30 327i touring
R1200gs 2x

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 11. 10. 2013 14:29

jojo bmwscan to byl :) GT1 je super u me je problem v tom ze mam v hajzlu i budiky :lol: respektive nejakou jednotku v nich, nevim jestli to je jednotka check controlu nebo proste nejaka centralni ale s mojima budikama se s diagnostikou do auta nedostanes. napichl mi to kamos co ma stejne auto a pujcil mi budiky. ma jeste jedny ale nekomu je pujcil. az je budu mit k dispozici tak bych asi zase obetoval vylet :) protoze me neskutecne sere ze z toho bmwscanu si nevyjedu protokol takze po tydnu si pamatuju hovno co tam vsekco bylo
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

poly33
Příspěvky: 1235
Registrován: 06. 11. 2008 15:22
Bydliště: Brno,KPO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od poly33 » 11. 10. 2013 15:05

nemušíš si dělat výlej udělám si služebku k tobě :)
TPM_power => www.tpmpower.cz
Diagnostika,úprava SW, stavba, úprava ŘJ
-dovoz/převoz aut B+E, možnost komunikace AJ/NJ +420 739 482 173,
e28 520i, 535i,- ex
e30 325i touring Malach....
Ex e39 530i touring LPG- Ex.
E30 327i touring
R1200gs 2x

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 12. 10. 2013 14:14

budu rad 8) jinak problem vyresen... palivem to opravdu bylo :lol: vzhledem k tomu ze jsem nemel po ruce nic cim bych ten tlak zmeril na liste tak jsem to udelal klasicky, kdy jsem klestema "ucpal" zpatecku z regulatoru... zaaretoval jsem to a sel projet...no... nejelo to :lol: ujel jsem asi 500 metru a neskutecne me to auto timhle nasralo tak jsem se otocil a jel zpatky ale srat nasrat jsem drzel pedal na podlaze.... no a ejhle... po nejake dobe asi jak to chytlo vtlak tak to z niceho nic zabralo a uz to jede normalne :lol: pravdepodobna pricina byl "zaseknuty" regulator tlaku....
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

Odpovědět