Zástavba do e30 m60b40 vs s50b30
Zástavba do e30 m60b40 vs s50b30
Zdravim, jen tak by mě zajímalo jakej máte názor co je vlastně lepší do třicítky? Je lepší tam dát m60b40 a nebo s50b30? Když pomineme cenu obou motorů, co vám přijde lepší na okresky, driftování a celkově svezení se někde po kopcích atd.
Re: Zástavba do e30 m60b40 vs s50b30
M60 - cena, 6kvalt, váha (vyváženost) a krouťákwartzz píše:Zdravim, jen tak by mě zajímalo jakej máte názor co je vlastně lepší do třicítky? Je lepší tam dát m60b40 a nebo s50b30? Když pomineme cenu obou motorů, co vám přijde lepší na okresky, driftování a celkově svezení se někde po kopcích atd.
S50 - jednodušší swap a hlavně zvuk

Re: Zástavba do e30 m60b40 vs s50b30
Tak tyhle věci jsou mě známý, i když tem zvuk je hodně subjektivní. Spíš mě zajímá co líp pojede třeba v Břežanskym udolí atd. U s50 je určitě lepší to, že to půjde nějak okecat v Policajtů, protože to aspoň je 6ti válec, což u v8 podle mě zas tak snadný nebude. (myslim při případný kontrole).Pů píše:M60 - cena, 6kvalt, váha (vyváženost) a krouťákwartzz píše:Zdravim, jen tak by mě zajímalo jakej máte názor co je vlastně lepší do třicítky? Je lepší tam dát m60b40 a nebo s50b30? Když pomineme cenu obou motorů, co vám přijde lepší na okresky, driftování a celkově svezení se někde po kopcích atd.
S50 - jednodušší swap a hlavně zvuk
Re: Zástavba do e30 m60b40 vs s50b30
Všechno pojede dobře... je to o řidiči a né o motoru.wartzz píše:Tak tyhle věci jsou mě známý, i když tem zvuk je hodně subjektivní. Spíš mě zajímá co líp pojede třeba v Břežanskym udolí atd. U s50 je určitě lepší to, že to půjde nějak okecat v Policajtů, protože to aspoň je 6ti válec, což u v8 podle mě zas tak snadný nebude. (myslim při případný kontrole).Pů píše:M60 - cena, 6kvalt, váha (vyváženost) a krouťákwartzz píše:Zdravim, jen tak by mě zajímalo jakej máte názor co je vlastně lepší do třicítky? Je lepší tam dát m60b40 a nebo s50b30? Když pomineme cenu obou motorů, co vám přijde lepší na okresky, driftování a celkově svezení se někde po kopcích atd.
S50 - jednodušší swap a hlavně zvuk
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Každé ma své pro a proti... co se týče výkonu je to asi jedno, pojede to plus minus stejně. Ale váhové na předků pujdes vždycky nahoru... já bych bral tocivou r6 než kroutak v8 ale asi bych si nevybral ani jedno. Těžko říct...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Právě, že jsou teďka v čr na prodej obě varianty, a já bych nejspíš do jedný šel a tak nějak nevim do čeho jít spíšMattyX píše:Každé ma své pro a proti... co se týče výkonu je to asi jedno, pojede to plus minus stejně. Ale váhové na předků pujdes vždycky nahoru... já bych bral tocivou r6 než kroutak v8 ale asi bych si nevybral ani jedno. Těžko říct...


No právě i díky týhle skutečnosti přemejšlim nad s50, přeci jenom 6ti vál za 6tivál ukecáš spíš, než v8, navíc 99% policajtů uvidíš r6 a r6 a dál to řešit nebudou.Stany píše:Tak nato zapomeňwartzz píše:Láká mě v8, ale případná policejní kontrola, nejspíš skončí odebráním techničákuTak lehce z toho nevyvázneš
![]()
Záleží na jakého blba narazíšLítá v tom zabavení auta pro expertízu,veřejné ohrožení,cca 50 000,- pokuta
Pokud nasereš nesprávných policajta neukecáš ani iso za m40 

TPM_power => www.tpmpower.cz
Diagnostika,úprava SW, stavba, úprava ŘJ
-dovoz/převoz aut B+E, možnost komunikace AJ/NJ +420 739 482 173,
e28 520i, 535i,- ex
e30 325i touring Malach....
Ex e39 530i touring LPG- Ex.
E30 327i touring
R1200gs 2x
Diagnostika,úprava SW, stavba, úprava ŘJ
-dovoz/převoz aut B+E, možnost komunikace AJ/NJ +420 739 482 173,
e28 520i, 535i,- ex
e30 325i touring Malach....
Ex e39 530i touring LPG- Ex.
E30 327i touring
R1200gs 2x