SMazat
to jako fakt 0,7l/100 km
to dáš víc za olej jak za benzín a plyn 


TPM_power => www.tpmpower.cz
Diagnostika,úprava SW, stavba, úprava ŘJ
-dovoz/převoz aut B+E, možnost komunikace AJ/NJ +420 739 482 173,
e28 520i, 535i,- ex
e30 325i touring Malach....
Ex e39 530i touring LPG- Ex.
E30 327i touring
R1200gs 2x
Diagnostika,úprava SW, stavba, úprava ŘJ
-dovoz/převoz aut B+E, možnost komunikace AJ/NJ +420 739 482 173,
e28 520i, 535i,- ex
e30 325i touring Malach....
Ex e39 530i touring LPG- Ex.
E30 327i touring
R1200gs 2x
i tak 

TPM_power => www.tpmpower.cz
Diagnostika,úprava SW, stavba, úprava ŘJ
-dovoz/převoz aut B+E, možnost komunikace AJ/NJ +420 739 482 173,
e28 520i, 535i,- ex
e30 325i touring Malach....
Ex e39 530i touring LPG- Ex.
E30 327i touring
R1200gs 2x
Diagnostika,úprava SW, stavba, úprava ŘJ
-dovoz/převoz aut B+E, možnost komunikace AJ/NJ +420 739 482 173,
e28 520i, 535i,- ex
e30 325i touring Malach....
Ex e39 530i touring LPG- Ex.
E30 327i touring
R1200gs 2x

Jinak ložiska, všechny kotouče, destičky a pakny ručky už mám nové k autu a v případě že se někdo rozhodne ke koupi bych to za nějakej rozumnej obolus nechal k tomu ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Poslední příležitost ...
Jinak zadní ložiska jsou cajk, ale je vůle v poloose. Až koupim nový, tak už si to auto nechám, dokud se nerozsype
Jinak zadní ložiska jsou cajk, ale je vůle v poloose. Až koupim nový, tak už si to auto nechám, dokud se nerozsype
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Po 196? Tak nějak ... To je jedno. Já to auto e skrztu duše prodat nechci ... Vždyť jsem do něj celkově nasypal tak ... Ja nevim čtyř, pětinásobek peněz za které jsem ho koupil ... Mohl jsem za ty peníze mít novou Fabii HTP, která by už ale po mejch kilometrech byla zralá na druhou GO motoru ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
hele at udelas cokoli, oboji bude spatne, prodas, bude te to za chvili srat a budes toho litovat, nechas si to bude te to srat pokazdy, kdyz najdes dalsi a dalsi vec ktera proste po letech umrela-viz ted ta poloosa, ale tak i tak budes tvrdit, ze ta druha moznost by byla lepsi, ale z dlouhodobyho hlediska, si to nech, uz to mas pomerne zmaknuta a furt to opravujes za "dekuju", to takhle lacino novy auto neopravis, sice se nebude tolik sypat, ale zas tech par veci bude stat raketu, jinak za kolik jezdis plynu_?ja ted s vicebodem jsem na necelych 2kc/km v kabru ato jezdim kazdej den 50 km prace a pak blbnuti-nesetrim ho
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 

Jezdim aktualne za 12,5 litru plynu, pres lete se mi to hned prepina na plyn, takze spotreba benzinu je temer nemeritelna, rekneme do 0,5 litru. O sekvenci jsem premejslel, ale to bych musel napred nalejt nejakou kacku do motoru a na to ted nemam koruny ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA