predstih na m 20
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
predstih na m 20
resim moznost regulace predstihu na 20 b 25, seriovej rozdelovac sme hodili do kytek a namontovali rozdelovac z 323 k jetronik do bloku motoru, a ted k jadru pudla, otacim rozdelovacem dokola jak vsteklej a predstih se nemeni, nebo aspon to nema zadnej vliv na chod motoru, jak to? nema nekdo nejaky vysvetleni?, resp radu jak docilit moznosti regulace predstihu? potrebujem s tim hejbat kuli namontovani turba a potrebujem "doladit" bohatost a chod motoru jinak jedem na seriovou jednotku
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 

- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
A co kdyby jsi udělal otvory na remenici na klice excentrické a pak s ni mohl pootocit tam kam potrebujes ? Možná bych našel i foto někde...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Máš ještě jiné možnosti než nastínil DC, a to:
- "na prasáka" posunout čidlo na prsou motoru oproti impulsnímu kolu
- vyrobit si dvoudílné impulsní kolo, věnec se zuby bude stavitelný
- sehnat kabel a software na vyčtení dat z DME, sehnat software na editaci mapy předstihu (např. TunerPro, freeware), upravené mapy nahrát zpět do jednotky
Osobně se kloním k poslední variantě, není to tak složité jak to na první pohled vypadá a je to elegantní a čisté řešení.
edit: MattyX mě předběhl s odpovědí, než jsem to dopsal
- "na prasáka" posunout čidlo na prsou motoru oproti impulsnímu kolu
- vyrobit si dvoudílné impulsní kolo, věnec se zuby bude stavitelný
- sehnat kabel a software na vyčtení dat z DME, sehnat software na editaci mapy předstihu (např. TunerPro, freeware), upravené mapy nahrát zpět do jednotky
Osobně se kloním k poslední variantě, není to tak složité jak to na první pohled vypadá a je to elegantní a čisté řešení.
edit: MattyX mě předběhl s odpovědí, než jsem to dopsal

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
to jue vechno hezky kluci, ale big je za tejden a to se asni nestihne nic z tehle variant doresit, dneska sme tomu venovali trosku casu zase a ted uz je to aspon normalne provozovatelny, tak snad postoupime dal a na bigu se uvidi jestli to da a nebo ne, prinejhorsim nas jede tdost na to abysme to nekam odtlacili, dotahli a pod
proste to vidim na zimu sehnat laditelnou jednotku a hrat si.....

clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 

- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Pokud jde o foukaný motor, jediné rozumné řešení je editace mapy předstihu v jednotce nebo alternativní jednotka (Megasquirt, ...) a opět editace.
Všechny ostatní mechanické metody posunou základní předstih, tedy předstih v celém rozsahu, kdežto při přeplňování potřebuješ v podstatě zachovat předstih v nízkém zatížení (a záporném tlaku v sání, když to nefouká) a změnit předstih ve středním a zejména vysokém zatížení (a kladném tlaku v sání, když to fouká).
Mezistupeň je piggy-back řešení, ale to nakonec zavrhneš a budou to jen zbytečně utracené peníze a ztráta času
Všechny ostatní mechanické metody posunou základní předstih, tedy předstih v celém rozsahu, kdežto při přeplňování potřebuješ v podstatě zachovat předstih v nízkém zatížení (a záporném tlaku v sání, když to nefouká) a změnit předstih ve středním a zejména vysokém zatížení (a kladném tlaku v sání, když to fouká).
Mezistupeň je piggy-back řešení, ale to nakonec zavrhneš a budou to jen zbytečně utracené peníze a ztráta času

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition