324 TD - nestartuje za studena

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 31. 12. 2012 01:14

Dle mého určitě ne. Tuto kontrolku mají pouze motory s DDE. U mechaniky nemá absolutně žádný význam a hlavně ani nemá v podstatě co signalizovat :wink:
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Chuck47
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 2076
Registrován: 13. 05. 2007 20:52
Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj

Příspěvek od Chuck47 » 31. 12. 2012 01:19

díky moc :) a nevis ta kontrolka se zelenou sipkou je napojena na co? ze bych to nejak dal do kupy
Obrázek
Mazda Miata 1.8 Moss MP45

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 31. 12. 2012 01:42

Dle mého názoru je prorojena z řj jednotky žhavení. Je to taková ta krabička u třícy tuším na levém podběhu (vím že e28 ji má přicvaklou k pojistkovnici) a poznáš ji podle toho, že do ní jde plusák přímo z baterky. Po oddeklování je tam i vidět myslím 70A pojistka. Tak tam bych hledal chybu :wink:
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Chuck47
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 2076
Registrován: 13. 05. 2007 20:52
Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj

Příspěvek od Chuck47 » 31. 12. 2012 09:45

jo máš pravdu, je na levém podběhu včera jsem ji zkoumal. český všeuměl tam místo oné pojistky umístil kus měděného drátu
Obrázek
Mazda Miata 1.8 Moss MP45

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 31. 12. 2012 10:56

No co, já jsem jednou takto startoval přes dvacetikorunu když mi tato pojistka v zimě v Praze bouchla a já jsem neměl náhradní :)
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Chuck47
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 2076
Registrován: 13. 05. 2007 20:52
Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj

Příspěvek od Chuck47 » 01. 01. 2013 13:23

tak jasný, v nouzi to snese vše... onu krabičku jsem prozkoumal a nic neobjevil, kašlu na to, žhaví to startuje to tak co... až bude teplo tak spíš sundám celou palubku a prozkoumám komplet elektroinstalaci, naštěstí v 324d jí tolik není :P
Obrázek
Mazda Miata 1.8 Moss MP45

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 19. 01. 2013 23:26

jeste k tomu rele, ktery to je presne? jsou pod oknem dve vedle sebe, a ja nemam ani jedno z nich cerveny, jen bezovy a zluty a jkazdy ma zespoda jinej pocet pinu, cerveny sem si sehnal a nevim misto ktery ho zkusit namontovat, auto mi prestalo jet, dneska sem vymenil palivo za naftu, procistil system, vymenil cerpadlo a stejne nechyta, na stop ventil ma jit klickovy napeti predpokladam.....jde plus-je otevrenej a pousti naftu ke vstrikum, nejde ani roztahnout, srac jeden, natahano dneska asi 20 km, na zhavice proud jde, ale ani naznak ze by chtel chytit, mam pruhlednej filtr a nafta do cerpadla nasala, ale i po roztahovani je vejfuk studenej, tudiz predpokladam, ze to nic nespaluje :roll:
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
MazuPm
Příspěvky: 301
Registrován: 01. 08. 2008 22:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od MazuPm » 19. 01. 2013 23:55

Já mám "červené" relé vlevo od pohledu z kabiny.
Jinak můj problém stále nevyřešen, nafta jde, napětí na stopventil vždycky taky, relátku jsem vyčstil kontakty a spíná krásně. ale jak žhavím, tak žhavím, žhavičky jsou na kontaktech nadotek studené. Takže je vyměním a uvidíme :)

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 21. 01. 2013 22:15

takze u me po dnesku zjisteni-zhavice ok, dva KO,aleto nema vliv ze to ani neskrtne, na cistic bezi,cerpadlo naftu nasaje,ale nic z nej nestrika na koncovkach u trubek vzadu sucho, stop ventil fiunkcni, kdyz ho vyndam, je pod nim i nafta, cerpadlo si naftu samo nasaje,ale nikam dalneposila, na diagnostice pri cteni bloku hodnot otacky ukazujou, teplota taky ukazuje a napeti na potenciometr pridavece se taky meni od 0,2-5Vtakze to nejspis vidim na dalsi vadny cerpadlo-mechanicky,zitra se rozeberou a uvidime....
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 21. 01. 2013 22:56

:o tak to čumím. S tak vymletou hlavicí, která by nedokázala natlačit naftu ke vstřikům jsem se ještě nesetkal... Dej pak report co a jak, ok? :wink:
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 26. 02. 2013 21:48

takze muj problem byl, ze lamely byli prilepeny v hlave a proste neudelali dostatecnej tlak, rizebrako se to, rozhejbalo a gut, ale po dvou dnech zacalo auto mirne poskubavat, ted uz skube jak svine, chyta krasne jak teply, tak studeny, ale je citit, ze pri konstantnim pridani plynu nejde ciste, na volnobech to je pomerne v pohode, problem cislo dve kdyz ho vytocim na volnobeh-ne v zatezi, jde az k 5500 ot, ale jak to je v zatezi, tak pri 3000 to normalne chcipne-asi padne do nouzaku a proste nejede, musim vypnout klicek, a nastartovat a chytne hned, takze predpokladam, ze nedostatkem paliva to neni, proste chyti na prevaleni, ale musi se proste vypnout klicek, jinak kdyz to chipne a necham zaply klice a zarazenej kvalt, tak ukazuje zroutomer, otacky, ae proste motor nebezi, nestaci ani jen zapnout a vypnout klic, musim proste vyradit, aby padly otacky cerpadla na nulu a pak teprve sartovat, tohle se postupne zhorsuje vic a vic, zacinam bejt bezradnej co vymenit-opravit, kdyz to chcipne, zadna kontrolka nesviti
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 26. 02. 2013 21:59

Tak to netuším, ale podle popisu tam toho bude asi celkově víc. Můj tip vyloženě od boku - zkusil bych vyměnit el. hlavici za jinaou zaručeně funkční.

jinak jaké lamely máš na mysli? Na distribučním čerpadle na tom excentru, jo?
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 27. 02. 2013 22:00

takovy lamely jak v servocerpadle, odstredivou silou tlaci oakivim proste "plisky" v drazce co se vysouvaj a tim tlacej :wink: nevim, uz, nemate nekdo nekoho znamyho kdo ma stolici na tyhle stary cewrpadla , ze bych to k nemu hodil? nechci vyhodit bura nekomu za sadu gumicek a pak mi rekne ze je jeste neco v hajzlu, jinak obal je peknej, neposkrabanej......
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 14. 07. 2013 18:05

tak mame dalsi problem, mam 324 td a dbneska mi zacalo ject nejak podezrele hezky, kdyz sem mu nalozil, litali za mnou brikety jak na ciplym tdicku a jelo to jak splaseny, po zastaveni na nakup se to zhorsilo tim, ze auto se zacalo chovat jak auticko na baterky, pri sebemensim pridani plynu vystrelilo jak splaseny, az se s tim nedalo ject normalne plynule, po dalsi natankovani na pumpe a odstaveni je to ted ve stadiu, ze nastartuju, auto si samo vyleti do otascek, chvili je drzi pred omezovacem, huli to cernej jak svine a pak pomalu spadnou az tak, ze to chcipne, na pridani plynu to uz nereaguje vubec, zkousel sem odpojit cidlo teploty na hlave-zadna zmena a plyn pedal-mam elektronickej, taky bezezmen, i bez plynu to vyleti do otacekma el cerpadlo a ted natankovanou naftu, jinak jezdim na olej, ale ted neni, tak mam druhou nadrz nafty
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 14. 07. 2013 20:56

Viděl bych to na problém v el.hlavici
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 14. 07. 2013 21:14

asi ju, zkusim zitra pro jistotu vymenit palivo a procistit celej paliv system a pak to mrdam a odtahnu do bosch servisu, at se na to podivaj, ale jelo to krasne, holt pred smrti jede vzdycky nejlip no :lol:
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 14. 07. 2013 21:51

jn, dávalo víc nafty než by mělo, to pak jede každý diesel moc pěkně :)
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 23. 07. 2013 21:24

Míšánek píše:jn, dávalo víc nafty než by mělo, to pak jede každý diesel moc pěkně :)
tak tim to bohuzel nebylo, auto je uz tejden v boschservisu a nevi si s tim rady, cerpadlo vymontovany, procisteny, pretesneny, serizeny na stolici a stale se to chova stejne, nastartuje, vyleti za omezovac a samo chcipne, na plyn nereaguje, cerpadlo na stolici je bez zavad a serizenay jak ma, vymeneny jednotky a i odpojenej el plyn a dela to furt stejne, netusite nekdo co s tim? zitra mechanik z bosche jede na dovolenou a ja to tam nechci jen tak nechat loezet dalsi tejden a jezdit ochavkou od matky, ktera je uz taky mimochodem vytocena :roll: druhy bawo taqky v servisu, na instalaci lpg, prace na dva dny, uz tam e druhej tejden, to je v prdeli, pak si nekam dej udelat auto :roll: a jeste ke znamymu :twisted:
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 26. 07. 2013 21:47

podle me ti na stolici seridi jen mechanickou cast, ale s el. hlavou neudelaji nic...alespon tak jsem to mel ja v boschi v holesovicich
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 26. 07. 2013 22:32

po ddestei dnech hotovo, mechanicky bylo cerpadlo v pohode, necmene se pretesnilo a seridilo na stolici, pak se namontovalo, a to samy, nakonec se prehazovali el casti v cerpadle a ze dvou se postavilo jedno a zatim to jezdi, udelal se predvstrik na "hodinky" a auto krasne startuje, jak teply, tak studeny, je neskutecne tichy, ale bohuzel tayk neskutecne liny a zere-tak kolem 12, coz je i na me moc, takze dneska sem si hejbal s cerpadlem "naucho", chyta furt krasne, a ejde uz docela slusne a spotreba spadla pod 10, coz se uz taky da, uvidime az najedu neco vic a v normalnim provoze, dneska sem jezdil jen samy couracky a furt jen "testoval", takze udaje spotreby jsou jen okometricky a subjektivni,uvidime co bude dal, v boschi jsem vyplaznul krasnych 3800 za repas cerpadla, vymenu rozvodu a pretesneni a vicemen jsem spokojen :lol: uvidime na jak dlouho
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Odpovědět