termopáska na výf. svody

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Uživatelský avatar
Jerrykx
člen E30.cz
Příspěvky: 862
Registrován: 14. 08. 2008 13:57
Bydliště: Klatovy

termopáska na výf. svody

Příspěvek od Jerrykx » 23. 04. 2013 09:53

Ahoj,
chtěl bych se poradit ohledně termopásky. Budu nandavat nerezové svody a chtěl bych je obmotat, četl jsem několik témat/názorů a každý říkal něco jiného....jeden chválil, že se motor lépe vyplachuje a není takové teplo pod kapotou, druhý zatracuje kvůli zadržování tepla v hlavě, přehřívání gufer...

Takže...má s tím nikdo osobní zkušenost? vyplatí se to? jakou, nejlépe kde temopásku pořídit?

Nikde sem četl, že se termopáska se před omotáváním namočí, aby po vypálení se lépe zatáhla, nikde prodávají i spreje pro "zalití" pórů v pásce....


děkuji za odpovědi :wink:

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 23. 04. 2013 14:33

no ja ji na svoje nedaval prave z obav prehrivani hlavy. uz tak se ten motor zahriva jak krava a timhle bych mu asi nepomohl. jestli to tak ale opravdu je a teplo se tam zadrzuje podlozene nemam :) u serioveho motoru to asi tak strasne nebude.
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 23. 04. 2013 19:19

no tepelne by to nejak dramaticky byt asi namahane byt nemelo kdyz je to chlazene vodou neustale... (ačkoliv tak nějak jsem donedávna žil s podobným pocitem :oops: ) spíše kolikrát tady ty levný svody nejsou z materiálu kterýmu by se to asi líbilo, sam jsem to neudělal... mám jen holé plechy, ale teda pod kapotou dělají solidní to je fakt,
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

olee
Příspěvky: 82
Registrován: 24. 04. 2010 10:14
Bydliště: jizni morava

Příspěvek od olee » 07. 05. 2013 14:37

motal jsem nerez svody m52,pocitive je teplo pod kapotou vyrazne nizsi,je mozne se dotknout svodu,a nepopalit se,coz hovori samo za sebe :wink:
bral jsem na speedpro pasku a sprej...
jaky vliv to ma na gufera atd, to ukaze cas,ale zda se mi to jako hloupost.kdyz tak me nekdo opravte
najeto 3tis,po omotani a vse ok.tot ma zkusenost :wink:

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 07. 05. 2013 14:52

olee píše:motal jsem nerez svody m52,pocitive je teplo pod kapotou vyrazne nizsi,je mozne se dotknout svodu,a nepopalit se,coz hovori samo za sebe :wink:
bral jsem na speedpro pasku a sprej...
jaky vliv to ma na gufera atd, to ukaze cas,ale zda se mi to jako hloupost.kdyz tak me nekdo opravte
najeto 3tis,po omotani a vse ok.tot ma zkusenost :wink:
tak ono to neni zalezitost par km :) a neni to tak ze omotas svody a druhy den ti praskne hlava :lol: jen to proste asi dostava vic zabrat a driv se to prihlasi o opravu
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

Uživatelský avatar
člen E30.cz
Příspěvky: 4253
Registrován: 15. 04. 2008 15:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od » 07. 05. 2013 14:54

BobbySD píše:
olee píše:motal jsem nerez svody m52,pocitive je teplo pod kapotou vyrazne nizsi,je mozne se dotknout svodu,a nepopalit se,coz hovori samo za sebe :wink:
bral jsem na speedpro pasku a sprej...
jaky vliv to ma na gufera atd, to ukaze cas,ale zda se mi to jako hloupost.kdyz tak me nekdo opravte
najeto 3tis,po omotani a vse ok.tot ma zkusenost :wink:
tak ono to neni zalezitost par km :) a neni to tak ze omotas svody a druhy den ti praskne hlava :lol: jen to proste asi dostava vic zabrat a driv se to prihlasi o opravu
slysel jsem ze nerez se motat nema protoze pak praskaj svary

ocel se motat muze, ale muze se prehrivat hlavicka

ja nemotal protoze jsou svody moc motany

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 07. 05. 2013 15:00

Pů píše: ja nemotal protoze jsou svody moc motany
:lol: :lol: :lol: :lol: motač motačenko
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

olee
Příspěvky: 82
Registrován: 24. 04. 2010 10:14
Bydliště: jizni morava

Příspěvek od olee » 07. 05. 2013 15:52

omotavka mi snizila teplo pod kapotou a o to mi slo :wink:
jestli to ma negativni vliv na veci okolo,pochybuju.jsem tak nejak cerpal i na TF foru tady odkaz http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... 2&start=30
treba to pomuze :wink:

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 07. 05. 2013 16:52

uz ten nazev "tjunink-forum" by me odradil od cerpani informaci ale budiz :lol: imho si ale myslim ze i kdyby pod kapotou bylo 50°C tak to porad neni teplota pri ktere ten motor pracuje takze snizeni zivotnosti nebo opotrebeni materialu nebo cehokoliv pri tehle teplote okoli je podle me blbost. vliv to ma tak mozna na nasavany vzduch ale tak imho neni problem si vytahnout sani do masky nebo nekam...a stejne to tak ma kazde auto :)
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 07. 05. 2013 19:05

jedna taková vsuvka ... na 325i challange mě to zrovna zajímalo tak sem bral inspirace a nikdo je neměl omotaný :) a to kolikrát byli hadice teda :lol:
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Jerrykx
člen E30.cz
Příspěvky: 862
Registrován: 14. 08. 2008 13:57
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od Jerrykx » 20. 06. 2013 06:54

tak sem se na termopásku nakonec vyprdl :)

zde pár fotek pro zajímamovst:
svody Schmiedmann :wink:
http://img5.rajce.idnes.cz/d0501/3/3454 ... .jpg?ver=2

http://img5.rajce.idnes.cz/d0501/3/3454 ... .jpg?ver=2

http://img5.rajce.idnes.cz/d0501/3/3454 ... .jpg?ver=2

http://img5.rajce.idnes.cz/d0501/3/3454 ... .jpg?ver=2

http://img5.rajce.idnes.cz/d0501/3/3454 ... .jpg?ver=2

btw: jak mam k*rva udělat, aby se mi fotky rovnou zobrazily na stránce a né jen odkazy... - nějak nefunguje :oops:

Uživatelský avatar
Jirkoj
člen E30.cz
Příspěvky: 2029
Registrován: 12. 02. 2010 08:29
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirkoj » 20. 06. 2013 07:23

Jerrykx píše:tak sem se na termopásku nakonec vyprdl :)

zde pár fotek pro zajímamovst:
svody Schmiedmann :wink:
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

btw: jak mam k*rva udělat, aby se mi fotky rovnou zobrazily na stránce a né jen odkazy... - nějak nefunguje :oops:
Smaz to za otaznikem na konci odkazu.
Autodiagnostika, převozy na platě, opravy - Kolín, Kutná Hora, Poděbrady, Nymburk a okolí - Tel.:+420 703 494 595

Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz

Uživatelský avatar
Jerrykx
člen E30.cz
Příspěvky: 862
Registrován: 14. 08. 2008 13:57
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od Jerrykx » 20. 06. 2013 07:30

8) díky

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 20. 06. 2013 08:14

pásku na svodech mám, ale že by se nějak rapidně snížilo teplo pod kapotou nepozoruju... páska se nahřeje a stejně předává teplo do okolí
Obrázek

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 20. 06. 2013 10:20

predava, ale kolik. na pokus co ted navrhnu nastesti nikdo koule nema, ale kdyz se chytnes ty rozpúaleny pasky, tak to bude 1-2 stupoen popalenin. kdyz se chytnes natvrdo svodu, tak pocitej se tretim...

jasny, ze je paska horka, ale jeji tepelnej odpor je radove vyssi, nez odpor samotny trunky. je dobre mit na pameti, ze to teplo se nekde dal musi projevit, takze nezapomen nahazet na vyfuk vsechny tepelny stity, aby se ti z toho nestala pochodeň...
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Uživatelský avatar
Jerrykx
člen E30.cz
Příspěvky: 862
Registrován: 14. 08. 2008 13:57
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od Jerrykx » 20. 06. 2013 10:49

pragdejf píše:predava, ale kolik. na pokus co ted navrhnu nastesti nikdo koule nema, ale kdyz se chytnes ty rozpúaleny pasky, tak to bude 1-2 stupoen popalenin. kdyz se chytnes natvrdo svodu, tak pocitej se tretim...

jasny, ze je paska horka, ale jeji tepelnej odpor je radove vyssi, nez odpor samotny trunky. je dobre mit na pameti, ze to teplo se nekde dal musi projevit, takze nezapomen nahazet na vyfuk vsechny tepelny stity, aby se ti z toho nestala pochodeň...
já sahal na oboje, bez pásky samozřejmě omylem...elegantní puchýř, s páskou sem na to chvilku ten prst udržel a pohoda

Uživatelský avatar
Cubrd
Příspěvky: 706
Registrován: 13. 07. 2008 13:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Cubrd » 20. 06. 2013 11:28

Já na V8 v tříce taky měl pásky, sice to topilo jak vzteklý ale hadice od serva a kabely ke startéry se nepekly takže to asi funguje, jinak sem měl asi 20 čísel svodů zakrytovaných at je tam mezera, údajně se pak nebudou tolik přehřívat hlavy neš aby to bylo namotaný až k nim. Je to pravda?

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 20. 06. 2013 14:39

Já mám na V8 omotané svody celé až pod auto a teploní rozdíl je sakra znát. Měl jsem provizorně přidělanou přírubu na vduchovým filtrboxu pomocí lepidla z tavné pistole (takové ty průhledné tyčinky) a dokud nebyly omotaný svody, tak se to vždycky utrhlo, po tom, co jsem omotal svody, tak to drželo, i když bylo venku přes 30°. Přehřívání hlavy bych se nebál, ta omotaná není, takže se chladí pořád stejně. Třeba s tím ještě nějaký km najedu, tak budu moct za čas poreferovat, jestli byl nějakej problém. Samozřejmě tomu, že by to přidalo třeba 10PS je nesmysl věřit. :lol:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Cubrd
Příspěvky: 706
Registrován: 13. 07. 2008 13:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Cubrd » 20. 06. 2013 16:24

Jo tak s nárůstem výkonu sem nepočítal, pro mě je důležiný abych neupekl mot. prostor a hlavně ti trochu chránim od tepla i převodovku. Ale i tak na tom motoru se dá dělat normálně až po cca 4 hodinách, to už udržím šroubky v ruce :lol:

Uživatelský avatar
Jirkoj
člen E30.cz
Příspěvky: 2029
Registrován: 12. 02. 2010 08:29
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirkoj » 20. 06. 2013 17:22

Když to tu tak čtu, chtěl jsem termopáskou nahradit originální odstínění výfuku, ale asi radši nechat, co?
Autodiagnostika, převozy na platě, opravy - Kolín, Kutná Hora, Poděbrady, Nymburk a okolí - Tel.:+420 703 494 595

Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz

Odpovědět