Jakým momentem se dotahují šrouby v hlavě??

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 17. 06. 2013 15:14

Míšánek píše:ok, to jsem tak nějak pochopil taky, nicméně může mi někdo objasnit z jakého důvodu konkrétně? A štefty by se měly měnit také pokaždé při shazování hlavy?
myslíš proč je šteft lepší? protože šroubem utahuješ pouze na jedne straně a druhý konec kde je hlava na klíč vlastně kroutíš. kdežto šteft se utahne v bloku a na druhe straně točíš matkou takže samotne kroucení šteftu není. podívej se jak ten šroub hlavy dlouhý a kolik z něj je závit
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 18. 06. 2013 04:28

Jo takhle! Díky :wink: Tak nějak jsem si myslel, že tohle bude hrát roli, nicméně jistý jsem si nebyl
No smoke, no fun...
Obrázek

Odpovědět