Teď k opravám:
Hned po dovozu tj 11/2012 bylo vyměněno podprahovy čerpadlo, palivovy čerpadlo, olej+filtr a všechny filtry na autě včetně pylových a vzducháče, stahovačka u řidiče, nástřik dutin a podvozku, vyměněn termostat Original BMW a hardyspojky taky origo BMW(253tkm)
2/2013: vyměněny špatny vstřiky za repasovany, silentblok motoru
3/2013:přední kotouče zimmermann + desky ATE
4/2013: Vyměněno zadní čidlo ABS,vyměněny silentbloky motoru a převodovky (ten novej praskl tak se reklamoval a měnil se podruhe zaroven s tema na prevodovce), výměna regulace tlaku turba, podtlakovyho ventilu na turbu+ všech hadic kolem turba, vyměněny spodni ramena, spojovačky, přední silentbloky horních ramen, stabilizátory a udělaná geometrie-264tkm
V autě je nainplantovám zesilovač pioneer a basák ground zero, hraje to slušně
K autu mám letní ALU BBS 18 , vepředu 8,5Jx18s pneu 245/40 a zadní 10Jx18 s pneu 265/35 všechno continental contisportcontact, zadní pneu mají najeto cca 2000km, přední cca 50% vzorku, zimní mám origo 16 hlíny ale pneu tak na hovno už

Auto samo není ůpně bez chyb: pravá zadní stahovačka sice ještě jezdí, ale nepoužívám ji protože asi za chvíli dojezdí, přední světla by potřebovali rozleštit, "cinká" kříž na kardanu (to už mám koupenej ten silentblok co tam je, ale mechanik mi to zapomněl vyměnit když dělal ty ramena, ale to mu tam ještě zavezu ať to udělá co nejdřív), kůže na řidičově sedačce je trhlá a vzadu ošoupaná od myho psa

Přikládám pár fotek pro představu, ale auto je v realu mnohem hezčí než na fotkách(mám debilni foťák).
Vyměním za pěknou e30 buďto iS nebo 2,5i a nebo klidně i e36 ale to jen 323i nebo 328i coupe nebo sedan
Foto: http://petto1.rajce.idnes.cz/BMW_530d/