Na co se ohlížet před koupí E34 ?
Na co se ohlížet před koupí E34 ?
Chtěl bych se zeptat podle čeho a nebo na co koukat při výběru E34 Tds , u e30 vim kam koukat ale u 34 ne
jestli to neni teda stejný
díky
[E30 - Touring] - BlueBeaRův Touring, [E30 - cabrio]
-> BMW E30 CZ/SK <-
Fuck the new car, Im driving oldschool !
Daily car - BMW E39 530d
-> BMW E30 CZ/SK <-
Fuck the new car, Im driving oldschool !
Daily car - BMW E39 530d
Doporučuju se podívat, jak moc je to "zhnilé"..e34 jsou na korozi dost náchylný. Hnijou klasika přední blatníky v prostředku lemu a spodky, taky dost často hnijí zadní lemy a prahy, prostě klasika. Pak je lepší si dát pozor na přední nápravu, bývaj vytlučený a moc lidem se to měnit nechce, protože to moc levná záležitost není.
U motorů TDS asi pozor na vstřikovací čerpadlo - mě třeba špatně startuje po ohřátí což je prý všeobecný problém motorů TDS. Nevím, co přesně to způsobuje. Servisák mi to vysvětloval, ale nejsem expert na motory
ale prý se to dá řešit. Nejčastější problém u TDS je prasklá hlava vinou špatného zacházení, musí se v zimě aspoň trošku zahřát před jízdou a moc nevytáčet, než se teplota pohne z modrého pole.
U motorů TDS asi pozor na vstřikovací čerpadlo - mě třeba špatně startuje po ohřátí což je prý všeobecný problém motorů TDS. Nevím, co přesně to způsobuje. Servisák mi to vysvětloval, ale nejsem expert na motory
Naposledy upravil(a) Wosa dne 24. 04. 2013 16:35, celkem upraveno 2 x.
E30 ´86 M20 Coupe M-Tech I "Chromtechnik"
E34 ´93 M50 Tour "Mobydick II"
E34 ´93 S38 AvusPower
E36 ´97 m43 Tour Dayly
E34 ´93 M50 Tour "Mobydick II"
E34 ´93 S38 AvusPower
E36 ´97 m43 Tour Dayly
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
tds neznam takže tady neporadim jinak klasika - koroze, pokud už rezne i kolem vička nadrže tak bych řekl že bude v prdeli cela karoserie nebo co jsem viděl podobne kusy tak to tak měli, stav podvozku a naprav pokud je vše zrale na generalku tak tě to bude stat nejspiš vic než nakupka auta idealně po fandovi co nesral na vyměnu potřebnych věci, pokud prodavajici řekne že že už ho ma 5 let a krom vody a oleje po něm to auto nich nechtělo tak se s nim rovnou rozluč.. nebo nabidni 10-20tis dle stavu 

Ja osobne bych se na tds vyprdnu a koupil m50b25 s prdikama a nebo si do toho ty prdiky nechal dat.
Jinak jsem svaho casu tds chtel a shanel. Skoro vsechny za nejake rozumne penize maji mensi nebo vetsi problemy s naftovym cerpadlem. A co jsem tak shanel moudra a rady, tak to rozhodne neni snadna a levna oprava. Proto taky ty ceny aut ... Nicmene to by melo ji "relativne" snadno predelat na mechanicke cerpadlo z 524 td.
Jinak jsem svaho casu tds chtel a shanel. Skoro vsechny za nejake rozumne penize maji mensi nebo vetsi problemy s naftovym cerpadlem. A co jsem tak shanel moudra a rady, tak to rozhodne neni snadna a levna oprava. Proto taky ty ceny aut ... Nicmene to by melo ji "relativne" snadno predelat na mechanicke cerpadlo z 524 td.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
A já zrovna na automat a nivo nedám dopustit 
Udržovat (myšleno pořádně udržovat, tj. chci, aby všechno fungovalo jak u nového/zánovního auta) E34 není zrovna levnej špás a jak už bylo řečeno, většina uživatelů jezdí téměř bez údržby dokud to jde a podle toho ta auta vypadaj.
Takže hledat nejméně zrezlou, kterou někdo alespoň trochu servisoval = zapomenout na nejlevnější nabídky a zvažovat kusy od cenového středu výše.
A rozmyslet si dobře, proč chci naftu (např. pokud k ní mám přístup za levno), protože rozdíl ve spotřebě tdsa proti R6 benzín není nijak propastný (2 - 3 litry), třeba já teď, co už není zima, jezdím s iXA hodně svižně za 11 a to je v podstatě buď rychle po dálnici nebo poskakování v pražských zácpách.
Udržovat (myšleno pořádně udržovat, tj. chci, aby všechno fungovalo jak u nového/zánovního auta) E34 není zrovna levnej špás a jak už bylo řečeno, většina uživatelů jezdí téměř bez údržby dokud to jde a podle toho ta auta vypadaj.
Takže hledat nejméně zrezlou, kterou někdo alespoň trochu servisoval = zapomenout na nejlevnější nabídky a zvažovat kusy od cenového středu výše.
A rozmyslet si dobře, proč chci naftu (např. pokud k ní mám přístup za levno), protože rozdíl ve spotřebě tdsa proti R6 benzín není nijak propastný (2 - 3 litry), třeba já teď, co už není zima, jezdím s iXA hodně svižně za 11 a to je v podstatě buď rychle po dálnici nebo poskakování v pražských zácpách.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
Já si myslim, že tohle by nebyla špatná investice...
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
sice jsem jí neviděl na vlastní oči, ale vypádá to že patří mezi těch pár servisovanech a opečovávanejch kusů....a navíc ta výbava
ani jsem nevěděl že e34 měla v nabídce el. stavitelný volant
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
sice jsem jí neviděl na vlastní oči, ale vypádá to že patří mezi těch pár servisovanech a opečovávanejch kusů....a navíc ta výbava
ani jsem nevěděl že e34 měla v nabídce el. stavitelný volant
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
Taky jsem na ní koukal, na pohled a dle popisu vypadá moc pěkně, pokud je taková i realita tak je to naprosto OK.
Ale jelikož E39 dnes už začínají na 30-40k (většina v hrůznym stavu, ale to je věc jiná) tak E34 za tuhle cenu si bude hledat majitele výrazně déle.
Ale jelikož E39 dnes už začínají na 30-40k (většina v hrůznym stavu, ale to je věc jiná) tak E34 za tuhle cenu si bude hledat majitele výrazně déle.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
Spíš technologicky kus starýho železa, který se do e34 dával v první 1/3 životního cyklu tohodle auta... v nabídce m50 bez vanos později i vanos... koupit to v m20 tzn. jeden z nejstarších krámu to je prostě podle mě blbost...
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

