Na co se ohlížet před koupí E34 ?

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
BlueBeaR
Příspěvky: 595
Registrován: 29. 05. 2011 21:30
Bydliště: Most - Fox Hill

Na co se ohlížet před koupí E34 ?

Příspěvek od BlueBeaR » 24. 04. 2013 14:13

Chtěl bych se zeptat podle čeho a nebo na co koukat při výběru E34 Tds , u e30 vim kam koukat ale u 34 ne :D jestli to neni teda stejný :) díky
[E30 - Touring] - BlueBeaRův Touring, [E30 - cabrio]
-> BMW E30 CZ/SK <-
Fuck the new car, Im driving oldschool !
Daily car - BMW E39 530d

Uživatelský avatar
Wosa
člen E30.cz
Příspěvky: 930
Registrován: 12. 10. 2011 11:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od Wosa » 24. 04. 2013 16:30

Doporučuju se podívat, jak moc je to "zhnilé"..e34 jsou na korozi dost náchylný. Hnijou klasika přední blatníky v prostředku lemu a spodky, taky dost často hnijí zadní lemy a prahy, prostě klasika. Pak je lepší si dát pozor na přední nápravu, bývaj vytlučený a moc lidem se to měnit nechce, protože to moc levná záležitost není.

U motorů TDS asi pozor na vstřikovací čerpadlo - mě třeba špatně startuje po ohřátí což je prý všeobecný problém motorů TDS. Nevím, co přesně to způsobuje. Servisák mi to vysvětloval, ale nejsem expert na motory :) ale prý se to dá řešit. Nejčastější problém u TDS je prasklá hlava vinou špatného zacházení, musí se v zimě aspoň trošku zahřát před jízdou a moc nevytáčet, než se teplota pohne z modrého pole.
Naposledy upravil(a) Wosa dne 24. 04. 2013 16:35, celkem upraveno 2 x.
E30 ´86 M20 Coupe M-Tech I "Chromtechnik"
E34 ´93 M50 Tour "Mobydick II"
E34 ´93 S38 AvusPower
E36 ´97 m43 Tour Dayly

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 24. 04. 2013 16:32

jj, jen dodam, ze pripadny kousek by mel byt TDSo
tak jeste nejaky specifika?
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 24. 04. 2013 16:36

Zaměřte se na elektroniku. Nefunkční centrál, okna a podobně. Hlavně u vybavenějších kusů... Dál dost často bývá vyčvachtaná převodka řízení. Většinou na jejím středu a lidi to pak přitahujou, takže to vrže v krajních polohách.
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 24. 04. 2013 17:55

Co bys čekal u 20let starého sráče :?: 500 000 tkm za sebou :twisted:
Musíš si najít tu méně zedřenou chudinku,rozhodně se vyhni automatu a nivo regulaci.

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 24. 04. 2013 18:11

tds neznam takže tady neporadim jinak klasika - koroze, pokud už rezne i kolem vička nadrže tak bych řekl že bude v prdeli cela karoserie nebo co jsem viděl podobne kusy tak to tak měli, stav podvozku a naprav pokud je vše zrale na generalku tak tě to bude stat nejspiš vic než nakupka auta idealně po fandovi co nesral na vyměnu potřebnych věci, pokud prodavajici řekne že že už ho ma 5 let a krom vody a oleje po něm to auto nich nechtělo tak se s nim rovnou rozluč.. nebo nabidni 10-20tis dle stavu :)
Obrázek

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 24. 04. 2013 18:52

Ja osobne bych se na tds vyprdnu a koupil m50b25 s prdikama a nebo si do toho ty prdiky nechal dat.

Jinak jsem svaho casu tds chtel a shanel. Skoro vsechny za nejake rozumne penize maji mensi nebo vetsi problemy s naftovym cerpadlem. A co jsem tak shanel moudra a rady, tak to rozhodne neni snadna a levna oprava. Proto taky ty ceny aut ... Nicmene to by melo ji "relativne" snadno predelat na mechanicke cerpadlo z 524 td.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
BlueBeaR
Příspěvky: 595
Registrován: 29. 05. 2011 21:30
Bydliště: Most - Fox Hill

Příspěvek od BlueBeaR » 25. 04. 2013 14:06

U e30 už vim kam koukat a na co ale u E34 sem nevedel jestli je to stejný :) a motor vubc nevim na co tam koukat u nafty
[E30 - Touring] - BlueBeaRův Touring, [E30 - cabrio]
-> BMW E30 CZ/SK <-
Fuck the new car, Im driving oldschool !
Daily car - BMW E39 530d

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 26. 04. 2013 09:38

A já zrovna na automat a nivo nedám dopustit :-)

Udržovat (myšleno pořádně udržovat, tj. chci, aby všechno fungovalo jak u nového/zánovního auta) E34 není zrovna levnej špás a jak už bylo řečeno, většina uživatelů jezdí téměř bez údržby dokud to jde a podle toho ta auta vypadaj.

Takže hledat nejméně zrezlou, kterou někdo alespoň trochu servisoval = zapomenout na nejlevnější nabídky a zvažovat kusy od cenového středu výše.

A rozmyslet si dobře, proč chci naftu (např. pokud k ní mám přístup za levno), protože rozdíl ve spotřebě tdsa proti R6 benzín není nijak propastný (2 - 3 litry), třeba já teď, co už není zima, jezdím s iXA hodně svižně za 11 a to je v podstatě buď rychle po dálnici nebo poskakování v pražských zácpách.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 26. 04. 2013 10:02

Já si myslim, že tohle by nebyla špatná investice...

http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list

sice jsem jí neviděl na vlastní oči, ale vypádá to že patří mezi těch pár servisovanech a opečovávanejch kusů....a navíc ta výbava :?: :shock:

ani jsem nevěděl že e34 měla v nabídce el. stavitelný volant :shock:
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 26. 04. 2013 11:29

Taky jsem na ní koukal, na pohled a dle popisu vypadá moc pěkně, pokud je taková i realita tak je to naprosto OK.

Ale jelikož E39 dnes už začínají na 30-40k (většina v hrůznym stavu, ale to je věc jiná) tak E34 za tuhle cenu si bude hledat majitele výrazně déle.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
BlueBeaR
Příspěvky: 595
Registrován: 29. 05. 2011 21:30
Bydliště: Most - Fox Hill

Příspěvek od BlueBeaR » 02. 05. 2013 22:03

Tak nakonec má E34 2.5 jeste s M20 skoro full ale bez tempomatu a zadnich el. oken
[E30 - Touring] - BlueBeaRův Touring, [E30 - cabrio]
-> BMW E30 CZ/SK <-
Fuck the new car, Im driving oldschool !
Daily car - BMW E39 530d

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 03. 05. 2013 08:20

Jako koupit si e34 s m20 mi přijde jako totálně blbost... :-D :-D
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 03. 05. 2013 08:24

souhlasim :)
Obrázek

Uživatelský avatar
Wosa
člen E30.cz
Příspěvky: 930
Registrován: 12. 10. 2011 11:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od Wosa » 03. 05. 2013 08:26

Taky si myslím... pro třícu dobrý motor, ale do těžký 34 je to nevhodnej motor... to bude styl "žere, chlastá a nejede" :)
E30 ´86 M20 Coupe M-Tech I "Chromtechnik"
E34 ´93 M50 Tour "Mobydick II"
E34 ´93 S38 AvusPower
E36 ´97 m43 Tour Dayly

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 03. 05. 2013 08:37

Spíš technologicky kus starýho železa, který se do e34 dával v první 1/3 životního cyklu tohodle auta... v nabídce m50 bez vanos později i vanos... koupit to v m20 tzn. jeden z nejstarších krámu to je prostě podle mě blbost...
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 04. 05. 2013 07:22

tak ono je to na tahani hundrtky na podvalu na vet srazy, tak to je adekvatni styl
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
BlueBeaR
Příspěvky: 595
Registrován: 29. 05. 2011 21:30
Bydliště: Most - Fox Hill

Příspěvek od BlueBeaR » 04. 05. 2013 19:49

Já za to nemůžu i když za tu cenu proč ne :D já taky myslel ze tam bude mit m50
[E30 - Touring] - BlueBeaRův Touring, [E30 - cabrio]
-> BMW E30 CZ/SK <-
Fuck the new car, Im driving oldschool !
Daily car - BMW E39 530d

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 04. 05. 2013 20:25

dneska jsem to prolejzal, auto slusny, po prvnim majiteli! poctivy km, celkove velice slusnej stav a za tu cenu si myslim, ze slusnej kup
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 04. 05. 2013 20:39

odkaz?
Obrázek

Odpovědět