Kastle M3 E30.

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
tomik
Příspěvky: 2313
Registrován: 04. 04. 2004 10:14
Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomik » 23. 11. 2004 22:07

Ani moc ne-šlo o i s podběhama.Mám tahový dojem,že se ty blatníky daj kou pit u nás na krámě.

S m3 uvidím-mám cukání.

Uživatelský avatar
Mao
Příspěvky: 754
Registrován: 25. 02. 2003 16:30
Bydliště: Zmrdville

Příspěvek od Mao » 24. 11. 2004 12:30

To Mao: Právě proto, že na M3 je všechno drahý jako prase, tak řeším jenom tu kastli, plechy budou přece jenom levnější, než zbytek.
A proč by měly bejt plechy levnější???? Já mám M-Technik plast a cena těch plastů je lehce astronomická, M3 je vzácnost, sběratelskej kousek takže kastle bude na stejný cenový úrovni jako ostatní díly prostě proto že je to právě M3 :roll: Navíc to co dělá M3 je kombinace podvozku a motoru, zabalená do týhle kastle, takže když do toho nacpeš iSo tak to podle mě bude bastl za nesmyslný peníze, raději vemte normální kastli a udělejte z toho leštěnku, nebo tomu zvedněte výkon ale nehrajte si na M3
member of zewl crew

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 24. 11. 2004 13:34

hlavne uz vubec nechapu smysl kombinace kastle M3 a zbytek ISo???? :shock: :shock: :shock: zacina to zavanet tuzingem...rekl bych...

...na druhou stranu ale se fakt nebojim, ze to nekdo z Vas udela...bez urazky ... :twisted: 8)
Obrázek

PHRA
Příspěvky: 222
Registrován: 11. 03. 2004 20:32
Bydliště: Brno

Příspěvek od PHRA » 24. 11. 2004 13:41

Nebude ani první ani poslední. V Kroměříži jezdila žlutá M3 s motorem 2.5, v současnosti je tam zelená s 1,9IS a bude další.

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » 24. 11. 2004 18:09

Mimochodem jsem sem nedávno dával odkaz na www.ebay.de kde zrovna byla nekompletní M3 na prodej, ale podle fotky se toho moc poznat nedalo.
motorkáři vítáni :D : www.yacomi.cz
Obrázek

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » 24. 11. 2004 18:11

motorkáři vítáni :D : www.yacomi.cz
Obrázek

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 24. 11. 2004 20:32

A nebylo by jednosušší oplastit normální boudu??
Neni to zas taková prda
http://www.mcracingsa.com/BMWE30.htm :wink:
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 24. 11. 2004 20:50

Mao píše:Navíc to co dělá M3 je kombinace podvozku a motoru, zabalená do týhle kastle, takže když do toho nacpeš iSo tak to podle mě bude bastl za nesmyslný peníze, raději vemte normální kastli a udělejte z toho leštěnku, nebo tomu zvedněte výkon ale nehrajte si na M3
Presne tak, ale dnes uz lidem nestaci dat si na obycejnou kastli emblem M :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
tomik
Příspěvky: 2313
Registrován: 04. 04. 2004 10:14
Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomik » 24. 11. 2004 21:06

Možná,že to bastlení je.Jenže dát 200 litrů za M3,aby se mi za 3 měsíce třeba přetrhla klika-což tu taky proběhlo a ten člověk nebyl sám se mi prostě nechce.Leštěnky jsem náký měl,ale M3 kastle je BOMBA.
Tak jsem si myslel jí třeba za padesát sehnat s lehlým motorem a třeba i bouranou a dát do toho co mi vyhovuje a nesere se+leštěnka
Hlavně by se stím dalo i normálně jezdit a na jen ve svátek a klepat se kdy se co vysere.

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 24. 11. 2004 22:20

Přesně s tebou souhlasím Tome. Na to abych si pořídil M3 a mohl jí provozovat nemám a vsadím se, že 99.9% lidí z tohohle fóra taky ne. Nevím, co by to mělo být za tuzing, tuzing by byl, plácat na normální kastli plasty a napodobovat M3. A že bude v kastli M3 motor z ISa, a co má bejt. To by tuzing byl i implantování 5.0 V12 nebo něčeho jinýho do kastle E30. Některý názory tady na fóru mě fakt udivujou. M3 sice dělá podvozek a motor, ale když srovnáte ISo podovozek a M3, tak jedinej rozdíl je 5 děr na šrouby kol, hliníkový ramena a pár jinejch silentbloků. A hlava u ISa vychází z konstrukce M3. A co třeba taková Alpina B6S, to je taky tuzing, protože tam není originální motor z M3? Kastle M3 je fakt nádherná. M3 by byl můj sen, ale s ní bych nemohl normálně každej den jezdit. Na to je to moc velkej skvost, abych ho takhle kurvil. A kdyb se zvlášť na motoru něco vysralo, tak bych jí mohl postavit na špalky a konec, protože ty částky by byli fakt astronomický. Oproti tomu, když naboříš kastli, tak jí nějakej šikovnej autoklempíř za pomocí plechu a svářečky v pohodě opraví.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 24. 11. 2004 22:22

BOOST píše:...Alpina B6S...
8)
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 24. 11. 2004 22:25

ale abych se i vyjádřil k tématu : nevím proč by mi mělo vadit, že někdo bude mít M 3 karoserii a v tom obyč. (ne M 3) motor...
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 24. 11. 2004 22:34

To Mirek: Přesně tak Mirku B6S, díky tobě jsem už teď chytřejší, ještě jednou díky. :lol: 8)
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 25. 11. 2004 09:20

Já jsem letos potkal jednu M3 E30, nádhera na sjezdu z dálnice /Když jedete z letiště Ruzyň a sjíždíte na Baranďák, tak je ostrá pravá a dlouhá levá na most přes dálníci/ tak v týhle zatáčce, jsem se rozhodl, že ho dojedu, tak jsem naložil, cpu to, co se dá, auto už ztrácelo adhezi a začlo se kroutit, frajer s M kem si toho všiml a začal v tý zatáčce kličkovat, jakoby rozehříval gumy :-)
Vůbec ze mne neudělal hovínko:-)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 29. 11. 2004 23:45

Tak som patral a nevypatral, ale dostal som info, ze auto je po smrti a uz ho neposkladaju uz ani v Mnichove :cry:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Fru Fru
Příspěvky: 463
Registrován: 12. 04. 2004 16:48
Bydliště: Most

Příspěvek od Fru Fru » 29. 11. 2004 23:54

Max-Max píše:Tak som patral a nevypatral, ale dostal som info, ze auto je po smrti a uz ho neposkladaju uz ani v Mnichove :cry:
Doufam ze to neni ztvych ust,to "AUTO JE PO SMRTI"
E30,pokud je budou mit lidi jako je vetsina z nas,co jsme tady,bude jezdit na nasich i svetovych silnicich jeste KUREVSKY DLOUHO!
Dyt je to,alespon dle meho nazoru nejpovedenejsi BMW vsech DOB,co kdy vyjelo z fabriky,no ne snad?
"cédo,sabáč,plná béča"-k tomu E30 325
-nic jinýho mě nebaví víc!

tel.-723667447

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 30. 11. 2004 00:03

Fru Fru píše:
Max-Max píše:Tak som patral a nevypatral, ale dostal som info, ze auto je po smrti a uz ho neposkladaju uz ani v Mnichove :cry:
Doufam ze to neni ztvych ust,to "AUTO JE PO SMRTI"
E30,pokud je budou mit lidi jako je vetsina z nas,co jsme tady,bude jezdit na nasich i svetovych silnicich jeste KUREVSKY DLOUHO!
Dyt je to,alespon dle meho nazoru nejpovedenejsi BMW vsech DOB,co kdy vyjelo z fabriky,no ne snad?
ta definicia vysla z ust mojho kamosa - autoklampiara, ktory sa v tom myslim dost vyzna. Takze auto uz nie je auto, len kopa cudne ohnuteho plechu.

A k tomu ostatnemu: ano, e30 je krasny VETERAN, rad by som ho mal este dlho v dobrom stave, ale raz tak ci tak zhniju vsetky a stale je to len auto, pre mna su dolezitejsi ludia, auto je az po tom.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Fru Fru
Příspěvky: 463
Registrován: 12. 04. 2004 16:48
Bydliště: Most

Příspěvek od Fru Fru » 30. 11. 2004 00:17

Max-Max píše:
Fru Fru píše:
Max-Max píše:Tak som patral a nevypatral, ale dostal som info, ze auto je po smrti a uz ho neposkladaju uz ani v Mnichove :cry:
Doufam ze to neni ztvych ust,to "AUTO JE PO SMRTI"
E30,pokud je budou mit lidi jako je vetsina z nas,co jsme tady,bude jezdit na nasich i svetovych silnicich jeste KUREVSKY DLOUHO!
Dyt je to,alespon dle meho nazoru nejpovedenejsi BMW vsech DOB,co kdy vyjelo z fabriky,no ne snad?
ta definicia vysla z ust mojho kamosa - autoklampiara, ktory sa v tom myslim dost vyzna. Takze auto uz nie je auto, len kopa cudne ohnuteho plechu.

A k tomu ostatnemu: ano, e30 je krasny VETERAN, rad by som ho mal este dlho v dobrom stave, ale raz tak ci tak zhniju vsetky a stale je to len auto, pre mna su dolezitejsi ludia, auto je az po tom.
No,mas pravdu a nechci si tu sam chvalit sve auto ale ja mam rv.1986,jsem druhy majitel,mam k tomu veskerou dokumentaci(serv.knizku,manualy ap.),nikdy to nebylo bourane a at se propadnu-nenajdes na tom jedinou bublinku od rezi.A to tam nebyli i pred celolakem a ten jsem delal protoze se mi nelibila puvodni barva.Jinak plechrina a vse na kastli je puvodni :lol:
to by koukal ten clovek,jak vypada-jak bylo receno "hromada zrezleho plechu" :lol:
"cédo,sabáč,plná béča"-k tomu E30 325
-nic jinýho mě nebaví víc!

tel.-723667447

Odpovědět