Škube, špatný volnoběh a zdá se, že se přehřívá (M10B18)

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Frogger
Příspěvky: 179
Registrován: 17. 01. 2010 22:36
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Škube, špatný volnoběh a zdá se, že se přehřívá (M10B18)

Příspěvek od Frogger » 24. 01. 2011 16:20

:lol: ... mno..

Tak jsem po delší době chtěl provětrat Hračku (E30), když nám zas tak pěkně nasněžilo.. Jenže se jí nějak nechce.

Takže co to dělá:

Když je úplně studená, tak je vše ok. Jakmile se trošku ohřeje, tak to začne. Při přidání plynu začne škubat a zdá se mi, že se to vespod nějak moc hřeje. Zkoušel jsem odpojit 5. vstřik ale nic. Pak jsem si všiml, že ta spodní hadice pod termostatem je studená, ikdyž horní dvě jsou horké.

Napadla mě teorie, že by mohla být chyba v tom termostatu. Neotevře se, tudíž auto pořád jede na "sytič", čímž se to přelívá směsí (škube to) a i více hřeje.

Čím myslíte, že by to všechno mohlo být?

Díky :)


EDIT: Hmmm, tak jsem zjistil, že mám nějakou pomuchlanou lambdu.. Vypadá jako něčím uražená. To by mohlo být také tím, že?
BMW X5 4.4i, BMW 735iA, BMW E30...

www.vasemisto.cz

Uživatelský avatar
nnoorrbbii
Příspěvky: 135
Registrován: 06. 01. 2010 11:04
Bydliště: Kosice

Příspěvek od nnoorrbbii » 24. 01. 2011 16:58

skus odpojit lambdu za behu, ci sa to zlepsi.

Uživatelský avatar
Frogger
Příspěvky: 179
Registrován: 17. 01. 2010 22:36
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frogger » 24. 01. 2011 17:09

:D když jsem odeslal ten příspěvek, tak jsem šel ještě zkusit tu lambdu úplně odpojit... Všechno v naprostém pořádku! :D Jupííí, bude se zase řádit 8)

Ale děkuju za tip! :D :wink: . Očividně jsi měl pravdu :wink:
BMW X5 4.4i, BMW 735iA, BMW E30...

www.vasemisto.cz

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Re: Škube, špatný volnoběh a zdá se, že se přehřívá (M10B18)

Příspěvek od Záchvat » 24. 01. 2011 20:18

Frogger píše:bla bla ..
Napadla mě teorie, že by mohla být chyba v tom termostatu. Neotevře se, tudíž auto pořád jede na "sytič .............. bla bla
Pokud neotevre termostat, tak je motor teply a chladic studeny. Snimac teploty je na teplem motoru, tzn. ze auto nejede na sytic, kdyz je motor teply. Kdyz by naopak byl termostat porad otevrenej, tak to pak pojede dele na sytic ..... ale na zavadu jsi stejne prisel, tak to jen pro vysvetleni .. :-)
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 05. 04. 2013 12:06

myslíš dým z výfuku? jakou má barvu?
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 05. 04. 2013 15:32

A co vodítka a gufera na ventilech,pístní kroužky-opotřebení válců,to někdo kontroloval? :wink:
Obrázek

Odpovědět