ÁmenMattyX píše:..., je to mrdka a hotovo
M10 turbo vs M20B27
Ale tady se neřeší výkon Is vs.M20 v e30 ale vyvážení podvozku s daným motorem´a nehraje tu roli jen těch 15kg.Já když sedl z Is do M20B25 a jel poprvé úsek který jsem jezdíval Isem 4roky tak jsem já nevím jak bych to nazval,"se lekl" co to je za "kačenu" na předek,covalo se to krapet jinak a kdo to necítí tak je podle mě po těžké mrtvici celýho tělaMattyX píše:tak emko je zase trochu jinde, uz jen proto ze, ma stejnej vykon jako M20 od alpiny trebas... to je docela logický, ale To Is nikdy mit nebude (ehm možná se tomu zdárně přiblíži chamuráč)
Klasická debata isařu proti světu, je to mrdka a hotovo
- MattyX
- Příspěvky: 12536
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
no tím padem mám už skoro neovladatelný auto, protože mám na předku o 3kg víc díky plastovým emtechnikům
Co pak ti s těma 325mm kotoučema na přední nápravě který jsou těžký jako kráva... Jelikož v dnešní době ani jedno ze zmíněných nemá věci v seriovým stavu, někdy natož provozu schopných tak spíše jsem původně narážel na to, že pokud tu je někdo kdo se s tím autem sveze a pak řekne a dokáže je porovnat stylem- hm na řidičove straně by to chtělo tvrdší pružinu ve předu, strašně se to sune ven a o chlup a v zadu poštelovat odskok tlumiče kvůli baterce - strašně ju tam citím, tak sorry
jel jsem s obojím a že bych citíl nějakej výrazně lepší handling... fakt ne
Tím nechci říci, že je to vysloveně špatná volba, někomu pocit lehčího motoru asi dává dvacet koní navíc a někomu zvuk šestiválce 
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
M20=kus srotu.Amen a hotovo 
M42=super moderni raketa.
Podzimni Most sme souperili s Puem,on M20b25 a ja M42,oba dva lidi na auto a bezvadne svezeni.Obe auta vyrovnana.Ja mel zimaky,on letni kumha.Ja podvozek TA-Technik a on BC racing.
Dulezite je jak kdo, se s autem zžije.Me iso vyhovuje,jezdim s nim kazdodenne do prace.
M42=super moderni raketa.
Podzimni Most sme souperili s Puem,on M20b25 a ja M42,oba dva lidi na auto a bezvadne svezeni.Obe auta vyrovnana.Ja mel zimaky,on letni kumha.Ja podvozek TA-Technik a on BC racing.
Dulezite je jak kdo, se s autem zžije.Me iso vyhovuje,jezdim s nim kazdodenne do prace.
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS
Nebuď tak chytlavejMattyX píše:no tím padem mám už skoro neovladatelný auto, protože mám na předku o 3kg víc díky plastovým emtechnikůmCo pak ti s těma 325mm kotoučema na přední nápravě který jsou těžký jako kráva... Jelikož v dnešní době ani jedno ze zmíněných nemá věci v seriovým stavu, někdy natož provozu schopných tak spíše jsem původně narážel na to, že pokud tu je někdo kdo se s tím autem sveze a pak řekne a dokáže je porovnat stylem- hm na řidičove straně by to chtělo tvrdší pružinu ve předu, strašně se to sune ven a o chlup a v zadu poštelovat odskok tlumiče kvůli baterce - strašně ju tam citím, tak sorry
jel jsem s obojím a že bych citíl nějakej výrazně lepší handling... fakt ne
Tím nechci říci, že je to vysloveně špatná volba, někomu pocit lehčího motoru asi dává dvacet koní navíc a někomu zvuk šestiválce
Já se teda pod dvorise podepisu
sice už to nějakej pátek bude co sem ať už IS nebo 2.5 měl ale na to že iso nemělo ani servo tak se mi zdálo těžky max tak při parkovani
možná to byl teda jen pocit s is orig podvozkem a na 2.5 byl bilstein s h&r... Obě byli coupé,zhruba stejná výbava obě spery ikdyz s jiným poměrem ...ale jaktoze teda ta mrtka
o o 40 koní chudší jede do 3.st stejně))
doporučím si přečíst puvodní dotaz ,je nesmysl přestavovat a turbit m20 když už má oturbenou m 10 .než m20 to radši m42 nebo nějakej novější 24v a foukat je ,zisk za stejnou práci bude uplně jinde.Lubooos píše:Ja si zas myslim nez cpat hory penez do uprav vacky atd... aby se ta M20 nejak rohejbala, je nejlepsi nani dat turbo. Bratr to udelal a myslim si ze ani ta m50 na ni zadaleka nema.
Jako M42 je peknej motor a jezdi hezky ale m20 je proste zvuk jak ma bejt.
hodnota oturbený m10 a oturbený m20 je dle mýho šulnul.
souhlasim oturbit stavajici motor, vse pasuje a funguje minimalni problemy, stejne uchyceni a stejna ovladatelnost atd.....Lubooos píše:Me je to celkem sumak. Ja jen rek ze M20 je lepsi naturbit nez uni zvetsovat objem a zmena vykonu nebute znat tak markantni. Ale samozrejme je to kazdyho vec a ja si zas myslim ze M20 vydrzi vyc nez kde jaka M50.
netvrdil bych ze M50 nevydrzi.....
e36 329turbo, 1.5bar, 12s 0-400m, 8.5:1 JE Piston, Eagle H Rods, ARP, e85, samosvor 2,93, sachs performance+HDS57, Walbro 250lph, 800ccm inj.......
velka pravda, kterou si malo lidi uvedomuje a u vetsiny jejich aut se uz nakej megadebil za volantem objevil.Mirda píše: clovek musi bejt megadebil aby to oddelal
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
To je jasny ze to oddela spis clovek co to oddelat chce. Ale ja spis myslel ze kdyz M20 tak je to rozhodne lepsi nez to predelavat mega upravama za statisice ktery stejnak nikam poradne nevedou a nebo dokoce tam davat M50 a snazit se zvetsit nejak vykon jeste. Jediny reseni je tam dat turbo, Kdyz to clovek zna a vy jak to ma udelat nevyjde to ani zdale na tolik jako upravovat atmosferu. A to mi proste nikdo nerozmluvi!
Ja mam M20ky rad je to takovej nenarocenej motor a tak nejak do E30 patri.
Ja mam M20ky rad je to takovej nenarocenej motor a tak nejak do E30 patri.
tak ještě jednou ... momentální stav je m 10turbo s turbínou která tam ted je je potenciál kolem 200k + (teoretický strop je někde u 270 což dávno nevydrží spojka atd.)Lubooos píše:Me je to celkem sumak. Ja jen rek ze M20 je lepsi naturbit nez uni zvetsovat objem a zmena vykonu nebute znat tak markantni. Ale samozrejme je to kazdyho vec a ja si zas myslim ze M20 vydrzi vyc nez kde jaka M50.
desták řeší hodnotu vozu tudíž zvažuje návrat ke 100x ohraný klasice = ostrá eta tzn cca 200k
nebo pak opuštění klasiky a další zvednutí výkonu.
je varianta skusit na m 10 fordáckou 16v hlavu (pracný, neprošlapaný) ne bo přestavbu na jiný motor (s moderní konstrukcí -4ventily na válec ,m20 je out
