zavařit či nezavařit diff

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
ugabuga
Příspěvky: 42
Registrován: 04. 06. 2012 13:55

zavařit či nezavařit diff

Příspěvek od ugabuga » 05. 03. 2013 21:23

zdarec mám 318 m 10 tku a uvažuju o zvaření diffu pro nějakou tu srandu , ale jsem na rozpacích co bude dělat auto ve 100vce v nějaké zatáčce kterou budu chtít projet rychle ale bez driftu dikes za skusenosti

Uživatelský avatar
PKQ
Příspěvky: 549
Registrován: 24. 08. 2011 21:46
Bydliště: Rudná u Prahy

Příspěvek od PKQ » 05. 03. 2013 21:25

Kup si samosvor. :)
F10 530d '10
Alpina B10 3.5/1 Nr.555 '92
E30 324d '86
E36 328i compact
E81 118d '08

EX: BMW 316i Delphin Metallic

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: zavařit či nezavařit diff

Příspěvek od Venca » 05. 03. 2013 21:27

ugabuga píše:zdarec mám 318 m 10 tku a uvažuju o zvaření diffu pro nějakou tu srandu , ale jsem na rozpacích co bude dělat auto ve 100vce v nějaké zatáčce kterou budu chtít projet rychle ale bez driftu dikes za skusenosti
V poho, musíš eště rychlejc, tak 130, pak dostaneš Darwinovu cenu...



:lol:

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 05. 03. 2013 21:39

Zavareny dif ti ubere tak 50% vykonu :lol: , auto neuveritelne trpi pri kazde zatacce a mnohonasobne vic pri parkovani, ale jedniny duvod proc bych si dal na auto zavareny dif je zima..

ugabuga
Příspěvky: 42
Registrován: 04. 06. 2012 13:55

Re: zavařit či nezavařit diff

Příspěvek od ugabuga » 05. 03. 2013 22:15

Venca píše:
ugabuga píše:zdarec mám 318 m 10 tku a uvažuju o zvaření diffu pro nějakou tu srandu , ale jsem na rozpacích co bude dělat auto ve 100vce v nějaké zatáčce kterou budu chtít projet rychle ale bez driftu dikes za skusenosti
V poho, musíš eště rychlejc, tak 130, pak dostaneš Darwinovu cenu...



:lol:
proč darwinovu ??

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 05. 03. 2013 22:42

protože se rozsekáš ani nemrkneš - na zavařování difu prosímtě rychle zapomeň je to uplny nesmysl. hodí se to jen na blbnutí na plácku (na to ovšem je m10 1,8 k smíchu) na ježdění určitě ne.
Obrázek

ugabuga
Příspěvky: 42
Registrován: 04. 06. 2012 13:55

Příspěvek od ugabuga » 05. 03. 2013 22:49

na to se právě ptám ... ale nevím co to má co společného s darwinem ... :D

Uživatelský avatar
PKQ
Příspěvky: 549
Registrován: 24. 08. 2011 21:46
Bydliště: Rudná u Prahy

Příspěvek od PKQ » 05. 03. 2013 22:58

Zabiješ se vlastní blbostí, to to má společně s Darwinem :D
F10 530d '10
Alpina B10 3.5/1 Nr.555 '92
E30 324d '86
E36 328i compact
E81 118d '08

EX: BMW 316i Delphin Metallic

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 05. 03. 2013 23:01

Obrázek

ugabuga
Příspěvky: 42
Registrován: 04. 06. 2012 13:55

Příspěvek od ugabuga » 05. 03. 2013 23:08

:D:D dobrý :D o samosvoru jsem taky přemýšlel ale celkem nedostatkové zboží [/url]

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 05. 03. 2013 23:14

svoru je jak nasrano, jenze kazdej v cene 318i a to je asi ten problem.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

ugabuga
Příspěvky: 42
Registrován: 04. 06. 2012 13:55

Příspěvek od ugabuga » 05. 03. 2013 23:17

právě proto jsem začal uvažovat o zavaření , tak jsem chtěl vědět něco víc od těch co už něco podobného mají :)

Uživatelský avatar
alkaba
Příspěvky: 2329
Registrován: 11. 01. 2010 00:25
Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alkaba » 05. 03. 2013 23:30

Pokud to je trica na rozbiti tak bych ho klidne zavaril...pokud s tim chces blbnout nekde na letisti a chces jen jezdit bokem, nevidim problem. Ale na normalni jezdeni to moc neni, jak uz psali nademnou... Je to asi nejlevnejsi cesta k tomu abys mohl jezdit bokem, ale rozhodne ne nejlepsi :)
BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i

Jednou tříca, pořád tříca...

Obrázek Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi

bleha
Příspěvky: 195
Registrován: 21. 11. 2006 17:04
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od bleha » 06. 03. 2013 02:18

kouBaMW píše:Zavareny dif ti ubere tak 50% vykonu :lol: , auto neuveritelne trpi pri kazde zatacce a mnohonasobne vic pri parkovani, ale jedniny duvod proc bych si dal na auto zavareny dif je zima..



ja nejak nechapu jaktoze ubere tak 50procent vykonu,muze mi to prosim nekdo vysvetlit?to by sel hned pryc,koni neni nikdy dost :twisted:

Uživatelský avatar
Chuck47
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 2076
Registrován: 13. 05. 2007 20:52
Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj

Příspěvek od Chuck47 » 06. 03. 2013 06:14

bleha píše:
kouBaMW píše:Zavareny dif ti ubere tak 50% vykonu :lol: , auto neuveritelne trpi pri kazde zatacce a mnohonasobne vic pri parkovani, ale jedniny duvod proc bych si dal na auto zavareny dif je zima..



ja nejak nechapu jaktoze ubere tak 50procent vykonu,muze mi to prosim nekdo vysvetlit?to by sel hned pryc,koni neni nikdy dost :twisted:
me taky nejak neprislo ze by Zdeneho 2.8 jela jako nejaka vydechla 1.6?
Obrázek
Mazda Miata 1.8 Moss MP45

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 06. 03. 2013 11:00

50% ja samozrejme nadsazka, ale kdyz sem koupil 325i se zavarenym difem, nejela zdaleka tak dobre jako pozdeji s open difem, na sprintu (zavareny dif) ex majitele pojela trochu poladena s120 :lol:
i spera trochu vykonu ubere, natoz zavareny dif, protoze tam vznikne vic odporů, ktere se musi prekonavat, prijde mi to logicke

sam se treba divim ze tohle dokaze vyhoneny dvoulitr se zavarenym difem, jedno stare video jednoho blazna z drift fora :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=meypcZ9gXY4
http://www.youtube.com/watch?v=zMwwF1WRuiI

Uživatelský avatar
alkaba
Příspěvky: 2329
Registrován: 11. 01. 2010 00:25
Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alkaba » 06. 03. 2013 11:10

Tady je taky pěkný příklad toho jak to jde i se slabším motorem: http://www.youtube.com/watch?v=m74Pi0_IMwg

Stačí zavařit diff (nejlépe nějaký kratší 4,27, 4,45), nahodit nějaké úzké gumy dozadu a mít velké srdce :lol:
BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i

Jednou tříca, pořád tříca...

Obrázek Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi

Uživatelský avatar
jardajuzik
Příspěvky: 603
Registrován: 06. 10. 2011 11:43
Bydliště: Čistá city, u Litomyšle

Příspěvek od jardajuzik » 06. 03. 2013 11:59

kouBaMW píše:50% ja samozrejme nadsazka, ale kdyz sem koupil 325i se zavarenym difem, nejela zdaleka tak dobre jako pozdeji s open difem, na sprintu (zavareny dif) ex majitele pojela trochu poladena s120 :lol:
i spera trochu vykonu ubere, natoz zavareny dif, protoze tam vznikne vic odporů, ktere se musi prekonavat, prijde mi to logicke

sam se treba divim ze tohle dokaze vyhoneny dvoulitr se zavarenym difem, jedno stare video jednoho blazna z drift fora :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=meypcZ9gXY4
http://www.youtube.com/watch?v=zMwwF1WRuiI
sorry ale na tom parkovisti hrabalo stejne jedno =) a spíš než drift mu jde ručka jak tak koukám, hroznej šílenec =)))

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 06. 03. 2013 12:08

kouBaMW píše:50% ja samozrejme nadsazka, ....
Skutečný úbytek výkonu, měřeného na kolech, bude 0.
Naopak by se dalo počítat se zmenšením ztrát.

:lol:

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 06. 03. 2013 12:23

j, ale jedine tak na valcich a tim to hasne

Odpovědět