Přesně tak, Polsko je jen taková Čína EvropyMattyX píše:kdepak polsko,rovnou do ciny - ke zdroji
BBS RS repliky - má někdo zkušenosti?
- alkaba
- Příspěvky: 2329
- Registrován: 11. 01. 2010 00:25
- Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
- Kontaktovat uživatele:
BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
- Tom911turbo
- Příspěvky: 482
- Registrován: 16. 03. 2007 14:16
- Bydliště: Kósek od Olomóca
tož díky za všechny informace 
já sem nakonec sehnal jiný kola, a hlavně original, taky pavučiny s límcem a to Rial Cobra, rozměry stejný, akorat ET malinko jiný, za míň jak poloviční cenu..
podle mě se replika pozná (pevnostně) až po pořádné ráně, zatimco origo by se treba jen ohlo, replika se rozpadne.. viz foto Lukša
určitě jsou nějaký pevnostní testy a předpisy co to kolo musí vydržet aby se mohlo prodávat na území EU, takže pokud to někdo nepašuje přímo z číny tak si myslím že pro normální jízdu je to kolo stejně dobrý jako každý jiný..
já sem nakonec sehnal jiný kola, a hlavně original, taky pavučiny s límcem a to Rial Cobra, rozměry stejný, akorat ET malinko jiný, za míň jak poloviční cenu..
podle mě se replika pozná (pevnostně) až po pořádné ráně, zatimco origo by se treba jen ohlo, replika se rozpadne.. viz foto Lukša
určitě jsou nějaký pevnostní testy a předpisy co to kolo musí vydržet aby se mohlo prodávat na území EU, takže pokud to někdo nepašuje přímo z číny tak si myslím že pro normální jízdu je to kolo stejně dobrý jako každý jiný..
E10 1502/1602/1802/2002/2002 Turbo - z každyho kousek
E30 coupé 320 (325i) => 327i?
E30 318i M40 POLÍZEJ LPG
E30 Touring IS
E30 coupé 320 (325i) => 327i?
E30 318i M40 POLÍZEJ LPG
E30 Touring IS
funguje to tak, že výrobce má nákupku... tunu slitiny za nějakou cenu. Když splácá nějaké kolo, nechce tratit na váze kola + čas na nových výpočtech k dané slitině...co si k ní může dovolit, jak tlusté kordy, vnitřky atd...těch míst které se měří jenom kolem obvodu kola, různé tloušťky, šířky atd. je asi 20. + riskovat vnitřní posuny litin (ve stylu, že ve výrobě se někdo splete a litinu na BMW použije na VW). Nemluvně o novém programu pro všechny CNCčka...nejlevnější je měnit jenom pohledové CNCčka. Nemluvně o rozdílně drahých čepelích obráběcího nástroje, které se mění 12x za den
Moderní způsob výroby kol, je to takový univerzální propočet na pevnost kola s danou slitinou, v různých průměrech, v některých případech patentovaní způsob. U nového kola, nové zakázky se výrobce se zadavatelem dohodne jenom na změně pohledovky...popřípadě doporučí jejích přepočty
Moderní způsob výroby kol, je to takový univerzální propočet na pevnost kola s danou slitinou, v různých průměrech, v některých případech patentovaní způsob. U nového kola, nové zakázky se výrobce se zadavatelem dohodne jenom na změně pohledovky...popřípadě doporučí jejích přepočty
- aristoloser
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 20. 01. 2008 14:52
- Bydliště: nový knín
- Kontaktovat uživatele:
a z toho tedy vyplívá prosím co-že je pevnost pro běžné použití zachována?Scrat píše:funguje to tak, že výrobce má nákupku... tunu slitiny za nějakou cenu. Když splácá nějaké kolo, nechce tratit na váze kola + čas na nových výpočtech k dané slitině...co si k ní může dovolit, jak tlusté kordy, vnitřky atd...těch míst které se měří jenom kolem obvodu kola, různé tloušťky, šířky atd. je asi 20. + riskovat vnitřní posuny litin (ve stylu, že ve výrobě se někdo splete a litinu na BMW použije na VW). Nemluvně o novém programu pro všechny CNCčka...nejlevnější je měnit jenom pohledové CNCčka. Nemluvně o rozdílně drahých čepelích obráběcího nástroje, které se mění 12x za den
Moderní způsob výroby kol, je to takový univerzální propočet na pevnost kola s danou slitinou, v různých průměrech, v některých případech patentovaní způsob. U nového kola, nové zakázky se výrobce se zadavatelem dohodne jenom na změně pohledovky...popřípadě doporučí jejích přepočty
e21_1994-1995ex/e30_2004-2009 2x ex/e39_2009-2014-nikdy více!ex/e30_2012-2016tour 313i arbeiter wagen ex/ e36_2014-tour 318i frauen wagen,e38_allte father wagen 730i v8
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,
áno, ale zároveň kolo přesahuje možnosti běžného použití, pro případ kritické situace, nárazu, nebo přejetí velké nerovnosti. Větší než na co bylo původně stavěno, protože když výrobce dostane novou kokilu (vylévací forma), tak zhruba po 25kusu odlití je kolo už od výroby jemně elipsovité. S 50kusem si ještě poradí CNCstroj, ale tu 80už nezvládne...ta projde procesem "rovnání" což v podstatě znamená, že stroj v místě elipsy ubere materiál....i po takovéto úpravě je kolo stále pevnější, než na co bylo konstruováno...protože se ještě počítá s ručním odfrézováním pohledové části. V procesu výroby, zaměstnanci hází koly hlava nehlava na dopravníky a tím se ničí pohledová část, takže na konci výroby stojí člověk, který drží flexu a podle oka a své úvahy, dorovná ulomení kus paprsku tak aby opticky seděl k ostatním. No postavit ho do vodní hladiny uvidíte propad klidně 5mm...nic nenormálního
A i po takovémto procesu pořád přesahuje svou pevnost, na kterou bylo kolo stavěno z důvodu, že tento poslední proces nikdo nekontroluje, projde už jenom lakovnou, vizuální kontrolou...jedno z 50kol projde změřením a jde zákazníkovy...pán s flexou si může ubrat co je mu libo odkud mu je libo, stejně jako obrubník v běžném provozu
myšlenka je asi taková, že pokud chcete kola na extremní zatížení, kupte ocelová kola, které jsou ale křehké na náraz. No běžné hliníkové jsou stejně pevné jako repliky. Jestli máte zájem o konkrétní údaje, třeba přímou zátěž jakou musí zvládnout, tak ji zkusím do budoucna vypátrat, což by mohl být zajímaví údaj, podle kterého by se kola měla prodávat
A i po takovémto procesu pořád přesahuje svou pevnost, na kterou bylo kolo stavěno z důvodu, že tento poslední proces nikdo nekontroluje, projde už jenom lakovnou, vizuální kontrolou...jedno z 50kol projde změřením a jde zákazníkovy...pán s flexou si může ubrat co je mu libo odkud mu je libo, stejně jako obrubník v běžném provozu
myšlenka je asi taková, že pokud chcete kola na extremní zatížení, kupte ocelová kola, které jsou ale křehké na náraz. No běžné hliníkové jsou stejně pevné jako repliky. Jestli máte zájem o konkrétní údaje, třeba přímou zátěž jakou musí zvládnout, tak ji zkusím do budoucna vypátrat, což by mohl být zajímaví údaj, podle kterého by se kola měla prodávat
- MattyX
- Příspěvky: 12536
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Pořád se k tomu chcu dostat, ale dycky na to zapomenu, páč ty co mám třebas já mi přijdou poměrně lehké, ale dávám to za příčinu těm lehkým hliníkovým lžícím, že kterých to přetaviliPKQ píše:Nevíte někdo jak jsou na tom tyhle fejkový kola s váhou? má někdo zváženo?
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
dělám ve firmě která se věnuje auditům, 100% kontrolám, firewallům, dohazováním zaměstnanců na různé pozice automobilového průmyslu. Celkově vše co se točí kolem kvality a kontroly. Tak jsem měl možnost postupem času poznat různé firmy opravdu hodně podrobně. Navštívil jsem i několik různých výrobců kol, ne jen v čr...všude je systém výroby, jeden a ten stejný...jako přes kopírpalach píše:Scrate, ty děláš ve výrobě kol?
Popravdě, když jsem výrobu viděl, tak jsem ztratil cca na půl roku zájem o lité kola, až časem jsem se tak nějak vyrovnal s tím, že v moderních podmínkách to masově prostě lépe, stejně rychle a kvalitně udělat nejde
Tak to jo, já byl taky v dost výrobách kol, a když řezaly flexou, tak jen ty otřepy, nebo jak to říct, co tam bylo navíc,když to vyjelo z formy, alee že by bryly paprsky, nebo něco z pohledové části, a ještě tam byl rozdíl 5mm, to se mi nezdá.To by už mohl být problém pro vyvážení, kdyby si bores s flexou dělal co chce.Scrat píše:dělám ve firmě která se věnuje auditům, 100% kontrolám, firewallům, dohazováním zaměstnanců na různé pozice automobilového průmyslu. Celkově vše co se točí kolem kvality a kontroly. Tak jsem měl možnost postupem času poznat různé firmy opravdu hodně podrobně. Navštívil jsem i několik různých výrobců kol, ne jen v čr...všude je systém výroby, jeden a ten stejný...jako přes kopírpalach píše:Scrate, ty děláš ve výrobě kol?
Popravdě, když jsem výrobu viděl, tak jsem ztratil cca na půl roku zájem o lité kola, až časem jsem se tak nějak vyrovnal s tím, že v moderních podmínkách to masově prostě lépe, stejně rychle a kvalitně udělat nejde
Ta část s borcem s flexou v ruce,který podle oka a své úvahy "dorovná ulomení kus paprsku tak aby seděl k ostatním" ,nějak nezdá..
Nikdy jsem ve výrobě litých kol nebyl,max. jsem o tom něco přečetl,viděl,ale tohle se mi zdá přehnané.
Mimochodem,proč cca po 25tém kuse začíná být to kolo elipsovité?
To je daný nějakým teplotním zatížením,nebo zašpiněním té kokily,nebo proč?
Nikdy jsem ve výrobě litých kol nebyl,max. jsem o tom něco přečetl,viděl,ale tohle se mi zdá přehnané.
Mimochodem,proč cca po 25tém kuse začíná být to kolo elipsovité?
To je daný nějakým teplotním zatížením,nebo zašpiněním té kokily,nebo proč?
- MattyX
- Příspěvky: 12536
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
když jsem viděl toto foto, vzpomněl jsem si na tuto diskuzi... asi normálně jel po silnici a zaparkoval a kolo bylo takovýdle 

a jakože taky uplnej bulshit disk to není

a jakože taky uplnej bulshit disk to není
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
to kolo je elipsovité kvůli teplotě se kterou kokila pracuje. Rád bych někdy vyfotil toho borce co tam u té flexi stojí...tu skutečnost vám nenutím, akorát tohle nesmím. Už jen skutečnost, že o tom mluvím není úplně dobrý nápad
tohle se povedlo známému když vzal za ruční brzdu o obrubák ve velmi malé rychlosti. Přitom je to poctiví materiál

tohle se povedlo známému když vzal za ruční brzdu o obrubák ve velmi malé rychlosti. Přitom je to poctiví materiál

