Komprese motoru
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Vysoká spotřeba oleje a "zahulení" při řazení může mít příčinu ve ztvrdlých stíracích kroužcích na dřících ventilů (díl č. 19 http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/4 ... _cam_shaft)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
ty gufera na ventilech mas v hajzlu urcite... naprosto bezna vec zo to pak sem tam zacoudi pri startu nebo prerazeni. zgeneralkuj hlavu a bude to okej. vsad prdel ze to jeste na tom motoru nikdo nedelal i kdyz ti mozna nekdo rikal ze jo
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
A koukal na sedla ventilu?
Jinac ja mam gufera v riti a bere mi to cca 0,75 litru oleje na 1000 km ... A taky to teda prolina nekde kolem tesneni pod palici, motor mam od oleje docela oblitej
Jinac ja mam gufera v riti a bere mi to cca 0,75 litru oleje na 1000 km ... A taky to teda prolina nekde kolem tesneni pod palici, motor mam od oleje docela oblitej
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
tyvole hlavne ne pul deci do jednoho valce....
olej si dej doma na radiator, at aspon trochu tece
do kazdyho valce nejvejs 1 mililitr. i tak je to oleje jak kráva....
cvakani v hlave je zpusobeno opotrebenim, o tom je tady toho napsano kvanta....
olej si dej doma na radiator, at aspon trochu tece
do kazdyho valce nejvejs 1 mililitr. i tak je to oleje jak kráva....
cvakani v hlave je zpusobeno opotrebenim, o tom je tady toho napsano kvanta....
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Měření za studena je na prdlačku, aby to mělo vypovídací hodnotu je třeba mít motor zahřátý. Studený olej jinak těsní než teplý, teplem se hliník roztahuje jinak než ocel nebo litina, ...Podsto píše:Ja to dělal tak že jsem přitiskl měřák a kamoš točil motorem cca 5 sekund. Jo a motor byl studený v nevytopené garáži.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
na 5ti válcích jsem naměřil tlaky kolem 12(barů), na jednom je pouhých 9... mohl bych jenom krátce poprosit o hypotézu, o co by se mohlo jednat? Je to M50B25, taky hodně cvaká na volnoběh... díky komukoli za odpověď....
E34 525i Saloon ///ex
E39 530i Touring
To ride, shoot straight and speak the truth.
E39 530i Touring
To ride, shoot straight and speak the truth.
kouri a bere olej = mozna pistni krouzkyPerunwit píše:na 5ti válcích jsem naměřil tlaky kolem 12(barů), na jednom je pouhých 9... mohl bych jenom krátce poprosit o hypotézu, o co by se mohlo jednat? Je to M50B25, taky hodně cvaká na volnoběh... díky komukoli za odpověď....
nekouri a hlava ko = na tom valci netesni dobre ventily a propousti tlak trochu go hlavy to spravi

imho pokud mas vsude 12 a na jednom 9 nebude problem v tom ze by byl v hajzlu blok. spis bych rekl ze to bude ta hlava to byva nejcastejsi pripad

http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
auto kouří hodně, když se ochladí a je vlhko... typicky po ránu, v tohle období, ale až když se ohřeje, za studena NE.
olej si nebere vůbec, resp. hladina oleje je i po roce, najedu teda jenom 3000km, pořád na MAX rysce, kam jsem ho dolil po výměně. Voda se neztrácí, resp. možná opravdu hooodně minimální úbytek, jednou za dva tři měsíce tam cmrndnu decku... na olejovym víčku žádnej film nepozoruju, jenom jednou se mi stalo, že tam trochu jakoby bílýho šlemu bylo... ale to bylo jednou jedinkrát...
repase hlavy říkáš... kalkulace cca 15,000 kaček, co... ?
olej si nebere vůbec, resp. hladina oleje je i po roce, najedu teda jenom 3000km, pořád na MAX rysce, kam jsem ho dolil po výměně. Voda se neztrácí, resp. možná opravdu hooodně minimální úbytek, jednou za dva tři měsíce tam cmrndnu decku... na olejovym víčku žádnej film nepozoruju, jenom jednou se mi stalo, že tam trochu jakoby bílýho šlemu bylo... ale to bylo jednou jedinkrát...
repase hlavy říkáš... kalkulace cca 15,000 kaček, co... ?
E34 525i Saloon ///ex
E39 530i Touring
To ride, shoot straight and speak the truth.
E39 530i Touring
To ride, shoot straight and speak the truth.
čau, vsecky bavoraky v chladnym ranu delaj ze silnice parní lázně, je to tim, ze ten vejfuk je jeko krava a nez se ohreje, tak to proste dela kondenzacni stopu. chemtrails by rek priznivec konspiracnich teorii. pri jizde je dobry pockat az se ohreje voda, pak nechat jeste tak 5 km ohrat olej a pak to protahnout, aby se vejfuk ohral a voda se vyparila. pak tolik nerezne...
s hlavou je otazka, co si na tom vsecko udelas sam. pokud si ji dokazes sundat, rozebrat, odvezt na jednotlivy operace, tam vybrecet nakou normalni cenu (tlakovani, rovnani, zafrezovani sedel, zabrouseni ventilu), vybrecet nekde dily za velkoobchod a sam si to slozit, tak se dostanes rozhodne na min.
ale zase je otázka, co vsecko tam najdeš "v píčáku" a rozhodnes se taky resit. jinak cvakani na volnobeh mi delal napinak horniho retezu, ale to bylo jenom u ohratyho motoru. stacilo sundat ventildekl, trochu ho zmacknout a bylo videt, jak okolo pistu chcije olej.
jo tu tvoji nadrzku na ostrikovace mam stale v garazi, dockej jara, prijede;-)
s hlavou je otazka, co si na tom vsecko udelas sam. pokud si ji dokazes sundat, rozebrat, odvezt na jednotlivy operace, tam vybrecet nakou normalni cenu (tlakovani, rovnani, zafrezovani sedel, zabrouseni ventilu), vybrecet nekde dily za velkoobchod a sam si to slozit, tak se dostanes rozhodne na min.
ale zase je otázka, co vsecko tam najdeš "v píčáku" a rozhodnes se taky resit. jinak cvakani na volnobeh mi delal napinak horniho retezu, ale to bylo jenom u ohratyho motoru. stacilo sundat ventildekl, trochu ho zmacknout a bylo videt, jak okolo pistu chcije olej.
jo tu tvoji nadrzku na ostrikovace mam stale v garazi, dockej jara, prijede;-)
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
hehe... no ono to hulí i když ujedu 60kiláků, je to prostě lázeňský vůz. Je to ale rozhodně pára, žádnej spálenec...
OT:
já se právě rozhoduju, jestli budu pokračovat v dolaďování auta, nebo jestli provedu upgrade na jinej vůz, tak si dělam takovou rozvahu, co by ty varianty asi obnášely
. Hele, tu nádržku máš ode mě darem, já už jsem to asi vyřešil
, mě šlo předevšim o to čerpadýlko... Max kdybys jel na chatu, můžeš se kdykoli stavět a i to klidně vzít s sebou, budeš-li chtít
.
jinak já sám si netroufnu dělat sám nic, u mě by to bylo stylem sehnat někoho a nebo zaplatit někomu...
OT:
já se právě rozhoduju, jestli budu pokračovat v dolaďování auta, nebo jestli provedu upgrade na jinej vůz, tak si dělam takovou rozvahu, co by ty varianty asi obnášely



jinak já sám si netroufnu dělat sám nic, u mě by to bylo stylem sehnat někoho a nebo zaplatit někomu...
E34 525i Saloon ///ex
E39 530i Touring
To ride, shoot straight and speak the truth.
E39 530i Touring
To ride, shoot straight and speak the truth.
a to mas m20 nebo m50? jako udelat hlavu na 15 nevyjde neboj
zalezi samozrejmne co vsecko tam je treba udelat. ale pokud se bavime o srovnani, tlakovce, zabrouseni sedel, gufera na ventilech, pripadne nejaka vymena sedla atd tak jsme tak nekde na 3000 +/- par kil u m20 u m50 o nejakej drobak vic ale zas ne dvojnasobek i kdyz to ma jednou tolik ventilu
. pokud to mas cvakajici m20ku tak pri takove operaci s hlavou neni od veci zkontrolovat vsecko jako vahadla s excentrama a pripadne udelat i to. s tim pujde ta cena trosku vys no.
me vysla hlava na m20ku na 3500 s tim ze v tom bylo: srovnani, tlakovka, zabrouseni sedel, vymena voditek ventilu, gufera ventilu. dily mela firma co to delala vlastni takze je to vcetne voditek a gufer a teda seridili mi i ventily... ze jsem to pak po nich delal znova protoze to cvakalo je vec druha
ne ze by to udelali spatne ale delaj to podle tabulek a i kdyz jsem mel v hlave vsecko nove tak tam bylo na vyfuku vule snad 0,35. ale tomu se da taky predejit tim ze se jim to rekne
me to v ty dobe nejak nenapadlo...


me vysla hlava na m20ku na 3500 s tim ze v tom bylo: srovnani, tlakovka, zabrouseni sedel, vymena voditek ventilu, gufera ventilu. dily mela firma co to delala vlastni takze je to vcetne voditek a gufer a teda seridili mi i ventily... ze jsem to pak po nich delal znova protoze to cvakalo je vec druha


http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
ahoj, díky za info, to jsem přesně potřeboval, je to M50ka, jak píšu výše, takže 24V mno
. Uvidím, zase 3500 není zas tolik, teoreticky kdyby to bylo udělaný pořádně, tak by to mohlo už s autem dožít, pokud se tam nezesere něco jinýho, nebo se tam neodevře nějakej další problém 


E34 525i Saloon ///ex
E39 530i Touring
To ride, shoot straight and speak the truth.
E39 530i Touring
To ride, shoot straight and speak the truth.
... to je jako s ženskou. Napřed jí neznáš a hrozně jí chceš, pak jí trochu "pojezdíš" a rozhodneš se, že si jí necháš a... tim si víš kde
, začnou investice. Důležitý asi bude udělat včas to správný rozhodnutí a dát to k dodělání dalšímu majiteli, pokud hrozí "vysypáním se". Novému majiteli doložíš fakturami, kolik jsi už investoval a sdělíš svůj upřímnej názor, s čím je třeba pohnout.
Rozhodně mu to nezávidim, ale zkušenost brutální!

Rozhodně mu to nezávidim, ale zkušenost brutální!
E34 525i Saloon ///ex
E39 530i Touring
To ride, shoot straight and speak the truth.
E39 530i Touring
To ride, shoot straight and speak the truth.