bmw e30 323i chrom kupé

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
MildaE30M42
Příspěvky: 307
Registrován: 23. 10. 2011 12:38
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od MildaE30M42 » 29. 12. 2012 20:28

Měl jsem fanouše '94 rok a síťku pod šíbrem to mělo 8)

Uživatelský avatar
alkaba
Příspěvky: 2329
Registrován: 11. 01. 2010 00:25
Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alkaba » 29. 12. 2012 20:37

Tady ten šíbr jsme měli ve feldě :) Ale je to škoda, určitě to byla verze bez šíbru, což je taky celkem raritka...ještě v kombinaci 323i, která se taky moc nevidí :)
BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i

Jednou tříca, pořád tříca...

Obrázek Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 29. 12. 2012 20:42

Finky iS píše:1984 pujde az v roce 2016.Pokud to dobre pocitam,jeden veteransky rok, jsou dva normalni roky.

Pak bych udelal jen veteranskou testaci na bila cisla,ty RZ co ma a platil jen 1/8 povinneho.
takhle to samozřejmě bylo myšleno ... na zelený Véčka bych to nedával , to je škoda :)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

ulicek
Příspěvky: 77
Registrován: 28. 12. 2012 19:48

Příspěvek od ulicek » 29. 12. 2012 21:40

tak to me sere to okno :( a jake se tam tedy dava origo?? Slo by to vymenit za origo manualni stresni okno?? Nebo byly jen elektricke??Abych rekl pravdu, tak se mi tam to okno libi, na tomto aute to neni nijak osklive..ale zajimala by me ta výmena za origo, jak po financni strance tak to casove , dik

Uživatelský avatar
TUŇÁK
Příspěvky: 3429
Registrován: 16. 10. 2006 09:33
Bydliště: Praha

Příspěvek od TUŇÁK » 29. 12. 2012 22:11

Vykašli se na nějaký okno, vytáhni to ven, vygruntuj, rozlešti, udělej oleje, řemeny a udržbu celkově a máš krásnýho chromáčka a užívej :wink: Hodně zdaru, závidím :)
Obrázek

ulicek
Příspěvky: 77
Registrován: 28. 12. 2012 19:48

Příspěvek od ulicek » 30. 12. 2012 08:01

TUŇÁK píše:Vykašli se na nějaký okno, vytáhni to ven, vygruntuj, rozlešti, udělej oleje, řemeny a udržbu celkově a máš krásnýho chromáčka a užívej :wink: Hodně zdaru, závidím :)
jj dik za podporu, ale stejne bych tam chtel mit jen origo dily, takže by me to stejne zajimalo

Uživatelský avatar
Finky iS
Příspěvky: 699
Registrován: 29. 08. 2010 19:32
Bydliště: Praha/Jesenice a okolí

Příspěvek od Finky iS » 30. 12. 2012 10:57

Naprava je v celku v klidu,vyndat to stresni okno,zavarit mam tu diru,vyztuzit aby to nepraskalo,udelat kvalitni lak strechx s rostrikem do sloupku,mit hlavne venku okna,stejne budes menit stropnici,tak bys je vyndaval. Prace tak max 14dni,cena podle dilu,lak 3500,stropnice 1000,zavareni 1500,pokud si to udelas sam. Tak jen to,ale vyndavat okna je v pohodě az na ty mala bocni. Uz sem to delal nekolikrat.

Pak to bude fakt nadherne auto a cenene originalnim stavem.
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS

ulicek
Příspěvky: 77
Registrován: 28. 12. 2012 19:48

Příspěvek od ulicek » 30. 12. 2012 11:05

Finky iS píše:Naprava je v celku v klidu,vyndat to stresni okno,zavarit mam tu diru,vyztuzit aby to nepraskalo,udelat kvalitni lak strechx s rostrikem do sloupku,mit hlavne venku okna,stejne budes menit stropnici,tak bys je vyndaval. Prace tak max 14dni,cena podle dilu,lak 3500,stropnice 1000,zavareni 1500,pokud si to udelas sam. Tak jen to,ale vyndavat okna je v pohodě az na ty mala bocni. Uz sem to delal nekolikrat.

Pak to bude fakt nadherne auto a cenene originalnim stavem.
dik za radu, abych ti rekl pravdu, tak positam s tim, že by se tam mohl udelat celolak a tim padem tedy zavarit to okno jak si psal.. Ale osobně bych ho tam nechal a dal tam origo stresni okno, ale nevim ktere se tam davaly a určitě bude problem nejake sehnat.. Ale mozna to dopadne tak jak si psal...Vypadas že tomu rozumíš, proc se neprodavaji zadne 323i kupe na nahradni dily, to je to tak poptavene auto?? Chtel bych treba neco v kuse bez tp aby to byl zdroj nahradních dilu, ale nic sem nenasel :(

ulicek
Příspěvky: 77
Registrován: 28. 12. 2012 19:48

Příspěvek od ulicek » 30. 12. 2012 11:07

MattyX píše:
Finky iS píše:1984 pujde az v roce 2016.Pokud to dobre pocitam,jeden veteransky rok, jsou dva normalni roky.

Pak bych udelal jen veteranskou testaci na bila cisla,ty RZ co ma a platil jen 1/8 povinneho.
takhle to samozřejmě bylo myšleno ... na zelený Véčka bych to nedával , to je škoda :)
tak a ted sem z toho uplne jelen, jak to, že se pocita jeden rok veteranskej jako 2 normalní?? A jakej je tedy rozdil mezi tema cislama (spz) ja myslel že jsou jen jedny :oops:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 30. 12. 2012 11:51

ulicek píše:
Finky iS píše:Naprava je v celku v klidu,vyndat to stresni okno,zavarit mam tu diru,vyztuzit aby to nepraskalo,udelat kvalitni lak strechx s rostrikem do sloupku,mit hlavne venku okna,stejne budes menit stropnici,tak bys je vyndaval. Prace tak max 14dni,cena podle dilu,lak 3500,stropnice 1000,zavareni 1500,pokud si to udelas sam. Tak jen to,ale vyndavat okna je v pohodě az na ty mala bocni. Uz sem to delal nekolikrat.

Pak to bude fakt nadherne auto a cenene originalnim stavem.
dik za radu, abych ti rekl pravdu, tak positam s tim, že by se tam mohl udelat celolak a tim padem tedy zavarit to okno jak si psal.. Ale osobně bych ho tam nechal a dal tam origo stresni okno, ale nevim ktere se tam davaly a určitě bude problem nejake sehnat.. Ale mozna to dopadne tak jak si psal...Vypadas že tomu rozumíš, proc se neprodavaji zadne 323i kupe na nahradni dily, to je to tak poptavene auto?? Chtel bych treba neco v kuse bez tp aby to byl zdroj nahradních dilu, ale nic sem nenasel :(
tak si to shrnme - chces auto na dily. Proc? Uz si ozivil tu tvou 323 a vis, co vse je spatne? Proc trochu nestudujes forum? Zjistil by si, ze vyjma motoru je to uplne to same auto nez treba 320i a karoserie je shodna uplne se vsemi modely. Stresni okno se vymenit neda, oroginal sibr ma vne strechy kolejnice, musel bys vymenit celou strechu nebo pracne dodelavat na milimetry presne sibr do puvodni strechy a to se, bez urazky, zatim dle toho co tady ctu, tebe asi netyka. Takze tam to okno nech a neres.

Tak jak ti napsali kluci - umyt, nalestit, vypucovat co jde. Pokusit se ozivit a jezdit, pak se uvidi, co vsechno je potreba.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
pablo.e36
člen E30.cz
Příspěvky: 1241
Registrován: 21. 12. 2006 19:42

.

Příspěvek od pablo.e36 » 30. 12. 2012 12:13

presne jak píše kolega nademnou...

prvne zprovozni a pozjistuj závady pote muzes vyhledavat urcité dily na výmenu... totožné jsou dily s coupe,sedan,tour,cabrio....stresni okno bych neresil pokud těsní.... :wink:
ObrázekObrázek

ulicek
Příspěvky: 77
Registrován: 28. 12. 2012 19:48

Příspěvek od ulicek » 30. 12. 2012 12:17

no tak až takovej antitalent nejsem, na svem vw si vse delam sam tak neco umim :wink: ... jen na bmw sem nikdy nic nedelal a tim padem se ptam na vse, než se do neceho pustim, auto se vytahne a bude mýt a leštit až nekdy na jaře, ted na to neni cas ani pocasí...Myslel sem, že zatim seženu dily na výměnu a až prijde lepší pocasí (jaro leto) tak by se to udelalo vse naraz, abych pak nemel problemy s dilama.. Tak asi takto...Vim že se ptam na každou p*čovinu ale nikdy sem bmw nemel a je to uplne jine auto než mam (G IV)... Toto auto chci mit proste v origo stavu, to znamena i to okno řešit, hlavně to okno nebot jinak vse by tam melo být origo...

ulicek
Příspěvky: 77
Registrován: 28. 12. 2012 19:48

Re: .

Příspěvek od ulicek » 30. 12. 2012 12:19

pablo.e36 píše:presne jak píše kolega nademnou...

prvne zprovozni a pozjistuj závady pote muzes vyhledavat urcité dily na výmenu... totožné jsou dily s coupe,sedan,tour,cabrio....stresni okno bych neresil pokud těsní.... :wink:
jj vim, že ma pravdu... To sem právě nevedel že je to stejne vsechny karoserie... Tim padem by nebyl problem se scháněnim dilu :)

Uživatelský avatar
Finky iS
Příspěvky: 699
Registrován: 29. 08. 2010 19:32
Bydliště: Praha/Jesenice a okolí

Příspěvek od Finky iS » 30. 12. 2012 12:41

Tak ja te zasvetim do veteranu,jen nevim uplne vse.
Jsou dva druhy veteranske testace.
1. Testace,kde se sesouhlasi vozidlo dle vinu,vybavy a stavu s datakartou. Vydase veteransky prukaz historickeho vozidla,zustanou ti bile RZ,platis 1/8 povinneho a s autem normalne jezdis bez omezeni. Kazde 2roky Stk a me.
2.Testace,kde se sesouhlasi vozidlo s datakartou,provede se uplna technicka prohlidka,zda vse je v poradku,funkcni. I vozidla,ktera nemaji vekkej technicak a RZ,je potreba dolozit nabiti veci. Pote platis 1/8povineho,mas zelena cisla,nemel bys jezdit s historikem dene v provozu,pouze akce. Takze se daj dat na vet.znacky i auta treba s pravostranym rizenim,ktere nelze prihlasit. S stk a me si nejsem jist,ale mel by to delat tkrajsky testacni komisar-nevim jiste!

Veteran neplati Eko dan a bude moct do zelenych zon mest. Pokud se budem opicit po DE.

Treba v Madarsku mohou vozidla s vet.rz najet pouze 2500km rocne,maji knihy jizd.
Jen takova perlicka,tak si toho vazme,ze je knihy jizd zrusily. Ale zmeny se deji porad.

SNAD SEM TO TROCHU OSVETLIL.
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 30. 12. 2012 13:02

Nevím co se tu řeší,píšeš že si na svém vw děláš vše sám tak se toho neboj a šup šup.Co ti brání vzít kybl s vodou,spláchnout to a oživit to?Zas taková kosa venku není.První bych vyčistil zběžně svíčky,dolil čerstvej benzín,dal novej vzduchovej filtr,nechal vytéct starej olej,nalil nějakej levnej z důvodu výplachu,navrkl to nechal prohřát vyměnil za kvalitní omrkl brzdy a jel to projet někde za humna a uvidíš co a jak,takhle se můžeš pouze domnívat co tomu je a není a co by to asi tak mohlo potřebovat.Vůbec se toho neboj E30 je auto jako každý jiný,hodně dílů koupíš za solidní ceny v replice.Na jaře bych udělal klasiku,klempířinu pokud je třeba,nový čepy a siláče,brzdy,"proklepl bych motor-rozvody,těsnění,novou chladicí kapalinu atd,...Vždyť to bude to samý jako u VW :wink:
Obrázek

ulicek
Příspěvky: 77
Registrován: 28. 12. 2012 19:48

Příspěvek od ulicek » 30. 12. 2012 13:33

ja bych na to vlitnul hned, ale mam mensí problem, garaž je v mirnem kopečku, vystrket to neni problem,ale zpatky bych to tam už nenastrkal, určitě to váží kolem 2 tun a to bych asi nedal :D ... a umejvat ve stodole se mi to nechce, je tam malo mista... dale musim sehnat baterku, kolik Ah tam mam dat ??? to bude chtit asi tak 90- 100 Ah ?? Nedavno sem kupoval do sveho giv 63 Ah a to je jen 1.4 16V ... Toto bude potřeba asi vice.. Benzin ani nevim jak na tom je, nejradsi bych ho vypustil a dal nový... Ven to vzit nemužu, nema to cisla a nahoda je blbec, stat se muže cokoli, tak to mužu projet akorat na dvoře a po polnich cestach

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 30. 12. 2012 13:51

ulicek píše:....určitě to váží kolem 2 tun ...
.. kolik Ah tam mam dat ??? to bude chtit asi tak 90- 100 Ah ?...
Váží to asi tak 1100 kg.

Baterka stačí od 55 Ah výš.

Doporučuju začít hledat informace, kterých je tu dost - stáhni si manuály, odkazy ve FAQ.
A prohlídni si on-line katalog, viz např. zde:

http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/4 ... m/battery/

Nebudeš muset zbytečně pokládat dotazy, na který už tu odpovědi dávno jsou.

.

ulicek
Příspěvky: 77
Registrován: 28. 12. 2012 19:48

Příspěvek od ulicek » 30. 12. 2012 14:45

ok diky

Uživatelský avatar
alkaba
Příspěvky: 2329
Registrován: 11. 01. 2010 00:25
Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alkaba » 30. 12. 2012 14:48

Ještě dotaz...ty bílé tečky v interiéru je asi plíseň co? :?
BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i

Jednou tříca, pořád tříca...

Obrázek Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi

ulicek
Příspěvky: 77
Registrován: 28. 12. 2012 19:48

Příspěvek od ulicek » 30. 12. 2012 14:58

alkaba píše:Ještě dotaz...ty bílé tečky v interiéru je asi plíseň co? :?
nn jde to v pohode dolu, je to jakoby nejakej prach, nevim kde se to tam vzalo, auto ve porad zavrene, a plisni to uvnitr nesmrdí... ale je to jen na volantu, tect tam nemuže je to schovaný...

Odpovědět