To uz je minulostDC píše:no zrovna ty do těch aut liješ tolik že M3 by byla na provoz možná i levnější
E46 M3 na denni jezdenni
Ano, zivot je hlavne o radosti, ale taky o tom uvazovat hlavou a rozumne zit, a ver mi ze ani nevis jak se z ty radosti bleskurychle stane obti pytel starosti a nervu.Fido píše:Z bodu A do bodu B můžeš dojet třeba na kole. Jde o to, jestli ti to bude dělat radost nebo ne. A život je hlavně o radosti.
Mkem denne ano, vydelavat kilo mesicne a nemit zadny vydaje na bydleni
e46 330i EX, e34 ///M5 EX, e91 320d Mpaket EX |…| e38 740iA & e30 325i Cabrio Mtech II & Kia Ceed SW & Iveco Daily 35S13
Ono nepočítat náklady, tak u auta pro radost ať už to je Mko nebo cokoliv jinýho by mě štval fakt, že dennim ježděním bude dostávat zabrat tím stylem, že občas ho prostě budeš muset vytahnout někam kam nechceš nebo do něj naložit něco co ti je proti srsti a budou na něm po čase vidět šrámy denního provozu. Nablejskaný a čistý ho taky nebudeš mít pořád, pokud kolem něj nebudeš poskakovat obden... aspoň já to tak mám, sice nejde o Mko, mě tuhle službu měla splnit obyčejná e36tka, ale nejde to, pokud člověk nemá být otrok auta (a mít na to čas). Když se chci opravdu v klidu a za hezkýho počasí jen projet a užít si jízdu, tak kolikrát sedám do zabordelenýho auta, protože na to prostě nebyl čas a už to neni ono...krom toho tím že je auto v provozu furt, tak jsem snad nebyl ve stavu, že bych dokázal vychytat všechny i drobný problémy - něco se vyřeší a mezitim přibyde něco dalšího, pak místo abych se fakt svezl přemýlám v hlavě co je všechno s tím autem špatně (neřikám jezdit v autě v dezolátnim stavu, ale pokud člověk chce mít auto v kterym se rád sveze a bude z něj mít radost, už řeší detaily a těch je moc). Lepší něco normálního na denní ježdění (klidně ta e36 ale to je jedno..) a něco lepšího na co se můžeš těšit mít zavřený a nablejskaný v garáži a vytahnout to jen když víš že tomu autu nebudeš ubližovat
.
BMW 323i E36
Jakto? My pojeti se rovna mit doma krasnej kousek, se kterym si budu uzivat hezkyho pocasi kdyz mam volno v praciARMAN píše:ono zas Syrupe tve pojeti miti auto pro radost je diametralně odlišne od naproste většiny tady
paveld: vidim to uplne stejne
e46 330i EX, e34 ///M5 EX, e91 320d Mpaket EX |…| e38 740iA & e30 325i Cabrio Mtech II & Kia Ceed SW & Iveco Daily 35S13
Jako DD se da fakticky pouzivat cokoli. Z vlastni zkusenosti treba M3 cabrio, Evo IX, ale klidne i veteransky Jaguar ze 69 anebo kolo:-). Krom toho, ze to auto nesmi byt masivne nepohodlny (jak pise Ondra, typicky kdyz to clovek "otuni"), tak hlavnim problemem je Tvuj vztah k tomu autu. Pokud nesneses, aby se na nem objevil skrabanecek, tak to pouzitelny neni. Pokud mu sice davas peci, ale akceptujes, ze stejne jako si u obeda muzes pokecat kosili, tak si na parkovisti muzes odrit naraznik, tak neni problem. M3 je sice trochu "tvrdsi" nez beznej Rendlik, ale popravde, kdyz uz clovek musi nekde travit cas a muze si to zprijemnit, tak proc to kurna neudelat...
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...
Tak ono taky jde DOST o to co si kdo predstavuje pod pojmem denni jezdeni. Je dost rozdil kdyz nekdo bydli v Praze a lita z 90ti procent po ni kazdej den (jako ja), nebo nekdo bydli treba za Prahou a jezdi do ni 30km denne do prace, nebo nekdo bydli nekde na vesnici a jezdi dalsich 50km do prace z ty vesnice.
Dailydrive je pro kazdyho neco jinyho, a ja mluvim za sebe kdyz rikam- M3 jako dailydrive do PRAHY urcite NE! ..
Protoze kdyz si predstavim ty svy cesty, tak olej v M3ojce by se ani nezahral za to my poskakovani sem a tam, a pak mi unika smysl mit M3ojku, kdyz ji nemuzes po ceste do worku ani prislapnout...
Kazdopadne musim rict ze jak hledam novy auto, tak jste me docela nahlodali
Ale je to kravina. M3 pro me pouze do garaze, bohuzel.
Dailydrive je pro kazdyho neco jinyho, a ja mluvim za sebe kdyz rikam- M3 jako dailydrive do PRAHY urcite NE! ..
Kazdopadne musim rict ze jak hledam novy auto, tak jste me docela nahlodali
e46 330i EX, e34 ///M5 EX, e91 320d Mpaket EX |…| e38 740iA & e30 325i Cabrio Mtech II & Kia Ceed SW & Iveco Daily 35S13
no nevim, pokud si na to dokazes vydelat a neni ti to lito, tak ti to sice budu zavidet, ale proc ne. ja bych za stejny prachy teda do mesta volil E90 335xiA, je to sice taková vepřovina, ale na pohyb po městě asi ideal. a co se týče provozních nákladů, tak to asi tu M3 dokáže úspěšně suplovat. pokud ale dojíždíš po okreskách, tak se není o čem bavit. ja sem jinak presvedcenej, ze na normalni jezdeni ma smysl nejsilnejsi z "normalni" modelovy rady.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
- MattyX
- Příspěvky: 12536
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Platí jednoduchá úměra
když se s něčím víc najezdí - víc se to opotřebí
pak je druhej ekvivalent , když se s tím jezdí rychle tak i rychle se to opotřebí
do toho započítat dementy na silnicích a parkovíštích , vynásobit dvěma a bude tě srát vlastně uplně všechno 
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- alkaba
- Příspěvky: 2329
- Registrován: 11. 01. 2010 00:25
- Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
- Kontaktovat uživatele:
http://www.youtube.com/watch?v=2cup1DLj ... re=related 
Ale je pravda že Německé cesty jsou na úplně jiné úrovni než v Česku.
A v Praze doděláš asi každé auto...
Ale je pravda že Německé cesty jsou na úplně jiné úrovni než v Česku.
A v Praze doděláš asi každé auto...
BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
Souhlas, nikdo netvrdí že to nejde, ale pokud nebudeš topit na servisu tak to auto akorát dojedeš. Když chceš provozovat stejnou káru třeba 10let, třeba to Porsche tak prostě musíš tomu dát co to potřebuje, a když to má bejt pěkný tak ještě víc. Mě osobně žádný M-ko netáhne, takže to těžko můžu soudit. Dobře servisované auto = nové auto (jenže to něco stojí) a v čechách se na to kašle.MattyX píše:Platí jednoduchá úměrakdyž se s něčím víc najezdí - víc se to opotřebí
pak je druhej ekvivalent , když se s tím jezdí rychle tak i rychle se to opotřebí
do toho započítat dementy na silnicích a parkovíštích , vynásobit dvěma a bude tě srát vlastně uplně všechno
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
Jak to tak čtu, tak mě z toho vychází, že s autem by nikdo neměl jezdit, protože by se mohlo opotřebit..... 
Já si myslím, že kdo chce s M3 jezdit, tak si jí koupí a používá ji.
Kdo nechce/nemůže, tak si vymyslí důvod proč nechce. Takhle se dá přistupovat uplně ke každýmu autu.
M3 je na provoz dražší než obyčejná trojka, to je jasný, ale určitě je levnější než obyčejná X5, takže je to jen a jen o tom co porovnáváte mezi sebou. A jezdit X5 jako daily driver, je v pohodě ne?
Já si myslím, že kdo chce s M3 jezdit, tak si jí koupí a používá ji.
Kdo nechce/nemůže, tak si vymyslí důvod proč nechce. Takhle se dá přistupovat uplně ke každýmu autu.
M3 je na provoz dražší než obyčejná trojka, to je jasný, ale určitě je levnější než obyčejná X5, takže je to jen a jen o tom co porovnáváte mezi sebou. A jezdit X5 jako daily driver, je v pohodě ne?
Ondra ex.M-Fahrer
Tos mě špatně pochopil, naznačuju že potřeba auto servisovat a dávat mu vše co je potřeba, trend je že to koupím, jedzím a pak když se mi to nezdá tak prodávám, nedám do toho ani korunu. Pak si můžeš jezdit denně s čímkoliv. Taky se podívej jaký hrůzy v podobě x5 se tu potácej. Na servis je třeba mít peníze, na M3 víc než u obyč trojky jak píšeš a pokud na to nemám nekupuju si M3.
Celkem jednoduchý. Pak jde taky samozřejmě o roční nájezd, a jízda město/mimoměsto.
Já třeba vim že na 550i si za provozní roční náklady W124 koupím akorát tak asi tak sadu gum. Tak to prostě je. Všem doporučuji sestrojit tabulku v excelu a evidovat položky
Mít M3 nebo dojezdit M3 dvě varinaty
Já třeba vim že na 550i si za provozní roční náklady W124 koupím akorát tak asi tak sadu gum. Tak to prostě je. Všem doporučuji sestrojit tabulku v excelu a evidovat položky
Mít M3 nebo dojezdit M3 dvě varinaty
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
zajimavy nazory 
rano jedu pres mesto do prace cca 5km,vecer z prace pres mesto 5km. potom k macovi 20km tam + 20 zpatky nebo 6 km na benzinku na kavu + obcas je nekam potreba zajet (zakaznik,odvezt dedu atd.) + nejaky ty vylety
chtel jsem si poridit neco velkyho a byla mi nabidnuta jedna TOP X5,ale po diskuzi o servisnich nakladech,jsem zapremyslel,ze za stejny prachy bych servisoval M3 a splnil bych si dalsi sen
praci v servisu mam zadarmo,ceny dilu si vymyslim a spotreba zase az tak tragicka nebude... ted jezdim po meste za 13
parkovani u baraku je v pohode (velky,prostorny,invalidni misto), akorat u prace mi uz 3x odreli auto
uz jsem to resil i s myma zakaznikama (vlastnici 911, E63 AMG a E55 AMG) kteri je pouzivaji denne ve meste a bez jedinnyho problemu...
jedina nevyhoda je,ze je to maly - holt budu muset porad vozit rakev na strese
BMW by proste melo zacit delat dodavky. nebo vymyslet 7er kombikabrio s jizdnima vlastnostma M3 a byl bych spokojenej
rano jedu pres mesto do prace cca 5km,vecer z prace pres mesto 5km. potom k macovi 20km tam + 20 zpatky nebo 6 km na benzinku na kavu + obcas je nekam potreba zajet (zakaznik,odvezt dedu atd.) + nejaky ty vylety
chtel jsem si poridit neco velkyho a byla mi nabidnuta jedna TOP X5,ale po diskuzi o servisnich nakladech,jsem zapremyslel,ze za stejny prachy bych servisoval M3 a splnil bych si dalsi sen
praci v servisu mam zadarmo,ceny dilu si vymyslim a spotreba zase az tak tragicka nebude... ted jezdim po meste za 13
parkovani u baraku je v pohode (velky,prostorny,invalidni misto), akorat u prace mi uz 3x odreli auto
uz jsem to resil i s myma zakaznikama (vlastnici 911, E63 AMG a E55 AMG) kteri je pouzivaji denne ve meste a bez jedinnyho problemu...
jedina nevyhoda je,ze je to maly - holt budu muset porad vozit rakev na strese
BMW by proste melo zacit delat dodavky. nebo vymyslet 7er kombikabrio s jizdnima vlastnostma M3 a byl bych spokojenej
Se zeptej, za kolik ti ho streli... stejne jim tam jenom stoji.BALI píše:
jedina nevyhoda je,ze je to maly - holt budu muset porad vozit rakev na strese![]()
http://www.bmwblog.com/wp-content/uploa ... E46-12.jpg

