která e30 vačka je ostřejší 323i nebo 325i???

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
marco.zakouril
Příspěvky: 214
Registrován: 08. 03. 2010 18:33

která e30 vačka je ostřejší 323i nebo 325i???

Příspěvek od marco.zakouril » 22. 10. 2012 21:01

Chlapy , mám jednu otazečku pro znalce :D stavim e30 je to m20b25 v kondicy , a chci trošičku nastvat koně :D , mám možnost koupě motoru M20B23 ( rozdělovač) , tak me zajima jestli má aspon o trošičku ostrešjší vačku !!! než seriova m20b25 :-), Díky za nazory borci :)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 22. 10. 2012 21:54

zajiste vis, ze vacka 323 a 320 jsou ten samej dil. Tudiz zkus premyslet.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 23. 10. 2012 02:40

podle katalogu nejsou stejné
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 23. 10. 2012 19:31

no jo, pravda, beru zpet. Hlava je stejna, mirne mne to spletlo. Nicmene, ladicske firmy dodavaji ten samej dil pro 2.0 a 2.3, jak sem to uz nekde na netu videl. 320i ma 250, 325i ma 258, takze ten rozdil 2.0 a 2.3 je minimalni.

K otazce teda, vacka z 2.0 ti moc nepomuze, neco malo jo, ale to mozna ani nebude znatelne.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 23. 10. 2012 19:42

tvrdí se že vačka z karboratorovýho 2.0 je ostřejší .. otazkou je kolik bude mit uhel otevreni ?! např 262 ?! Druhá věc je sehnatelnost tohoto artiklu , a když už se najde - v jakým stavu taky bude , a pak kolik to prinese ovoce ? :) vacku ostrou proč ne , ale kurwa vostrou :twisted: :lol: :lol: :lol:
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 23. 10. 2012 21:25

Jako ono by tak celkově mohlo platit pravidlo že čím starší vačka, tím ostřejší pač se tolik nehrálo na emise... ale jestli jde sehnat nějaká neoskákaná vačka z karburátorového min 30let starého motoru kde beztak vůle většina lidí neřeší je věc jiná :-)
Mattymu už je schrick zas málo bo co? :-D

BTW dotaz zněl jinak že :-D
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

Uživatelský avatar
Dušan M10B18
Příspěvky: 1376
Registrován: 19. 10. 2006 20:22
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Dušan M10B18 » 24. 10. 2012 07:04

Není to jednoznačné. Dle US fora:
B25 cam
Duration: 256 deg
Lift: 10.1mm
LCA: 108 deg
Inlet Opens: ??' BTDC
Inlet Closes: ??' ATDC
Exhaust Opens: ??' BTDC
Exhaust Closes: ??' ATDC

B20/B23 cam
Duration: 264 deg
Lift: 6.58mm
LCA: 110 deg
Inlet Opens: 11' BTDC
Inlet Closes: 58' ATDC
Exhaust Opens: 62' BTDC
Exhaust Closes: 18' ATDC
Ten zdvih ventilu u B23 by měl být snad 9.2 mm... takže suma sumárum si nepomůžeš, co získáš delším otevřením, ztratíš kratším zdvihem ventilu.

Když bude ta hlava dole, změřil bych zdvih ventilu a podle toho bych se rozhodl. :wink:
Obrázek

Odpovědět