Zástavba M50 místo M20

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 31. 08. 2012 18:48

chalani, neřešil tu někdo šestikvalt na M50 motor? Zrovna nad tím laboruju tak kdyby mi někdo rovnou řekl kašli na to ušetřilo by mi to dost času a peněz... :-D
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Příspěvek od Podsto » 02. 09. 2012 08:19


Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 02. 09. 2012 10:10

mychal píše:chalani, neřešil tu někdo šestikvalt na M50 motor? Zrovna nad tím laboruju tak kdyby mi někdo rovnou řekl kašli na to ušetřilo by mi to dost času a peněz... :-D
Máš nějakou představu z čeho chceš 6-ti kvalt použít? Nejjednodužší máš sehnat z e36 m3, ale bude stát dardu. Měl by pasovat bez problémů. Já mám pro tebe ještě jedno řešení ,když tak zavolej :D

Uživatelský avatar
Jirkoj
člen E30.cz
Příspěvky: 2029
Registrován: 12. 02. 2010 08:29
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirkoj » 02. 09. 2012 11:51

Pinki píše:
mychal píše:chalani, neřešil tu někdo šestikvalt na M50 motor? Zrovna nad tím laboruju tak kdyby mi někdo rovnou řekl kašli na to ušetřilo by mi to dost času a peněz... :-D
Máš nějakou představu z čeho chceš 6-ti kvalt použít? Nejjednodužší máš sehnat z e36 m3, ale bude stát dardu. Měl by pasovat bez problémů. Já mám pro tebe ještě jedno řešení ,když tak zavolej :D
Mě to taky zajímá! Žádný volaní, sem prosim.... :oops:
Autodiagnostika, převozy na platě, opravy - Kolín, Kutná Hora, Poděbrady, Nymburk a okolí - Tel.:+420 703 494 595

Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 02. 09. 2012 12:05

spajska se da pouzit aj z dyzlaka... Na e30zone pouzivali borci z e60 520d,pak si jen vybrat vhodnej dif. Ono aji z pofejs e46 ci e90 stejne nebude stat min jak 15tis...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 02. 09. 2012 15:08

přesně tak Matty :-) napadla mě špajzka z dýzla, nebo 330i E46, ale ta dýzlová by mohla mít výhodu že bude delší a tudíž by se daly použít nějaký rozumný E30 difer. Ale ještě sem to nepočítal pač sem nesehnal převodové poměry. Matty každopádně díky za tipa, v tom případě se o to budu zajímat.

A k tomu motoru z 130i, tam by to nebylo jen tak s ele(sběrnice), a taky tahle cena se mi zdá vysoko, to bych radši přišetřil něco málo a koupil S54, S52 když už bych se s tím tak sral, přecijen ta M50 je oproti tomuhle na zástavbu jak lego. A tu litinu tam chci taky z důvodu že kdo ví jestli mě ještě nenapadne nějaké přeplňování :-D
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

Uživatelský avatar
Cubrd
Příspěvky: 706
Registrován: 13. 07. 2008 13:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Cubrd » 02. 09. 2012 16:23

z 330d je to pěkně těžká kráva a dlouhá dost, určo pujde asi zkrátit kardan a možná bude dost na těsno v tunelu

Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 02. 09. 2012 17:26

no spíš sem myslel z 320d FL 110kw, ta půjde asi nejsnáž sehnat
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

Uživatelský avatar
Arnold
Příspěvky: 299
Registrován: 08. 08. 2012 17:29
Bydliště: Michalovce, SK

Příspěvek od Arnold » 27. 09. 2012 19:26

Co myslite, pasuje prevodovka M50B25 na motor S50B30?

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 27. 09. 2012 21:26

pasuje jen je o chloupek jinak pootočená oproti getragu z m3 prej :)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 10. 10. 2012 12:13

Tak mě tak napadlo, dělám ted do E30 motor M50 vanos(motor má lehčí rotační části než vanos) ale vlastně až tak nepotřebuju systém vanos v hlavě(ostré vačky,posunutý omezovač), dá se nějak nakombinovat spodek motoru vanos s hlavou z bezVanose?
1. Liší se například průměry ventilů? Dle ET jsou stejné a to 33mm sací a 30,5mm výfukový
2. liší se průměry kanálů? Sání je opět dle ETK stejné, na svém vanosu sem naměřil (dodám, mám to někde založené)
3. skoušel to někde reálně provést? popř vyřadit z motoru systém vanos použitím rozvodových kol z bezvanose?
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 10. 10. 2012 12:34

hlavy motoru m50 vanos/nevanos a i m52 jsou stejne ;) takze nemej obavy ;)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 10. 10. 2012 15:23

právě že dle etk nejsou, takže to asi naskladam do bezVanos hlavy a bude, než aby mi do řízení mot. kecal vanos
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 10. 10. 2012 15:33

mychal píše:právě že dle etk nejsou, takže to asi naskladam do bezVanos hlavy a bude, než aby mi do řízení mot. kecal vanos
a třeba hlava z M52B28 nemá náhodou menší kanály? Sakra to se tak cypatě něco vymýšlí od PC přes ETK a nějaké moje chabé vědomosti, to by chtělo ty hlavy mít vedle sebe...
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 10. 10. 2012 15:49

z vanosu udělaš bezvanos uplně lehce taky mam m52b25 a bezvanosovou elektriku a bezvanos vačky
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 10. 10. 2012 16:02

zrovna čtu tvoje příspěvky na bmwklubu k deklu z vanose na bezvanos :-D takže když hodím bezvanos rozvodové kola, vačky a kuchnu vanos(a zaslepím oil) tak by to mohlo sedět, jednotka asi počítá s funkčním vanosem takže to asi neochčiju jenom odpojením solenoidu při zachování vanosové jednotky a elektriky co?
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 10. 10. 2012 19:44

tu elektriku bohužel neochčiješ budeš muset dát bezvanos elktriku jednotku a čidlo vačky . Mechanika je přesně jak jsi popsal a ještě si mužeš místo vývodu oleje na vanos dát čidlo na teplotu vody a budeš mít teplotu oleje :wink:
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 10. 10. 2012 19:52

Stany píše:Hlavně nezapomeň prohodit i hlavní zubatou řemenici.
Ať tady zas neřešíme záhady hlavolamu :twisted:
jo vidíš na to jsem uplně zapomněl když jsem to dělal tak jsem proměřil komplet celou motorovou elektriku než jsem na to přišel že ma každa vynechaný jiný zub :lol:
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 10. 10. 2012 20:21

M40TURBO píše:
Stany píše:Hlavně nezapomeň prohodit i hlavní zubatou řemenici.
Ať tady zas neřešíme záhady hlavolamu :twisted:
jo vidíš na to jsem uplně zapomněl když jsem to dělal tak jsem proměřil komplet celou motorovou elektriku než jsem na to přišel že ma každa vynechaný jiný zub :lol:
tak to by mě jen tak nenapadlo :-D
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

MAREČEK
Příspěvky: 159
Registrován: 21. 11. 2008 14:52
Bydliště: Nový Bor

...

Příspěvek od MAREČEK » 21. 10. 2012 16:14

Už dva roky mám z vanose udělaného nevanose.Vyměnil jsem jen sací vačku,kryt rozvodů,ventilové víko,těleso olejového fyltru,motorovou elektriku,jednotku,váhu vzduchu,čidlo do hlavy na vačku a řemenici na klice.Jinak vše zůstalo z vanose.Hlavy se liší pouze délkou ventilů,jiný jsou i hydrostavy,pružinkama na ventilech a neposledně jiným nálitkem na přední víko.Momentálně jsem před výměnou hlavy vanosácké za nevanosáckou,kvůly už zmíněným pružinkám na ventilech.Do budoucna ostré vačky :twisted: Jinak motor šlape jako hodinky.Bylo stím malé trápení,protože v době,kdy jsem to dělal,tak to nikdo neměl za sebou a zasek jsem se na té podělané řemenici na klice.Nakonec na to přišel Stany a bylo vyhráno.

Odpovědět