Svíčky
Re: Svíčky
Co treba ty co tam patri ?Reno... píše:Asi budu měnit svíčky, který jsou do mého motoru nejlepší? Vyplatí se pořídit i silnější kabely?

Vyhazoval penize za hypertuningove milionelektrodove hyper super turbo svicky je dobre maximalne k dosahnuti placeboefektu.
Maximalne pro dobry pocit platinove Boschky, dobre v BMW funguji i NGK...Brisk, Beru apod bych si tam ja osobne nedal ani zadarmo.
Re: Svíčky
No já tam právě nechci dávat žádný s**čky!Jirka325 píše:Co treba ty co tam patri ?Reno... píše:Asi budu měnit svíčky, který jsou do mého motoru nejlepší? Vyplatí se pořídit i silnější kabely?![]()
Vyhazoval penize za hypertuningove milionelektrodove hyper super turbo svicky je dobre maximalne k dosahnuti placeboefektu.
Maximalne pro dobry pocit platinove Boschky, dobre v BMW funguji i NGK...Brisk, Beru apod bych si tam ja osobne nedal ani zadarmo.
Proto se ptám jaký jsou dobrý, kapiš?
Re: Svíčky
Teď tam mám čtyřkatodový tak nechci jít do horšíchJirka325 píše:Co treba ty co tam patri ?Reno... píše:Asi budu měnit svíčky, který jsou do mého motoru nejlepší? Vyplatí se pořídit i silnější kabely?![]()
Vyhazoval penize za hypertuningove milionelektrodove hyper super turbo svicky je dobre maximalne k dosahnuti placeboefektu.
Maximalne pro dobry pocit platinove Boschky, dobre v BMW funguji i NGK...Brisk, Beru apod bych si tam ja osobne nedal ani zadarmo.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: Svíčky
ty robis vyrobcom tuning sviecok radostReno... píše:Teď tam mám čtyřkatodový tak nechci jít do horších

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Re: Svíčky
Já ne, ty už tam bylyMax-Max píše:ty robis vyrobcom tuning sviecok radostReno... píše:Teď tam mám čtyřkatodový tak nechci jít do horšíchpreco asi je v manuali ku e30 uvedena klasicka Bosch-ka s jednou katodou? To je rovnake placebo ako liat do toho letecke palivo, pojde to rovnako.



Asi půjdu do nějakých od Bosche
Re: Svíčky
Bosch W8LCR.Reno... píše:Asi budu měnit svíčky, který jsou do mého motoru nejlepší? Vyplatí se pořídit i silnější kabely?
Měl jsem tam i jiný, když jsem to koupil.
Měly 3 elektrody, vypálený byly příšerně, přesto to dokonale startovalo.
Řekl bych, že motor, co tam mám, (M10 L-Jetronic + KAT, stupeň komprese 8,2) není až tak choulostivej a chytá dobře i se svíčkama ve špatným stavu.
Dal bych origo nebo novější typ s odpovídající tepelnou hodnotou.
"Silnější" kabely neexistujou, to je výmysl tuzing firem.
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
s těma měděnejma, platinovejma, iridiovejma elektrodama to nejní placebo - je fakt prej lepčí ve fšem
- jde o jiskru, čím slabší elektroda, tím líp, co nejemeší rozměr může být realizován jen s nej materiály
padesátielektrodový svíčky patřej do nadupanejch Fáček apod, když je svíčka ze strany, tak tam má bejt jednoelektrodová
3/4 elektrodový svíce do motorů, kde je svíčka kolmo na spalovací prostor, nemejlím - li se
- jde o jiskru, čím slabší elektroda, tím líp, co nejemeší rozměr může být realizován jen s nej materiály
padesátielektrodový svíčky patřej do nadupanejch Fáček apod, když je svíčka ze strany, tak tam má bejt jednoelektrodová
3/4 elektrodový svíce do motorů, kde je svíčka kolmo na spalovací prostor, nemejlím - li se

BMW The Ultimate Driving Machine
Origo W8LCR/F8LCR jsou s mědí.DAN píše:s těma měděnejma, platinovejma, iridiovejma elektrodama to nejní placebo - je fakt prej lepčí ve fšem
- jde o jiskru, čím slabší elektroda, tím líp, co nejemeší rozměr může být realizován jen s nej materiály
Řek bych, že ty platinový a iridiový se projeví hlavně tím, že snesou vyšší teploty a tolik se neopalujou, což je výhoda hlavně u hodně zatížených motorů s vysokým kompresním poměrem.
Pro M10 (8,2 komprese) bych tohle považoval celkem za zbytečnost.
Leda by tam bylo přeplňování...
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Paráda, takže za uštřených 7 000,- za svíčky z kosmickýho materiálu si radši znova koupím laděný svodyVenca. píše:Origo W8LCR/F8LCR jsou s mědí.DAN píše:s těma měděnejma, platinovejma, iridiovejma elektrodama to nejní placebo - je fakt prej lepčí ve fšem
- jde o jiskru, čím slabší elektroda, tím líp, co nejemeší rozměr může být realizován jen s nej materiály
Řek bych, že ty platinový a iridiový se projeví hlavně tím, že snesou vyšší teploty a tolik se neopalujou, což je výhoda hlavně u hodně zatížených motorů s vysokým kompresním poměrem.
Pro M10 (8,2 komprese) bych tohle považoval celkem za zbytečnost.
Leda by tam bylo přeplňování...



BMW The Ultimate Driving Machine