Palivomer

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
pepe325
Příspěvky: 31
Registrován: 11. 03. 2008 21:32

Palivomer

Příspěvek od pepe325 » 20. 04. 2008 20:08

Mam 318i a palivomer si dela co chce. kdyz zapnu zapalovani tak me to ukazuje jak ma, ale jakmile nastartuju tak rucicka vybehne az 30-40 L. Nevedel by nekdo cim to je?... Diky.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: Palivomer

Příspěvek od Venca » 20. 04. 2008 20:11

pepe325 píše:Mam 318i a palivomer si dela co chce. kdyz zapnu zapalovani tak me to ukazuje jak ma, ale jakmile nastartuju tak rucicka vybehne az 30-40 L. Nevedel by nekdo cim to je?... Diky.
Někde je špatný dotek, např. v konektoru.

pepe325
Příspěvky: 31
Registrován: 11. 03. 2008 21:32

Příspěvek od pepe325 » 20. 04. 2008 20:16

Konektor sem uz zkousel...

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 20. 04. 2008 20:24

pepe325 píše:Konektor sem uz zkousel...
Přechod z budíku do plošnýho spoje desky to může dělat.
Špatná kostra taktéž...

douby
Příspěvky: 2991
Registrován: 19. 11. 2005 20:08
Bydliště: Litovel, Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivomer

Příspěvek od douby » 20. 04. 2008 21:15

pepe325 píše:Mam 318i a palivomer si dela co chce. kdyz zapnu zapalovani tak me to ukazuje jak ma, ale jakmile nastartuju tak rucicka vybehne az 30-40 L. Nevedel by nekdo cim to je?... Diky.
jj kostra by to mohla byt, procistit konektory,
'92 318iS Touring M-technic II
'88 318i Touring - ex
'02 E39 530d Touring M-Packet - ex
'97 E38 735i TOP - ex
'03 E65 730i Logic 7
'94 E30 318i Touring - RIP
'09 E61 530d xDrive M-Packet - ex
'17 G31 530d xDrive M-packet

pepe325
Příspěvky: 31
Registrován: 11. 03. 2008 21:32

Příspěvek od pepe325 » 20. 04. 2008 21:30

A nemuze to byt treba plovakem?...

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 20. 04. 2008 21:47

pepe325 píše:A nemuze to byt treba plovakem?...
Tohle nevypadá.

Frank
Příspěvky: 178
Registrován: 19. 04. 2011 18:30
Bydliště: Hlinsko

asi ko budík paliva

Příspěvek od Frank » 20. 09. 2012 18:15

zdravim,mam m20b20. Ukazatel paliva v nadrzi ukazuje stale daleko za 55l,v nadrzi mam kolem 30l...zkousel sem cistit a prostrikavat konektor (bilej),taky jsem zkousel jinej plovak,ani jsem ho nedaval do nadrze,jen ho zapojil a budik ukazoval furt pres 55l...cim to? Odepsanej budik? Za kazdou radu dekuju .
BMW e30 320i Obrázek

Uživatelský avatar
dodo555
člen E30.cz
Příspěvky: 309
Registrován: 11. 08. 2012 06:16
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dodo555 » 20. 09. 2012 18:27

neviem ci to funguje ako na budiku teploty, ak ano tak vyber budiky, rozsrobuj, vytiahni budik palivomeru, vycisti kontakty kde sa dotyka pri srobe plosneho spoja, zloz a vsetko dotiahni.
Mne blbla teplota a nakoniec bola chyba s tomto, tiez mi ukazovalo viac a kmitala rucicka

Frank
Příspěvky: 178
Registrován: 19. 04. 2011 18:30
Bydliště: Hlinsko

.

Příspěvek od Frank » 20. 09. 2012 18:40

to jsem take zkousel,bohuzel bez vysledku...
BMW e30 320i Obrázek

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: .

Příspěvek od Venca » 20. 09. 2012 19:02

Frank píše:to jsem take zkousel,bohuzel bez vysledku...
Je podložka mezi šteftem a plošným spojem?

Uživatelský avatar
Arnold
Příspěvky: 299
Registrován: 08. 08. 2012 17:29
Bydliště: Michalovce, SK

Re: .

Příspěvek od Arnold » 20. 09. 2012 19:17

Venca píše:
Frank píše:to jsem take zkousel,bohuzel bez vysledku...
Je podložka mezi šteftem a plošným spojem?
Co sa stane ak tam nieje?

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: .

Příspěvek od Venca » 20. 09. 2012 19:50

Arnold píše: Co sa stane ak tam nieje?
V tom případě měřák nemusí mít kostru...

Frank
Příspěvky: 178
Registrován: 19. 04. 2011 18:30
Bydliště: Hlinsko

.

Příspěvek od Frank » 20. 09. 2012 20:45

jakej steft prosimte myslis?
BMW e30 320i Obrázek

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: .

Příspěvek od Venca » 21. 09. 2012 10:43

Frank píše:jakej steft prosimte myslis?
Šteft = svorník, tj. ten šroub.

Uživatelský avatar
stig
Příspěvky: 302
Registrován: 19. 08. 2011 10:16
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od stig » 21. 09. 2012 11:08

Dělalo mi to něco podobnýho, v nádrži vyprahlo jak na sahaře ale palivák hlásil 3/4 nádrže, pak se to ještě vylepšilo tím, že ručička začala lítat nahoru dolu jak zfetovaná. Vyměnil jsem budíky na zkoušku - bez zlepšení. Vyměnil jsem plovák, a hle vše jede jak má, zase mi to krásně ukazuje na rezervu a při dotankování to ukazuje celkem přesně :D
"Popelka" 325iX '89
"Millennium Falcon" E39 530i '00
"Karkulka" - Golf1 '78
Obrázek
ex: 325iX'87,325iX'88,Golf1'81,Escort'96,AudiA6'96,Octavia'06,Polo'94

Frank
Příspěvky: 178
Registrován: 19. 04. 2011 18:30
Bydliště: Hlinsko

Re: .

Příspěvek od Frank » 21. 09. 2012 13:30

Venca píše:
Frank píše:jakej steft prosimte myslis?
Šteft = svorník, tj. ten šroub.
podlozku tam mam,origo matka a origo podlozka...
Plovak sem jinej zkousel...zkusim jinej budik
BMW e30 320i Obrázek

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: .

Příspěvek od Venca » 21. 09. 2012 16:01

Frank píše: podlozku tam mam,origo matka a origo podlozka...
Plovak sem jinej zkousel...zkusim jinej budik
OK.
A ta podložka je tam, kde patří?

.

Frank
Příspěvky: 178
Registrován: 19. 04. 2011 18:30
Bydliště: Hlinsko

.

Příspěvek od Frank » 21. 09. 2012 19:21

normalne pod matkou...matka je dostatecne utazena
BMW e30 320i Obrázek

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: .

Příspěvek od Venca » 21. 09. 2012 19:34

Frank píše:normalne pod matkou...matka je dostatecne utazena
Takže podložka není tam, kde má být....

*

Odpovědět