324td

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
oldaf
Příspěvky: 64
Registrován: 01. 10. 2007 21:50
Bydliště: Česká Lípa-Sever

Příspěvek od oldaf » 16. 09. 2012 22:53

Nekterý 2,4td mají na turbu podtlakovou ovládací baňku, takže přímým napojením na sání se to nevyřeší. Pokud tam máš mechaniku a máš podtlakovou baňku na turbu tak ji musíš vyměnit za přetlakovou. Kdyžtak napiš odkud jsi :wink:
BMW E34 525 mTDS touring, 12mm hlava
VW T3 mTDI, GT2052, ASV
BMW E39 525mTDS touring ,12mm hlava, GT3271

plesounek
Příspěvky: 43
Registrován: 17. 06. 2012 10:04

Příspěvek od plesounek » 17. 09. 2012 00:13

napřed sem měnil řídící jednotky za funkční ale to nepomohlo, takže čerpadlo se měnilo na nárvrh pana mechanika jako jediná cesta jak dnes tohle auto rozhýbat... což mu trvalo od června doteď, a to sem ho obden honil telefonem, s autem jako je moje tříca je totiž hodně práce za málo peněz takže se do toho nikomu moc nechce... takže byl evidentně rád že už sem si to odvezl...

... nicméně napojit wastegate na ten podtlak bez ventilu jsem předtím taky zkoušel ale to se hned po nastartování motoru táhlo otevřelo na max a zůstalo v té poloze do chcípnutí motoru, to asi taky neni OK ne??

jak poznám zda mám podtlakovou nebo přetlakovou??? můžu kdyžtak zítra nafotit co je potřeba... auto mám v Praze. Předem dík za rady, už jsem z toho fakt docela neštastnej :/

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 17. 09. 2012 04:36

oldaf píše:Nekterý 2,4td mají na turbu podtlakovou ovládací baňku, takže přímým napojením na sání se to nevyřeší. Pokud tam máš mechaniku a máš podtlakovou baňku na turbu tak ji musíš vyměnit za přetlakovou. Kdyžtak napiš odkud jsi :wink:
Nop vždyť to jsem psal, že si nejprve musí zjistit v jaké poloze je wastegate. Já nevim, ale ten mechanik by zasloužil asi pár po čuni za takovouto poloviční práci :D
No smoke, no fun...
Obrázek

plesounek
Příspěvky: 43
Registrován: 17. 06. 2012 10:04

Příspěvek od plesounek » 17. 09. 2012 08:08

rad bych to zkusil ale tu pretlakovou banku asi nebude nic lehkeho sehnat co((( jinak ja mam same podobne zkusenosti se servisy. pred par lety jsem resil podobny neresitelny problem na motorce a 4x byla v autorizovanem servisu a nic. pokazdy mechanici rikaj to funguje dobre, to sem vam zda))) a ja pak takhle dohanim svepomoci...

plesounek
Příspěvky: 43
Registrován: 17. 06. 2012 10:04

Příspěvek od plesounek » 17. 09. 2012 08:10

jak prosimvas poznam jestli je ta nadobka podtlakova nebo pretlakova?? mam cisla na par lidi s dilama ale nechci koupit zase to same co tam mam...

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 17. 09. 2012 18:02

Víš co, toto asi moc cenu nemá. Zkusím se zeptat známého v Praze, jestli by byl ochoten ti pomoct a ty jemu samozřejmě na oplátku taky dát vydělat.

Jinak ten borec co ti dělal tuto "pseudopřestavbu" by měl vědět, jak funguje regulace plnícího tlaku a tuto regulaci by měl být schopen přiszpůsobit za den, když to mooc přeženu.
No smoke, no fun...
Obrázek

plesounek
Příspěvky: 43
Registrován: 17. 06. 2012 10:04

Příspěvek od plesounek » 17. 09. 2012 20:21

on se o tom ani nezmínil, netušim jestli to vůbec věděl že může nastat situace kdy je nutno předělat i ovládání wastegate při přestavbě čerpadla... asi myslel že to nebudu řešit a budu jezdit tak jak to je a on má o starost míň no :/

Odpovědět