m20b23, diferak, pruziny, kola ATF r16
m20b23, diferak, pruziny, kola ATF r16
Motor stále aktuální, Dale tu mám diferenciál 3,73, sportovní pružiny -40, kola ATF 7,5Jx16h2 (podobne borbet A)
Naposledy upravil(a) killabee dne 18. 11. 2012 14:57, celkem upraveno 2 x.
Foto pro představu:

Jinak na číslo motoru mrknu, převodovka má označení 260.0.1270.90, tudíž to asi nebude dog leg.... http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=109919

Jinak na číslo motoru mrknu, převodovka má označení 260.0.1270.90, tudíž to asi nebude dog leg.... http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=109919
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Představec vypadá z b23 akorát tam chybí ten regulátor,ale sací parohy jako takové vypadají jako z b25.B23 je má tvarem a průměrem potrubí opticky stejné jako b20 co jsem teda kdy viděl.Byl by kód motoru z bloku?Chvalda 318iS píše:Kde to má podtlakovou regulaci volnoběhu?aula píše:sání je evidentní b23
Sání b25 určitě nemá u 3. a 4. válce ty dva kanály takto zatočené k sobě (v horní části).
Naposledy upravil(a) aula dne 26. 07. 2012 13:47, celkem upraveno 1 x.
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady