M-Tech II
Foto :
Tak to budeš mít velkej problém...tohle je pomalu na vyhození. Měl jsme to prasklý na stejnym místě, akorát tak třikrát méně a stejně to prdlo... při nasazení to nevydrží...
... někdo to možná udělá, ale stejně ti záruku nedá a bude to stát jak novej MTECH od bmw
Tak to budeš mít velkej problém...tohle je pomalu na vyhození. Měl jsme to prasklý na stejnym místě, akorát tak třikrát méně a stejně to prdlo... při nasazení to nevydrží...
... někdo to možná udělá, ale stejně ti záruku nedá a bude to stát jak novej MTECH od bmw
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Právěže je to v podstatě jedinej návod. Naopak ten ABS na fotkách mohl svařit, což u urethanu nejde. Dají se koupit lepidla přímo určený na ten urethan.Zavarenec píše:Návod sice pěkněj, nicméně na e30 trošku k ničemu. Pač tohle je ABS plast...ten urethan z e30 tohle moc nefunguje...
Já bych to zkusil jestli je to jinak na vyhození. Snad tam jevidět původní prasklina kvůli narovnání.
Těma dírkama to půjde spojit např. nerezem ze stěračových gumiček. Je tenkej a silnej. Jednu dvojici děr spojit tenkou espáskou, pro narovnání. Horkem nahřát nerez a naohýbat si dvě/tři spony jak do sešívačky. Musí sedět trochu níž, než povrch (kvůli pozd. broušení). Pak to celý očistit, zdrsnit a zalít správným lepidlem, brousit atd.
Další fígl je místo toho lepidla použít dvousložkový epoxidový "stalinovo hovno" ale z ADR sady (modrobílý), poptat se známých kamioňáků. Lepí to a šíleně zatvrdne. Je to určený na zacpání děr v nádržích při nehodách a odolává to snad všem chemikáliím. Mě se s tím povedlo např. opravit plastový držáky světel na nějakým ťuklým autě (taky skoro neřešitelnej problém). To bys nemusel ani dělat ty spony, protože bys to protlačil dírkama jako pojistku. Je to jak žvýkačka a po zaschnutí vypadá jak tmel ale mnohonásobně silnější. Dá se opracovat.
Nezkoušet ten tmavošedej z Hornbachu, nevím co mu chybí ale nefunguje.
Popř. lenochtuning® espáskama.
Dneska sem vyžďuchl z cesty Fábii a vydržely
Naposledy upravil(a) Fusion dne 26. 11. 2011 02:28, celkem upraveno 1 x.
Sleeper status advocate
http://www.miocar.cz/cz/katalog/spoilery-37.htmlPetr_e30 píše:njn a nevite kde se da neco sehnat??
sice uz je to rok zpatky ale mohl bys trochu presneji specifikovat ten tmel? co je adr sada atd? rad bych to sehnal, mam na cernych hellach urvane ty plastove ocka kteryma se steluje svetlo a taky to na nich drzi a tohle mi pripada jako jedina moznost.Fusion píše:
Další fígl je místo toho lepidla použít dvousložkový epoxidový "stalinovo hovno" ale z ADR sady (modrobílý), poptat se známých kamioňáků. Lepí to a šíleně zatvrdne. Je to určený na zacpání děr v nádržích při nehodách a odolává to snad všem chemikáliím. Mě se s tím povedlo např. opravit plastový držáky světel na nějakým ťuklým autě (taky skoro neřešitelnej problém). To bys nemusel ani dělat ty spony, protože bys to protlačil dírkama jako pojistku. Je to jak žvýkačka a po zaschnutí vypadá jak tmel ale mnohonásobně silnější. Dá se opracovat.
Nezkoušet ten tmavošedej z Hornbachu, nevím co mu chybí ale nefunguje.
dik
- -> K@rlos <-
- Příspěvky: 666
- Registrován: 14. 05. 2009 20:52
- Bydliště: ///Městečko
Jestli můžu taky poradit jednu variantu tak zkus Carbond 940FC ... Drží to jak pes ... Lepili jsme tím na Touarega lemy od ABT a po tom co to majitel zboural nebyla moc šance zbytky sundat ...
¨
http://www.auto-doplnky.com/univerzalni ... s2024.html
¨
http://www.auto-doplnky.com/univerzalni ... s2024.html