324td

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Jerrywell123

324td

Příspěvek od Jerrywell123 » 07. 09. 2004 16:03

Uz jste nekdo resil problem u dieslu, ze motor jde vytocit jenom cca do 3000 otacek a to jeste za podminky ze lechtate plyn, kdyz se prida plne drzi to akorat volnobeh. Ma to elektronicky plyn a valecek u plynu uz se vymenil a potenciometr na hlave u cerpadla taky... :roll: :roll:

Uživatelský avatar
Montyjack
Příspěvky: 859
Registrován: 21. 05. 2004 19:21
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Montyjack » 07. 09. 2004 19:36

Vypadá to že to běží na náhradní režim.Skoušel jsi tomu vyčíst paměť závad?

Jerrywell123

Příspěvek od Jerrywell123 » 07. 09. 2004 21:39

bruno píše:Vypadá to že to běží na náhradní režim.Skoušel jsi tomu vyčíst paměť závad?
Na pocitaci to bylo a nic to neukazalo akorat zavadu teplotni cidlo vody ale divne je ze kdyz pridas plny plyn neudela to nic.Kdyby to melo nahradni rezim bezi to na tri tisice ale i pod plnym plynem ne?

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 08. 09. 2004 07:45

Moc nevěřím, že by tento typ závady na velké diagnostice nebyl vidět.

A jestli ne tak jít po kabeláži motoru a skontrolovat, zda jsou včechny kontakty OK a pak bych skusil jiné ř.j.
Ondra ex.M-Fahrer

David324td
Příspěvky: 64
Registrován: 29. 02. 2004 12:30
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od David324td » 08. 09. 2004 18:10

Čus tenhle problém sem řešil na mojí E30 324TD rv 90, závada--velká řídicí jednotka KO, pokud budeš chtít, mám jednu dobrou doma, dávám ji za 3000Kč. Nejlepší by bylo kdyby sis jí tam mohl vyzkoušet a viděl bys. Sem z Č. Budějovic, tak když budeš mít zájem tak třeba napiš sms 777671582
Diesel power :-)

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 09. 09. 2004 20:59

David324td píše:Čus tenhle problém sem řešil na mojí E30 324TD rv 90, závada--velká řídicí jednotka KO, pokud budeš chtít, mám jednu dobrou doma, dávám ji za 3000Kč. Nejlepší by bylo kdyby sis jí tam mohl vyzkoušet a viděl bys. Sem z Č. Budějovic, tak když budeš mít zájem tak třeba napiš sms 777671582
ok ozvu kdyztak zatim dikec

plesounek
Příspěvky: 43
Registrován: 17. 06. 2012 10:04

324td Nejede

Příspěvek od plesounek » 17. 06. 2012 10:11

Ahoj, koupil sem včera krásnou zachovalou E30 za super peníze, nedalo se to nevzít, akorát s tím problémem že i když zatopím pod kotlem z 0 na 100 to má za 25 vteřin a na dálnici max 120-130 s tím že přijde kopec a zpomaluji ... ten motor je opravdu tak líný?? Turbo totiž normálně syčí ... nebo může být někde závada?? Dííks :)

Uživatelský avatar
Chuck47
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 2076
Registrován: 13. 05. 2007 20:52
Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj

Re: 324td Nejede

Příspěvek od Chuck47 » 17. 06. 2012 12:13

plesounek píše:Ahoj, koupil sem včera krásnou zachovalou E30 za super peníze, nedalo se to nevzít, akorát s tím problémem že i když zatopím pod kotlem z 0 na 100 to má za 25 vteřin a na dálnici max 120-130 s tím že přijde kopec a zpomaluji ... ten motor je opravdu tak líný?? Turbo totiž normálně syčí ... nebo může být někde závada?? Dííks :)
25 vteřin jezdila kámošova stodvacítka na plyn. já mám změřených 13 vteřin (některý koně už za ty leta umřely a člen mezi sedačkou a volantem neumí moc sprinty - z výroby má být akcelerace 11.9) - rychlost přes 200kmh není problém
co myslíš tím že turbo syčí? já o něm v autě ani nevím...
Obrázek
Mazda Miata 1.8 Moss MP45

plesounek
Příspěvky: 43
Registrován: 17. 06. 2012 10:04

Příspěvek od plesounek » 17. 06. 2012 12:56

tím myslím to, že se motor začne pomalu pozvolna roztáčet, a v určitý moment (nevím kolik otáček -> nejde otáčkoměr), to začne jemně fičet (když mam stažená okýnka a zaposlouchám se) a auto malilinko rychleji zrychluje... je to prostě slyšet i trošinku cítit že tam turbo něco dělá... ale nevím jestli to neco dokazuje nebo může být i tak mrtvé... koukal sem pres sání a vypadalo to jakože má lopatky normálně všechny a mechanicky neni poškozený ... akorát trošku oleje v sání ale to mám i u eskorta 51kW a ten lítá jak drak oproti tomuhle :))

takže takovéhle zrychlování není normální u tohohle auta ?? no to rád slyšim, přijdu si blbě když to vzhledově vypadá jako největší sporťák a do kopců brzdim felicie a favority :// navíc spotřeba nic moc protože se musi jezdit pořád plný plyn

plesounek
Příspěvky: 43
Registrován: 17. 06. 2012 10:04

Příspěvek od plesounek » 17. 06. 2012 12:59

a jeste jedna vec co nevim jestli může mít něco společného, ale když se rozjíždím a napřed dám spojku do tahu a pak až přidávám plyn tak nereaguje vubec, vubec nic to neudělá, napřed musim malinko roztočit motor a pak až začít pouštět plyn ... což je nahovno hlavně při rozjezdech do kopce ... doufám že to půjde nějak vyřešit, za ty peníze se to fakt nedalo nevzít, zbytek a karoserie je naprosto zdravá navíc v krásný barvě ...

plesounek
Příspěvky: 43
Registrován: 17. 06. 2012 10:04

Příspěvek od plesounek » 17. 06. 2012 13:40

a ted sem to poprve natocil po noci :DDD chytl sice normalne na dve otočení, ale kuckal tak dve minuty, vynechával, skoro chcipal a mezitim zakouril celou ulici :DD to asi neni normalni chod motoru?? prodávající zrejme tuhle fázi absolvoval jeste pred mym prijezdem i kdyz me upozornoval ze trva nez se ohreje a svadel to na spatne zhavicky...

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 17. 06. 2012 14:39

zacni vymenou paliv filtru, treba je tak zasranej, ze uz nepropousti dostatek nafty, u me to bylo dost znat
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

plesounek
Příspěvky: 43
Registrován: 17. 06. 2012 10:04

Příspěvek od plesounek » 17. 06. 2012 18:04

Tak jsem byl u kluka v servisu a koukal nato a turbo - to táhlo tam se mi hýbe uplně opačně, když přidám plyn nic, když pustim plyn turbo foukne.....takže turbína prý vubec nefunguje jak má, což prý asi dělá nějaký ten ventil tam připojený hadičkou (když chcípnu motor tak syčí) ... to že při studenym startu motor 2-3 minuty vynechává, strašně kouří a nereaguje plyn ... to prý může být asi čerpadlem že je KO... další věc servo pumpa je KO ... další věc že teče z motoru olej někde dole ... další věc zvlněné přední kotouče (hází volant při brždění) ... další věc mrtvej otáčkoměr, ekonoměr, vnitřní ventilátor a osvětlení interiéru...

takže mi vlastně pochválil jen tu karoserii, která je opravdu jak kdyby vyjela z fabriky protože auto měl 12let pán který v zimě nejezdil a dával do depozitu což mam potvrzeno dokladama k auto ....

nicméně co myslíte, má ještě toto cenu dávat dohromady???

Uživatelský avatar
Chuck47
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 2076
Registrován: 13. 05. 2007 20:52
Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj

Příspěvek od Chuck47 » 17. 06. 2012 18:37

určitě to má cenu - kotouče jsou spotřební zboží
pojistky jsou ok? pojistka č.20 - ventilátor, č.21 vnitřní osvětlení
servo buď přetěsnit nebo sehnat funkční, pokud je v háji čerpadlo, vyměnit
unikající olej - co možno nejvíc otři spodek motoru do sucha hadrou, pak koukej kde se olej objevuje
mrtvej otáčkoměr a ekonoměr - otackomerandekonomer-324td-t36071.html
táhlo u turba - wastegate - to ti bude muset poradit někdo zasvěcenější

filtry jsou základ, ale to palivový čerpadlo může být taky v háji
Obrázek
Mazda Miata 1.8 Moss MP45

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 17. 06. 2012 19:33

Klapka na wastegate snad ani přetočit nejde,ne? :o
No smoke, no fun...
Obrázek

plesounek
Příspěvky: 43
Registrován: 17. 06. 2012 10:04

Příspěvek od plesounek » 17. 06. 2012 23:14

no chtěl 14, ale dal jsem mu 10 plus to má zaplacenou ekodaň :/

plesounek
Příspěvky: 43
Registrován: 17. 06. 2012 10:04

Příspěvek od plesounek » 17. 06. 2012 23:23

a nemuze treba ten spatny chod a kourivost pru studenym startu atd nebo neco ostatni vyse popsany delat ridici jednotka nejaka?? jen me to tak napadlo kdyz tu prolezam forum ... no zda se mi to ze je to dost problemu najednou, kdyby se to dalo tak za 10-15 max dát do pucu určite do toho pudu, je to krásný auto jinak

plesounek
Příspěvky: 43
Registrován: 17. 06. 2012 10:04

Příspěvek od plesounek » 17. 06. 2012 23:24

jo a jinak po nastartování me sviti na palubce check engine a natom panýlku u zrcátka mi svítí nekolik kontrolek, mam to v italstine, myslíte ze má cenu u takhle starýho auta se tomu dá věřit co to tam ukazuje že je KO kdybych si to přeložil??

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 17. 06. 2012 23:51

jestli mas dost penez a nervu, tak do toho jdi..
ale podle toho co popisujes, to je na go motoru, cerpadla, turba i vstriku...
kolik by to melo mit cca najeto?
bud to ma cca 250 origo, nebo nejakej nasobek stocenej dolu ...
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 17. 06. 2012 23:52

Iwan píše:jestli mas dost penez a nervu, tak do toho jdi..
ale podle toho co popisujes, to je na go motoru, cerpadla, turba i vstriku...
kolik by to melo mit cca najeto?
bud to ma cca 250 origo, nebo nejakej nasobek stocenej dolu ...
jinak u td se neda verit naprosto nicemu :wink:
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Odpovědět