Jednoho dne si takhle jedu

rachot který při +2000 ot/min. mizí a je slyšet pouze lehké jakoby se třel
plech o plech /bylo slyšitelné i před tím,myslel jsem že to jsou ložiska/
Přijedu do servisu a tam mi říkají Jo pane to jsou rozvody zkuste vyměnit
napínák/cca5 min. práce/ ale my zde BMW neděláme.
Koupím tedy napínák /cca1000kč/ a vyměním ho,startuji a nic

Kontaktuji tedy pana Bartůňka a po dohodě druhý den mne tam
kamarád táhne na laně,den následující se dozvídám novinu při které
mne málem šlehlo. V rozvodový skříni se vyrvalo vodící kolečko a
kapánek si v ní zablblo a aby toho nebylo málo navštívily se válce s
výfukovými ventily/asi se jim po sobě stýskalo/.

Stálo tedy předemnou rozhodnutí jestli koupit celý motor /10000kč a mnohdy nevíte v jakym je stavu/ nebo stávající nechat opravit.
Já zvolil druhou variantu. Na vrakovišti ve Slanym byl jeden motor
na rozebrání s podmínkou,že si díl který potřebujete musíte vymontovat.
Koupil jsem tam tedy ventily/200kč/ks/a rozvodovou skříň i se stavítky
/1000kč hodně dobrý/akorát v ní chybělo to kolečko /bylo nahrazeno
stavítkem/říkal jsem si,že to bude zřejmě inovace,jenže je tu jedno ALE
skříň na bloku sedí perfektně ,ALE z druhý strany jsou jinak vedený
olejový kanálky

motor a to se ukazuje, chcete li použitou jako neřešitelný problém,neboť
většinou vám vrakáče řeknou 1.jedině celý motor
2.nemáme
3.vy tam máte 16ti ventyl?

Tak jsem se dohodl s panem Bartůňkem ať objedná novou/cca 5500kč/
no a doufám,že už příští týden budu jezdit.
No ale proč to píšu, muj bavor má cca190 000 najeto a údajně se mají
po100 000 mil. dělat rozvody /318 iS/ tak vám doporučuji toto raději
nezanedbat protože to kolečko je asi docela častý problém./těch vymletejch skřiní jsem po svý tour de vrakáč viděl docela dost/
A hlavně to nebude taková finanční zátěž.
Doufán,že vám můj příspěvek pomůže. Jarda