Strata vody 2.0i M20 - Vyriešené !

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Strata vody 2.0i M20 - Vyriešené !

Příspěvek od Max-Max » 07. 11. 2004 15:18

Zrazu sa mi straca voda. Odkial najcastejsie mizne voda vam?

Mam 3 teorie:

1. Netesnosti v systeme
2. Tesnenie pod hlavou?
3. Mikro diery v chladici
4. vodna pumpa

Za bod 1. a 2. hovori to, ze niekedy citit typicky zapach kuhlwasser v mot. priestore, ale nikde nevidno unik :shock:
Teoria 3. je ta najhorsia. :twisted:
Stratila sa niekedy voda cez vodnu pumpu? :?:
Naposledy upravil(a) Max-Max dne 14. 11. 2004 00:44, celkem upraveno 1 x.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Petr Bohm
Příspěvky: 301
Registrován: 28. 03. 2003 12:22
Bydliště: Chomutov

....

Příspěvek od Petr Bohm » 07. 11. 2004 15:25

taky jsem často viděl zacpanej uzávěr na expanzce,pak si vždycky trochu odfouk po vypnutí motoru

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 07. 11. 2004 16:03

Mě se třeba voda ztrácela vodní pumpou. Nejdřiv malinko, nebylo nic vidět, pak víc, a už to bylo jasný.
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 08. 11. 2004 07:38

Zkus se ještě podívat na mrazový pojistky na bloku.

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: ....

Příspěvek od Mirek » 08. 11. 2004 10:43

Petr Bohm píše:taky jsem často viděl zacpanej uzávěr na expanzce,pak si vždycky trochu odfouk po vypnutí motoru
já měl kvůly nefunkčnímu ventilu ve víčku velký tlak v systému a voda se taky ztrácela-vyřešilo to nový víčko expanzky a od té doby mám pokoj...
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 08. 11. 2004 13:39

Luboš píše:Zkus se ještě podívat na mrazový pojistky na bloku.
:shock: :shock: :shock: To jest kde? Prvykrat o tom pocujem.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: ....

Příspěvek od Max-Max » 08. 11. 2004 13:40

Mirek píše:
Petr Bohm píše:taky jsem často viděl zacpanej uzávěr na expanzce,pak si vždycky trochu odfouk po vypnutí motoru
já měl kvůly nefunkčnímu ventilu ve víčku velký tlak v systému a voda se taky ztrácela-vyřešilo to nový víčko expanzky a od té doby mám pokoj...
Uz som aj to skusal, ale ona mizne nepravidelne, svina jedna. Skusim este raz.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 08. 11. 2004 14:32

Max-Max píše:
Luboš píše:Zkus se ještě podívat na mrazový pojistky na bloku.
:shock: :shock: :shock: To jest kde? Prvykrat o tom pocujem.
To jsou takové zátky na boku bloku motoru. Měl jsem jednou stejný problém a byla to prorezlá mrazová pojistka.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 08. 11. 2004 17:16

Luboš píše:To jsou takové zátky na boku bloku motoru. Měl jsem jednou stejný problém a byla to prorezlá mrazová pojistka.
Z ktorej strany? Kde presne? Nechce sa mi kvoli tomu vyberat blok, aby som to nasiel.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 09. 11. 2004 02:42

Vitej v klubu, herr brofessor :wink:
Mel jsem podobny scenare, kdyz mi z niceho nic zacalo mizet 3/4 l vody za cca 200 km...po natlakovani chladiciho okruhu se zjistilo hafo malych netesnosti ve vsemoznych spojich hadic - nejvic u spoju na hadice vs. hlinik - tzn hlavne u termostatu.
Soudruzi v BMW nadelali zbytecne moc spoju.
Videt nebylo nikdy nic, dokud se to nenatlakovalo, tak hodne stesti, at to neni neco tragictejsiho, ja mam - aspon doufam zatim se zda vyreseno.

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 09. 11. 2004 06:43

Max-Max píše:
Luboš píše:To jsou takové zátky na boku bloku motoru. Měl jsem jednou stejný problém a byla to prorezlá mrazová pojistka.
Z ktorej strany? Kde presne? Nechce sa mi kvoli tomu vyberat blok, aby som to nasiel.
U M10 to bylo na straně vyfukových svodů, tak si myslím, že to tak bude i u tvého automobilu. Musíš vlézt pod auto, aby jsi to viděl, ale není to žádná tragedie.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 09. 11. 2004 21:32

V tom bude nejaka zrada kurva. Cele som to preliezol, v oleji nie je stopa po vode, na vicku od oleja nie je emulzia, vo vode nie je olej, olej nepribuda, auto nedymi na modro ani ziadnym divnym smradom. Aj tak sa straca. Polovica hadic je nova, vsetky hlinikove spojovacky ocistene a zarovnane. Ha?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 09. 11. 2004 22:02

Nemáš mokrý koberce??
Co topení??
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 10. 11. 2004 00:51

Max-Max píše:V tom bude nejaka zrada kurva. Cele som to preliezol, v oleji nie je stopa po vode, na vicku od oleja nie je emulzia, vo vode nie je olej, olej nepribuda, auto nedymi na modro ani ziadnym divnym smradom. Aj tak sa straca. Polovica hadic je nova, vsetky hlinikove spojovacky ocistene a zarovnane. Ha?
Natlakuj a uvidis :wink: Mel jsem naprosto stejny scenar. Pravda ze jsem nemel polovicku hadic novych a spoje s hlinikem ocistene...ted uz ocitesno a poradne stazeno mam a jeste z pleziru koupim hadici, ktera je uz drobatko nacata a bude doufam klid.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 12. 11. 2004 00:12

Jirka325 píše:Natlakuj a uvidis :wink: Mel jsem naprosto stejny scenar. Pravda ze jsem nemel polovicku hadic novych a spoje s hlinikem ocistene...ted uz ocitesno a poradne stazeno mam a jeste z pleziru koupim hadici, ktera je uz drobatko nacata a bude doufam klid.
No tak som cele vonkajsie vedenia vody vykuchal, znova ocistil, skontroloval hadice, dal nove SK pasky, otlakoval chladic, atd atd. A NIC! Kuwa, ta svina kapalina raz mizne raz nie. Ako je to mozne? Kade do riti? Mam za to, ze akakolvek seriozna netesnost je diera furt a najneskor sa prejavi pri rozohriatom motore na vysokych otackach ked je to natlakovane jak svina. Dnes som sa s tym sral, a nikde nic. Ja som v koncoch. Nie ze by ma to sralo, ale nemam rad auta s chybami a toto CHYBA JE! Ogari, radte.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 12. 11. 2004 00:53

mam jeden vyloženě horkej tip

pryžový o-kroužek u termostatu

dal si tam při poslední výměně termostatu nový? případně jak dlouho tam je?
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 12. 11. 2004 04:29

DC píše:mam jeden vyloženě horkej tip

pryžový o-kroužek u termostatu

dal si tam při poslední výměně termostatu nový? případně jak dlouho tam je?
Jezisi kriste, clovek prijde, umeje si ruce, sedne ke compu a hned se dozvi na netu co pred chvili delal :)
Jojo, okrouzek na termostatu, to je pekna svine.

Nicmene - proc jsi tlakoval jen chladic ? Natlakuj cely okruh. Pri tlaku, ktery je tam pri beznem provozu u me taky nebylo viditelne nic.
Stihlo se to zrejme odparovat, nebo zkratka teklo to na spatne viditelnych mistech.
Kdyz tomu das vic, nez to ma pri provozu, tak to poznas snadnejs.
Muj dostal 2 Bary a hned byly videt vodotrysky :lol:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 14. 11. 2004 00:48

No tak som to nasiel, teda aspon dufam: na vicku expanzky sa natrhlo to spodne tesnenie - okruzok, a tym ze netesnilo, si voda nasla cestu von na zaklade nizsieho tlaku. Dik za tipy.

2 DC: termosrat tam je neviemako dlho. Topi dobre, prev. teplota O.K., tak donho nechcem sprtat.

2 Jirka: nemal som redukciu na otlakovanie celej sustavy, tak preto iba chladic.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět